Meru Betiri en Kawah ijen de vulkaan bezoeken

Subforum Java 
37 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Pascal.F
Gebruiker
spacer line

Ik plan oa.een trip naar oost Java en wil Meru Betiri en de Kawah ijen vulkaan bezoeken .
Graag had ik van jullie geweten of Kalibaru een goede plek is voor het bezoek aan deze plaatsen .
Weet iemand betere plaatsen en dorpjes met accomodatie om te voor overnachten die misschien beter gelegen zijn voor deze trip?

Bedankt
Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Pascal,

Vanuit Kalibaru zijn deze twee doelen goed te bezoeken. Wij zaten in Kalibaru bij Margo Utomo en deze organiseren tochten door Meru en naar de Kawah Ijen

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Pascal.F
Gebruiker
spacer line

Bintang Jan

Weet je soms iets over de prijzen voor deze trips. Ik lees tegenstrijdige berichten over de prijs.
Soms tot 75 € voor een tweedaagse trip per persoon. Zijn dat de prijzen ongeveer ?

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Pascal,
Ik herinner me de prijzen niet meer, maar kijk bv eens op onderstaande site. http://www.rumahkita.info/verhuur.htm of neem eens contact op met Jacqueline in Makassar. Ook zij kan je goed op weg helpen. Haar site vind je onder: www.taritravelindonesia.com

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,704,280 pageviews Een website van indahnesia.com