1 maand later in Padang foto-sessie van willemgeheim

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
91 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Om mijn reisverhaal niet te eenzijdig te maken doe ik hierbij een fotosessie van Padang 1 maand na de aarbeving.
Niet alles is neergegaan maar 10 % toch zeker vooral de wat hogere gebouwen hebben het zwaar te verduren gehad.
Ik zal gedurende drie dagen een indruk proberen te geven van de schade die nu nog zichtbaar is en zelfs hele kale stukken zijn er tussen de woningen te vinden want er wordt hard gewerkt en dus veel puin geruimd.
Er is bijna geen hotel meer open terwijl er toch genoeg zijn.

Noodlokaal(tent) bij de universiteit

De grote supermall in Padang is gesloten en ook zeer zwaar beschadigd...

Uiteraard kun je gewoon een reaktie achterlaten als je dat wilt morgen weer gewone plaatjes op mijn topic 7 weken en 8 eilanden want de pasar malam den de koetsen mag je zeker niet missen....

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Triest om te zien Willem en wie weet hoe lang het duurt voor alles weer een beetje bewoonbaar is of wanneer het puin opgeruimd is.
Het is een heel ander verhaal dan je reisverhaal en het is goed dat je niet alleen de leuke plaatjes laat zien maar ook dit.
Fijne reis verder. Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

beesie37
Gebruiker
spacer line

wat vreselijk om te zien al die getroffen huizen en gebouwen,
moet een rare gewaarwording zijn om er rond te lopen.
en je zal je vooral machteloos voelen omdat je niks kan doen om het te verbeteren.

ik geniet nog wel elke keer van je verslag willem ga zo door....

nog 3 weekjes lees voer voor de boeg whahahaha
Emoticon: Party!

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

De eerste dag liep ik inderdaad met gemengde gevoelens rond maar dat was snel over want de bevolking en het dagelijks leven gaat hier gewoon door als of er niks aan de hand is en ik geniet dan ook met volle teugen van Padang ondanks alle ellende is het hier net als of ik in Yoghja ben druk en gezellig.
Ik moet de eerste toerist nog tegen komen en dat is weer een pluspunt vind ik.
Ik was van plan om na 2 dagen naar Bukkitingi te gaan maar nee dus ik blijf hier tot dinsdag want er is genoeg moois te zien en als je in het centrum loopt of rijdt staat er nog genoeg overeind het is niet zo dat heel de stad verwoest is zoals ik al zei ong 10 % is waarneedmbaar maar er zijn ook veel huizen alleen van binnen beschadigd dat kan je zien aan het puin dat voor de deur ligt
Straks weer meer fotoo's en voor de andere plaatjes ga je naar mijn reisverhaal....

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Inderdaad triest om te zien. Helaas zijn deze foto's ieder jaar wel ergens anders te maken in Indonesie. In (bij) Yogya heeft het ook jaren geduurt voordat alles opgeruimd was, en tot op heden is nog steeds niet alles wederopgebouwd. Ja, waar eerst een kerk stond, staat nu een moskee, maar er zijn nog meer dan voldoende andere littekens te zien in het landschap en de dorpen ten zuiden van de stad.

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Helaas door het slechte weer en de lange dagtrip heb ik geen nieuwe fotoo's kunnen maken morgen beter.....

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

bijgewerken afsluiten want heb nog meer fotoos op mijn andere topic ....

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,785,027 pageviews Een website van indahnesia.com