Emotionele kleuren

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
39 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
FredB
Gebruiker
User icon of FredB
spacer line

Vandaag op de TV werd er gesproken over kleuren. Er was een bepaalde kleur die zowel positieve als negatieve emoties opriep. Nu lijkt me dat nogal tegenstrijdig, zeker bij ťťn en dezelfde persoon; ikzelf heb die ervaring niet gehad nog.

Nu zit ik eraan te denken om een nieuwe auto te kopen, maar weet nog niet welke kleur. Dat kan dus wel van belang zijn, want welke uitstraling moet je eraan geven?

Zijn er forumleden die meer weten van de emoties die bepaalde kleuren oproept.

Misschien kan de kleur van ons huis, oranje nu, ook aangepast worden, zodat de buren een rustige emotie ervaren als ze naar ons huis kijken.

Be careful what you wish for; you might get it!

fyjack
Gebruiker
User icon of fyjack
spacer line

mijn auto is grijs dat betekent : jong en normaal
zou je huis maar een andere keur geven , want je valt op

Jaag het geluk niet achterna maar omarm het als het op je pad komt

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

ze moeten jou eens aanpassen..........fredje Emoticon: Party!

FredB
Gebruiker
User icon of FredB
spacer line

On 13-09-2009 14:04 willemgeheim wrote:
ze moeten jou eens aanpassen..........fredje Emoticon: Party!
Er zijn er velen die dat geprobeerd hebben, weinigen die maar enigszins invloed hadden. Toegegeven, mijn humor is compleet anders dan van landrotten zoals jij.

Be careful what you wish for; you might get it!

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

welke humor..... Emoticon: Frustrated

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Leuk, kleurtjes.. de groeten!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

96,279,605 pageviews Een website van indahnesia.com