Interview-vragen voor indische mensen

Subforum Gebruikers hebben wat te zeggen 
73 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gebruikers hebben wat te zeggen > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
tamazight
Gebruiker
spacer line

Hallo Emoticon: Bye bye ,

ik ben een eerstejaars student SPH en voor mijn studie moet ik met drie andere meiden een subculturele groep kiezen. We hebben voor Indische mensen gekozen die hier in Nederland wonen. Hiervoor moeten we iemand via een forum interviewen.
Graag zou ik iemand die Indisch is willen interviewen.
Als u dat leuk lijkt, wilt u me dan een mailbericht sturen? Dan kan ik u de vragen sturen.
Mijn e-mailadres is: miss_maghrebia107Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com.

Hartelijk bedankt Emoticon: Smile

bambang
Gebruiker
spacer line

Allereerst moet je maar definieren wat Indisch is. Naar mijn bescheiden mening zijn Indischen (Indische Nederlanders) halfbloeden, gemengdbloedigen, dubbelbloeden (zoals je wilt); Europees en Indonesisch bloed. Welk uitgangspunt neem je: emotioneel, geografisch, cultureel, taalkundig, vaders/moederskant etc. etc., tot welke generatie (1ste, 2de ...). (Het gebruiken van botol cebok kan ook tot je criteria behoren?) Sommigen noemen zich Indisch, anderen niet (zelfs bij een en dezelfde familie). Allemaal erg lastig hoor. Bingung.

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Ik sluit mij aan bij Bambang.