Dit stond er op de foto! #9

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
89 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Dit stond er op de foto! #9
Gepubliceerd op 17 november 2009 07:16
Twee orang oetans poseren voor de camera in een onderkomen voor meerdere van hun soort op het eiland Sumatra. Er wordt nog altijd op deze dieren gejaagd, maar de overheid alsmede organisaties doen er alles aan om te voorkomen dat de diersoort uitsterft.
Lees verder , klik op de titel

made.
Gebruiker
spacer line

jeeeeeeee! jippiejeeeeeeee! Emoticon: Party!

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Blogbot,
Waar zoek ik de foto. Als ik op Alles zien klik zie ik geen orangs.

Made,
Gefeliciteerd. Jij was de eerste en dacht dat het een orang was. Ik was wat later en wist zeker dat het een orang was. Zullen we de voetreis naar Jakarta delen, hahaha. Emoticon: Party!

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Blogbot,

Natuurlijk zie ik veel orangs, maar geen enkele uit de hutan van Sumatera

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

made.
Gebruiker
spacer line

Wel BintangJan,
Vanuit Seminyak naar JKT lopen.....
weet je.... Ik geef 't aan jou! Emoticon: Worship

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Ach Made, zover is dat toch niet? Zo'n 1100 km schat ik grofweg....Hier in Nederland zijn er figuren die naar een of andere bedevaartplaats in Spanje lopen, dus moet zoiets in Indonesie ook kunnen>> waarschijnlijk zou je de eerste zijn die het doet Emoticon: Laugh out loud

hati hati, pelan pelan

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

88,673,255 pageviews Een website van indahnesia.com