waarom moeten mensen elkaar het leven zuur maken op forums

Subforum Andere praat 
74 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
beesie37
Gebruiker
spacer line

Ik kreeg gisteren een prive mailtje van een vast forum gebruiker.
dat de persoon in kwestie geen werkzaamheden meer zal verrichten op het forum of via mail.
de reden hier van is... dat de persoon regelmatig werd afgezeken en neer werd gehaald op forums.....

Het maakt me razend..............

en baal er enorm van dat mensen die met goede bedoelingen andere willen helpen.
hun ervaringen te delen. worden weg getreiterd.....

wat bereik je daarmee?
wat voor fun haal je hier uit....
Ik kom nog niet zolang op dit forum maar had al vlug door dat er een aantal mensen tussen zitten die enorm hun best doen om andere mensen weg wijs te maken.
In het wel en wee over indonesie....

jammer dat mensen dit moeten verpesten.....................................

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

Ik denk dat zowel jij als de desbetreffende forumgebruiker niet helemaal beseffen wat er aan de hand is. Het afzeiken gebeurt niet op dit forum, maar elders. Daar kan niemand hier - met inbegrip van Jeroen - iets aan doen. Daar kunnen we allemaal wat aan doen: dat andere forum/blog NEGEREN.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Wat guna2 zegt dus, en er steeds maar weer nieuwe onderwerpen over openen in plaats van dit forum gewoon over Indonesie te laten gaan stimuleert alleen het onwenselijke.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,956,514 pageviews Een website van indahnesia.com