van Bangkok naar Yogyakarta

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
81 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
mvisscher
Gebruiker
spacer line

Wie weet of er een maatschappij is, die rechtstreeks van Bangkok naar Yogyakarta vliegt.
Alvast bedankt.

indofiel
Gebruiker
User icon of indofiel
spacer line

Als ik op de Engelstalige wikipedia pagina kijk van Adisucipto International Airport zie ik het volgende:

Airlines and destinations

The following airlines serve direct flight from Yogyakarta (as of July 2009):

* AirAsia (Kuala Lumpur)
* Batavia Air (Balikpapan, Jakarta, Pontianak, Surabaya)
* Garuda Indonesia (Denpasar/Bali, Jakarta)
* Indonesia AirAsia (Jakarta, Singapore)
* Lion Air (Denpasar/Bali, Jakarta)
* Malaysia Airlines (Kuala Lumpur)
* Mandala Airlines (Denpasar/Bali, Balikpapan, Banjarmasin, Jakarta)
* Merpati Nusantara Airlines (Makassar)
* Wings Air (Jakarta, Surabaya)

Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/A(...)nternational_Airport

Ik ben dus bang dat je moet overstappen (KL, JKT of S'pore). Misschien dat iemand anders het tegendeel kan bewijzen?

indofiel

Schaamteloze IndonesiŽ promotie: http://indofiel.blogspot.com

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 24-09-2009 20:33 indofiel wrote: Misschien dat iemand anders het tegendeel kan bewijzen?

Nee, Indofiel, je hebt groot gelijk. Er zijn vooralsnog alleen maar directe internationale vluchten van en naar Singapore en Kuala Lumpur. En dat is al een enorme verbetering vergeleken met een paar jaar geleden, toen waren er helemaal geen internationale vluchten.

Salam dari Yogya!

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Via Bangkok wordt het eerst Jakarta of Denpasar (Thai vliegt dacht ik 2 of 3X per week op Denpasar)

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

mvisscher
Gebruiker
spacer line

Ik vreesde het al, kon ook niets vinden.
Dan zal ik toch een andere route moeten kiezen, de aansluitingen zijn ook niet helemaal lekker vanuit Bangkok richting Java.
Toch nog even verder puzzelen.
Jammer, ticket naar Bangkok is zo lekker goedkoop.
In ieder geval bedankt voor jullie reacties.

darini
Gebruiker
spacer line

je moet ticket bangkok-jakarta kopen (air asia), aankomt in jakarta 12 uur nacht.
volgende vliegtuig naar Jogja om 6 uur ochtend (air asia). om 7 uur ben je al in Jogja.
ik ga ook om 26 july 2010 van bangkok naar jakarta met air Asia voor 80 euro, en 27 july 2010 naar Jogja met air Asia voor 20 euro (als je nu boeken/online). Ik ben vanaf Amsterdam naar bangkok met Egypair vetrekt om 17 july, voor 507 incl. tax(via vliegwinkel).
Retour bangkok-jakarta : 150 euro. retour: jakarta-jogja: 50 euro. Voor 700 euro: amsterdam-bangkok -Indonesie. Normaal betaal je 1500 euro.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

101,928,203 pageviews Een website van indahnesia.com