Moet de uitnodigingsbrief het origineel zijn?

Subforum Het visumgebeuren 
87 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Rahayu
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,

Even een snel vraagje, heb gekeken maar kon het niet duidelijk vinden; De uitnodigingsbrief voor een Sosial Budaya Visum, moet dit het originele papier zijn? Mijn sponsor heeft het namelijk ingescand en naar me toe gemaild maar ik twijfel of de Ambassade het accepteert als ik het uitprint.

Hij heeft overigens gewoon de 'voorbeeldbrief' die op veel websites (visumdienst om er een te noemen) staat ingevuld, is dit ok?

Bedankt alvast!

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Ga er maar vanuit dat dat zo niet werkt, ze willen vast een echte 'materai' zien.

Rahayu
Gebruiker
spacer line

Op 01-10-2009 01:07 schreef Yerun:
Ga er maar vanuit dat dat zo niet werkt, ze willen vast een echte materai zien.

Daar was ik inderdaad al bang voor, bedankt!

risvis
Gebruiker
spacer line

ik heb 2 maal een kopie van mn sponsor/uitnodigingsbrieven ingeleverd, geen probleem, er is nooit naar het origineel gevraagd (had deze evt wel achter de hand).

NoviKirana
Gebruiker
User icon of NoviKirana
spacer line

Ik heb ook gewoon een kopie ingeleverd, had inderdaad ook alleen maar een scan. Geen enkel probleem geweest toen....ik kan me eigenlijk ook niet herinneren of er toen een materai op zat...

mashil
Gebruiker
User icon of mashil
spacer line

Heb hetzelfde visum ook aangevraagd en brief was gescand gemail naar me. Dat was voldoende.
Succes ermee.

- Let us live simply so that others may simply live -

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Zo, bewonderenswaardig dat er eens wat service gegeven wordt. Mag ook wel voor die 45 euro voor een sticker in je paspoort. Emoticon: Puh!

hollandmanis38
Gebruiker
spacer line

ik krijg deze week mijn uitnodigingsbrief opgestuurd uit Jakarta.
Het kon dus ook op een simpele manier! Emoticon: Stupid

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Uitnodigingsbrief heb ik altijd op voorhand mee genomen, zonder datum, deed ik zelf met dezelfde pen invullen, zonder matrai, nooit geen probleem

Milani
Gebruiker
spacer line

Wij kregen hem ook doorgemaild hoor en ze gaan er gewoon mee accoord.

sandy
Gebruiker
spacer line

Als ik de website van de KBRI lees ,is er een andere systeem van aanvraag voor lang verblijf in Indonesia ..klopt dat ? Bedankt

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,000,943 pageviews Een website van indahnesia.com