Candidasa informatie

Subforum Bali, het godeneiland 
37 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
waja1974
Gebruiker
spacer line

All,
Ik wil aankomend jaar mijn huwelijk voltrekken in Candidasa. Nu kan ik weinig info vinden over candidasa zelf en als ik wat vind is het negatief.

Zijn hier mensen die veel weten over candidasa. Hoe is het daar, is het bijv te vergelijken met Kuta? Is er uberhaupt nog wel strand. Is het een aanrader om naar toe te gaan. Hoe is de omgeving(natuur) ed. Is het leuk om hier max 76 dagen te vertoeven?

alvast bedankt voor jullie info

ibusas
Gebruiker
User icon of ibusas
spacer line

Tja...ik heb een huisje in Candidasa gekocht en voel me er erg senang!! Ga 2x per jaar zo lang mogelijk!
Maar het is niet te vergelijken met Kuta of Sanur.
In Oost Bali heeft de tijd stilgestaan. Erg authentiek. Mooie omgeving en van daaruit zijn goed tripjes te maken. Maar geen shopping, geen boulevard. Het is maar waar je voor kiest. Wel is er alles wat je nodig hebt. Supermarkten, internetcafés, restaurants en warungs. Ceremonies en vissersprauwen en massage aan huis. Natuur is schitterend. strand is er met eb....Of je moet even naar White beach, 15 min. verderop.
Ik heb natuurlijk meer dan 500 foto's......

Dusse...ik zou daar best wel 76 dagen willen vertoeven....
Emoticon: Cooool

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Jarno,
We komen bijna ieder jaar in Candidasa. Gelukkig niet te vergelijken met Kuta. Een stuk rustiger.Persoonlijk vind ik het een grijze koppen dorp ofwel, je ziet er veel 50 plussers. Omdat in het verleden veel koraal is vernietigd tbv huizenbouw zijn de echte stranden verdwenen. Bij laag water vallen stukjes strand droog en kun je tussen de pieren goed zwemmen. De omgeving biedt veel bezienswaardigheden en de natuur is prachtig.

Maar.......als ik 76 dagen vakantie had zou ik nooit in Candidasa blijven. Bali en de omliggende eilanden Java, Lombok, Sumbawa, Sumba hebben veel te bieden.
Het heeft natuurlijk ook met je interesses te maken. Ben je avontuurlijk dan ga je verder. Ben je een strandligger en zonaanbidder, blijf dan op Bali en ga ook eens in Amed in het oosten en/of Lovina en Permuteran in het noorden kijken.

Als je meer wil weten meldt dat dan maar

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

waja1974
Gebruiker
spacer line

Sorry bedoel natuurlijk 7 dagen ipv 76 dagen hahahaha

waja1974
Gebruiker
spacer line

Hoi,

We zitten te denken om de volgende villa te huren:

<>

We willen dan alle festiviteiten in de tuin houden. Kent iemand de villa?

Zou graag wat fotoos ontvangen op mijn email adres

jarno.tenbroekEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.zonnet.nl

Vooral van het dorp en de omgeving.

Mzzl

Jarno

waja1974
Gebruiker
spacer line

Betreft villa villadasarata

Pascal.F
Gebruiker
spacer line

Waja1974

Het zou een zonde zijn van in Canidasa te blijven. Het is er goed voor enkele dagen.Golfbrekers in de zee voor de meeste hotels Voor de prijs van de villa zijn er betere plekjes te vinden .Wij hebben gelogeerd in www.pondokbambu.nl.wat heel goed was.
Ik ben ter plaatse gaan kijken in deze www.nirwanacottages.com en dat was heel mooi.
Candidasa is één lange straat met winkeltjes ,restaurants en hotels.
Neem zeker Amed en Ubud mee in de reis en als je tijd hebt zou ik zeker naar Flores vliegen.
Verlaten stranden rond Lambuan Bajo en niet veel toeristen zoals op de gili eilanden in Lombok.Wij waren in september maar met 4 toeristen op het vliegtuig naar Flores. Emoticon: Yes!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,704,290 pageviews Een website van indahnesia.com