|
|
|
|
|
|
Ziel , toen ik een paar jaar geleden 25 jr bij de CNV Dienstenbonden zat kreeg ik een mooie oorkonde en daspeld gekregen.
Gelijk met s mijn vrouw omdat we ondanks in het verleden VVD stemmers waren zijn we toch nog steeds vaksbondleden.
|
|
bisa dicek of makemyday .
|
|
|
|
|
Nou,nou,Zieleffe.Je zit duidelijk in de verkeerde hoek bij de SVB
Nadat je genoeg onderhandelt hebt met de SVB,is er teneinde raad maar een advocaat ingeschakeld.
Kan je niet ff een Marokkaans paspoort aanvragen? Dan staat er GRATIS een heel batterij hulpverleners voor je klaar!
Wij Nederlanders kunnen alles begrijpen en lezen dus die hulpverleners hebben wij niet nodig,volgens onze sociaal denkende regering
Vooral als je er vanuit gaat dat de wetten logies in elkaar zitten
Helaas heb je moeten constateren dat deze regering niet zo logisch meedenkt voor de gewone Nederlandse burger
Maar om nu een dementerende moeder van 85 jaar in een tehuis te stoppen ,terwijl je vriendin naar Indonesie terug keert en jij naar het buitenland verhuist ,lijkt me toch wel een ingrijpende operatie die toch iets meer problemen oplevert dan een gemiste partner toelage van de SVB
Deze partner toelage wordt niet ingetrokken in 2015 als je die al ontvangt
Alleen nieuwe toelages worden in 2015 niet meer uitbetaalt
Dus iedereen die op of na 1 januari 2015, 65 jaar wordt heeft pech gehad
Mocht je ondanks alles toch in het buitenland willen gaan wonen dan heb ik nog een prima woning voor je in de aanbieding in Spanje voor € 80.000
Het staat in Torrevieja ten zuiden van Alicante (40 km) en 100 km van Benidorm
Met mij speel je safe want ik heb totaal geen belang bij gesjoemel vanuit Indonesie
Wij gaan toch niet meer naar Spanje en daarom heb ik dit huis verhuurt aan een bejaarde Rotterdammer.
Ik moet dit huis niet perse kwijt ,want die Rotterdammer doet het prima.
Maar je kan er maar vanaf zijn nietwaar?
“Ben benieuwd of ze mijn geld ook na sturen”,schreef je
Binnen Europa is dit geen enkel probleem
|
|
|
|
Mijnheer Bronbeek ik ben het met u helemaal eens.
Spanje is voor mij bekend, heb er ooit eens mijn oudere broer daar wonen, die ook in Indonesiër heeft gewoond,inmiddels overleden, die woonde in Torremolinos.
Ben er vaak geweest,dat bekoort mij helemaal niet, omdat ik die vervelende Nederlanders tegen kom.
U weet hoe uitbundig overdreven dat ze kunnen doen.
Neen bedankt, ik zie meer in, om de andere kant op te gaan.
Heb nog een broer wonen in Lissabon, ben daar ook geweest dat bekoord mij ook niet zo.
Ja dat ze geld door sturen is mij wel bekend, ik bedoel te zeggen dat heden den dagen je nergens niets meer zeker van bent.
Zie Dubai
Het is crisis, en je kan dat bagatelliseren, maar geloof mij de ergste tijd moet nog komen.
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
|
Prima Zieleffe.
Zo heeft ieder zijn voorkeur en dat is te respecteren.
Succes met alle plannen
|
|
|
|
Heb inmiddels een duidelijk beeld.
dit is, wat ik van mijn Juridische rechtsbijstand verzekering ontving.
Je kan zo zien hoe verwarend de wetgever is, en geen zins persoonlijk door vrouwen afgedwongen recht voor hun eigen inkomen.
Het enige recht is hun aanrecht, volgens de AOW wet.
Dus mensen als uw partner een pensioenbreuk heeft, dan is dit duidelijk dat u een alleenstaande AOW aanvraag moet doen, is meer dan de toeslag .........
Op uw verzoek heb ik telefonisch contact met de SVB opgenomen ten einde na te gaan wat er nu aan de hand was. U gaf immers aan dat u niet in aanmerking komt voor een partnertoeslag daar uw schoonmoeder bij u in huis woont.
Volgens de wettelijke regeling komt u niet in aanmerking voor een toeslag daar u een meerpersonen huishouding voert met, in dit geval, uw schoonmoeder. U ontvangt thans een ongehuwde pensioen en komt niet in aanmerking voor een toeslag juist vanwege het feit dat een meerpersonen huishouding voert. Zou uw schoonmoeder niet bij u inwonen dan zou u als partner met een pensioen een gehuwde pensioen ontvangen. Dit is ongunstiger dan de huidige situatie waarbij u als ongehuwd wordt aangemerkt. Indien u namelijk als gehuwd aangemerkt zou worden dan zou u een toeslag ontvangen ter grote van circa 22%. U zou evenwel tegelijkertijd minder AOW ontvangen. Dit komt neer op een bedrag van ongeveer € 730,07 bruto te vermeerderen met de toeslag ter grote van 22%, wat neerkomst op een bedrag van circa
€ 160,- netto. Daar wordt vervolgens nog de zorgverzekeringstoeslag op in mindering gebracht zodat u netto minder overhoudt dan thans het geval is. U ontvangt namelijk thans een AOW uitkering ter grote van € 1048,09 bruto.
Naar ik begrijp is er niet een officiële beschikking afgegeven daar u niet een officiële aanvraag heeft ingediend. In 2007 is er een beschikking afgegeven waarbij op dat moment is vastgesteld dat u een meerpersonen huishouding voert.
Mocht u het met het oordeel van de SFB niet eens zijn dan kunt u alsnog een officiële aanvraag indienen. Er zal dan een afwijzende beschikking volgen waartegen u bezwaar kunt aantekenen. Gezien echter het feit dat u inderdaad een meerpersonen huishouding voert zal u in uw bezwaar niet succesvol zijn.
Er op vertrouwend u hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan verneem ik dat graag.
Met vriendelijke groet
|
Wie is met zo iets wel tevreden mee, ik ga er niet meer op in.
Ik was bezig voor haar een inkomen te verkrijgen, maar u ziet, dat je nadelen hebt als je een partner uit het buitenland hebt.
WIE DISCRIMINEERD WIE
Het is onbegrijpelijk dat mijn vriendin dan op mijn pensioen, wordt gekort, zodat ik niet als anderen een normaal pensioen zou krijgen.
Hoeveel krijgt iemand die een vrouw in het buitenland hebt zitten, en ook die toeslag krijg.........
We hebben HIER, en HIER ook al er over gehad.
Inmiddels is ze weer gaan werken bij Randstad, ze kan werken tot ze 65 is....
En daarna wordt ik terug geworpen op de helft wat ik nu hebt + € 160
Niet voor niets zijn er in de laatste 5 jaren meer dan de helft 70.000 tot nu 130.000 mensen boven een ton € 100.000, als salaris krijgen, maar niet verdienen.
Schandalig kan je dat noemen
We zijn in een graai cultuur terecht gekomen.
Witte boorden criminaliteit in Nederland is heel groot geworden.
En de mensen aan de laagste ladder betalen hier het gelach...van Politieagent tot boekhouder , en alles wat daar tussen zit....
Dank zei wie???????
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|