Singapore airlines fan!

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
525 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Er wordt enorm veel gepost over diverse airlines die naar RI vliegen.
Ik wil graag zeggen dat voor mij de beste en echt de aller beste airline Singapore airlines is Emoticon: Yes!

Als eerste voor mijn gevoel absoluut de meest veilige (als ik het magazine moet geloven hebben ze geen oudere toestellen dan 7 jaar!! Emoticon: Smile )

Als tweede krijg je in mijn beleving waar voor je geld, absoluut perfecte service.

Als derde ben je het snelste in Jakarta/Denpasar of Solo (Solo in mijn geval) van alle airlines.
(dus perfecte verbindingen)

Als vierde, in Amsterdam vertrek rond de klok van 12.00u en aankomst Solo City RI-tijd volgende dag omstreeks 9uur!

Kortom een perfecte airline Emoticon: Party! Emoticon: Party!

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Die vlucht naar Solo is inderdaad schitterend voor mensen die bijv in Yogya wonen ja. Geen gezeik, goede vlucht. Mijn beperkte ervaringen met Singapore Airlines waren ook gewoon top.

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

We hebben al een aantal maatschappijen gehad. Singapore Airlines, Malaysian Airlines, Cathay Pacific, Austrian Air, Royal Emirates. Als ik ze op een rij moet zetten ziet die er als volgt uit:
1. Singapore
2. Emirates
3. Cathay Pacific
4. Malaysian,
5. Austrian.

Ik moet zeggen dat het verschil tussen Singa en Emir heel klein is. En we vliegen op Jakarta of DenPasar. Wat vliegtijd betreft doen ze niet veel voor elkaar onder. Ons gaat het om de laagste prijs. We zijn en blijven Hollanders, nietwaar??

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

bambang
Gebruiker
spacer line

Zuinigheid of de laagste prijs zoeken is iets universeels. Het moet allemaal binnen het huishoudbudget passen. Ja, wie breed heeft laat het natuurlijk breed hangen.

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 12-10-2009 17:52 BintangJan wrote:
2. Emirates
Ik moet zeggen dat het verschil tussen Singa en Emir heel klein is. En we vliegen op Jakarta of DenPasar. Wat vliegtijd betreft doen ze niet veel voor elkaar onder. Ons gaat het om de laagste prijs. We zijn en blijven Hollanders, nietwaar??
Emrirates?

Breek me de bek niet open. Vanuit London 2 uur vertraging voordat het vliegtuig eindelijk vertrok. Geen mededeling niets, geen sorry. Niets en nogmaals niets. Allen later toen het vliegtuig vertrok een excuus dat de vertraging door de regen kwam. Geen rechtstreekste vlucht, halverwege overstappen.
Vlucht gemist..
Moesten 6 uur op het vliegveld wachten op de volgende vlucht.

Bij aankomst op de luchthaven quatar werd niets medegedeeld hoe of wat voor hen die een volgende vlucht hadden naar Jakarta.
Moest het aan de stuwardes vragen "Ga maar naar de informatie bali."

We kregen dan wel een volgende vlucht aangeboden.
Doch er werd ons niets mede gedeeld in het vliegtuig. Zoek het maar lekker zelf uit. Tenzij het reeds een routine is voor de passagiers omdat ze altijd vertraging hebben?

Ook een vlucht naar Semarang kon ik naar fluiten moest overnachten in Jakarata.
Doch vergoeding?
Ik vroeg om een formulier, kreeg een of ander formuliertje welke ik heb ingevuld.
Ik wacht nu 3 maanden later nog op mijn geld.

Er was tevens in het vliegtuig een Brit die naar bali moest. Voor de eerste keer in Indonesie, wist niets maar dan ook niets. Als ik hem niet was tegen gekomen dan was het voor hem een zeer dure grap geworden. Hij wist niet waar een goedkoop hotel te vinden was. Niemand op het vliegveld die een engels sprekende helpt. Tenzij ze er flink aan kunnen verdienen.
Je weet hotel op de airport is mahal.

Tevens wist hij ook niet waar en hoe zijn nieuwe vlucht te boeken.

Dank u wel Emirates voor de wonderfull absence of service. Emoticon: Frustrated Emoticon: Angry

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

mvisscher
Gebruiker
spacer line

Dank u wel Emirates voor de wonderfull absence of service.

Misschien pech ?

Mijn ervaringen met Emirates zijn super positief en juist super service, ook toen het met inchecken online de laatste keer mis was gegaan, werd dit keurig op het vliegveld opgelost.

Kelvinator
Gebruiker
User icon of Kelvinator
spacer line

singapore airlines vertrekt trouwens vanaf volgende maand al om 10.40 ipv 12.00...

Orang Bule!!!! Suroboyo kuuuu

beesie37
Gebruiker
spacer line

Op 13-10-2009 15:38 schreef Kelvinator:
singapore airlines vertrekt trouwens vanaf volgende maand al om 10.40 ipv 12.00...

hm wij hebben tickets voor 23 april en daar zijn de vluchtijden 11:30 uur vanuit amsterdam

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

On 13-10-2009 15:38 Kelvinator wrote:

Kelvinator,

Inderdaad 10.40 dat klopt ! voorheen ging SQ in de eind maanden altijd om 10.55 .....en jepp SQ is gewoonweg de beste Emoticon: Nice

Live life to the max.......

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Op 12-10-2009 18:29 schreef bambang:
Zuinigheid of de laagste prijs zoeken is iets universeels. Het moet allemaal binnen het huishoudbudget passen. Ja, wie breed heeft laat het natuurlijk breed hangen.

Ook de prijs kan best meevallen bij singapore airlines.
Je kunt wachten op een aanbieding (en die hebben ze meerdere malen per jaar)
Afgelopen zomer 799,- retour.

En je kunt airmiles sparen, ze zijn namelijk aangesloten bij star alliance, handig als je regelmatig vliegt. Na meerdere vluchten heb je er zo eentje terug verdiend.
Tel dan deze gratis vlucht door het gemiddelde aantal vluchten en verhip dan is de prijs een stuk lager Emoticon: Party!

Ook als je lid bent is inchecken thuis achter de pc een fijne bijkomstigheid Emoticon: Yes!

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,762,032 pageviews Een website van indahnesia.com