Sexy en Indonesisch #4: Julia Perez

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
77 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Sexy en Indonesisch #4: Julia Perez
Gepubliceerd op 07 november 2009 12:03
Dit maal niet slechts ťťn foto, maar een hele set foto's van een welbekende Indonesische dame, Julia Perez. Ze is onder meer bekend van de Indonesische televisie, waar ze acteert en omroept. Tevens is ze een dangdut zangeres en dus ook model. Door haar relatie met Damien Perez kon ze als model in de FHM en Maxim magazines in Frankrijk worden geplaatst, dus ze is niet alleen bekend binnen IndonesiŽ.
Lees verder , klik op de titel

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Kom op, waar blijven die reacties? Er zijn al behoorlijk wat kijkers geweest inmiddels, maar allemaal te bang om wat te zeggen of zo?

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Yerun, wat voor reacties zit je op te wachten"? "Lekker wijf, zou haar wel eens tussen de klamme lappen willen vinden, maar ze heeft mijn adres niet, dus ik heb haar foto's maar boven m'n hoofdkussen geplakt"? Zoiets, of verwacht je nog diepere bespiegelingen met dit topic? Vertel het ons.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Iets dieper dan dat mag wel hoor, ze heeft namelijk meer dan voldoende gedaan in haar leven om het over te hebben. Wie weet dus.

bambang
Gebruiker
spacer line

Ze is wel een mooie vrouw. Maar ze heeft kleurenlenzen aan, grijs denk ik. Veel artiesten hebben kleurenlenzen aan wat ik jammer vind. Ze vinden hun eigen kleur (of zichzelf) niet mooi. (Wit/blank willen zijn.) Je mag alleen kijken, niet aankomen.
Oh ja. Ik zou haar diep in de ogen kijken en "diepgaande" gesprekken willen voeren. En 's morgens samen een beschuitje eten. (Mimpi saja.)

dingef
Gebruiker
spacer line

Ja , vooral haar muziek spreekt me erg aan
uiterlijk kijk ik niet naar Emoticon: Wink

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 08-11-2009 09:55 dingef wrote:
Ja , vooral haar muziek spreekt me erg aan
uiterlijk kijk ik niet naar Emoticon: Wink

uiterlijk kijk ik niet naar

geloof er niks van, je doet toch niet je ogen dicht als ze op de TV te zien is Emoticon: Stupid

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

dingef
Gebruiker
spacer line

On 08 November 2009 12:42 4yoke4 wrote:

[quote verwijderd]

[quote verwijderd]

geloof er niks van, je doet toch niet je ogen dicht als ze op de TV te zien is Emoticon: Stupid

nee, zo gek ben ik ook weer niet Emoticon: Nice

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Sorry Yerun,

Naar aanleiding van de naam van het topic en de geplaatste fotoserie had ik niet ťťn, twee, drie in de gaten dat je het tot iets hogers (of misschien moet ik zeggen "anders" Emoticon: Wink wilde verheffen dan kroegpraat. Kun je niet een opzetje geven? En nou even wat eerlijker dan je vorige reply..

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Eerlijk? Ik wil dat er veel reacties op dergelijke foto's komen, want daarmee kom ik beter in de zoekmachines waardoor er meer bezoekers naar de website komen en ik meer centjes ontvang om lekker eten van te kopen. Door al dat lekkere eten ga ik vervolgens aan de slag om de website te verbeteren waardoor ook de gebruikers hier profijt van hebben, helemaal gratis!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,398,176 pageviews Een website van indahnesia.com