Transit in Kuala Lumpur

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
79 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
indofiel
Gebruiker
User icon of indofiel
spacer line

Hallo allen,

Ik denk eraan om met Malaysia Airlines naar KL te vliegen en daar over te stappen op Air Asia naar Denpasar. Ik begrijp dat dit niet zomaar een overstap is (ik moet ťn bagage halen, door douane en opnieuw inchecken)...
Maar er is ťťn onduidelijkheid: Air Asia gebruikt de luchthavenafkorting LCCT. Dit staat voor Low Cost Carrier Terminal (wikipedia search). Maar deze terminal bevindt zich toch gewoon op KLIA? Het is toch niet zo dit twee verschillende vliegvelden zijn?

indofiel

Schaamteloze IndonesiŽ promotie: http://indofiel.blogspot.com

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Het is hetzelfde vliegveld inderdaad, maar het pendelen tussen KLIA en de LCCT duurt wel een kwartier als ik het niet mis heb.

Ho Lee Fuk

indofiel
Gebruiker
User icon of indofiel
spacer line

Okť bedankt. Met zoeken op Google ben ik er ook achter gekomen dat het het makkelijkst/snelst is om een taxi tussen beide terminals te nemen.

indofiel

Schaamteloze IndonesiŽ promotie: http://indofiel.blogspot.com

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Je kunt ook gewoon de bus pakken. Kost je een Ringgit, in plaats van 10 en je doet er net zo lang over. Als je met veel bagage bent is de bus wat onhandig inderdaad. Ik had slechts 1 koffer en rugzak dus dan gaat het prima.

Ho Lee Fuk

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

101,929,175 pageviews Een website van indahnesia.com