Moet je echt doen Jan het is waar wij dagelijks en nu met deze discussie ook mee te maken hebben, het internet.
Toch nog even terug komend op Yogya-Bali die het goed zag, maar de individu in zijn omgeving is als je deze discussie hoor, geheel in zich zelf gekeerd en dat is een probleem als je het een probleem van maak.......
Vooral in Indonesië waar ze met die Smartfhone en Blackberry's volop van zitten te genieten in het bijzijn van Vader en Moeder..........
Ik heb de mogelijkheid om bij deze posting nog wat bij vermelden, dat zo in mijn gedachte komt.
Als je alles probeer op een rijtje te zetten dan kom ik tot het slotsom, dat wij met te veel mensen op deze aardkloot zitten.
Want nu en in de toekomst, doen steeds meer Robots het werk, die de spierkracht van de mens zal overnemen.
Jammer voor die landen, die denken dat die menselijke spierkracht moet blijven bestaan, omdat ze dan geen geld meer kunnen verdienen aan die dom volk, die zich laat misbruiken.
Het zijn de beulen van die elite die denken, dat ze dat moeten doen, om het volk tevreden te stellen.
Als het aan de religie had gelegen zaten wij nog in berenvellen te lopen.
Vooral die mensen die zeggen en schrijven dat de geestelijke krachten dat bewerkt hebben.
Niets is minder waar....
Dus ibuluhu trek je plan en begin te leven in dit wonderbaarlijke waardige wereld.
Die al die religieuzen niet nodig hoef te hebben.
Want als de paus de maffiose lieden in Italië excommuniceert, betekend dat hij zal bedoelen al die lieden in de wereld die steel van de gewone vrouw/man kinderen van de wereld.....
Als het aan deze mensen had gelegen dan hadden wij vandaag niet mogen internetten.
Wie houd de ontwikkeling van de mens zo tegen, juist die mensen daar heb ik geen respect voor.
Dit is dan ook de allerlaatste wat ik er van wil schrijven........