Batik Made In Indonesia

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
91 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Ik krijg geregeld persoonlijke milis van vrienden en familie.

Het schijnt dat de Unesco dit heeft besloten .

Dear All,

Tanggal 2 Oktober 2009 nanti, UNESCO mengukuhkan BATIK Indonesia sebagai Warisan Budaya Dunia / World Heritage Ö
Jika Anda merasa sebagai bangsa Indonesia ,

mari kita pakai baju batik pada tanggal 2 October 2009

Ik hoop dan dat de gehakketakt met de Maleiers nu ophoudt , zoals we weten claimen ze dat Batik van hun is.

Heb van Indonesische vrienden gehoord dat er mss weer "ruzie"komt omdat de Maleisiers claimen dat de aardbevingen niet in Indonesie plaatsvinden maar in Malaysia.

bisa dicek of makemyday .

mashil
Gebruiker
User icon of mashil
spacer line

On 11-09-2009 08:48 Surya Atmadja wrote:

Heb van Indonesische vrienden gehoord dat er mss weer "ruzie"komt omdat de Maleisiers claimen dat de aardbevingen niet in Indonesie plaatsvinden maar in Malaysia.

haha, dit is een grapje toch neem ik aan?

- Let us live simply so that others may simply live -

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Emoticon: Very funny

In Indonesie vindt men dat het stenigen van mensen meer bij Maleisie past dan bij Indonesie, dus zal de regering binnenkort besluiten om Aceh gratis te schenken aan Maleisie als teken van verbroedering.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

De fundamentalisten mogen ze hebben , de olie (grondstoffen) moeten in Indonesia blijven.

bisa dicek of makemyday .

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Topic report van Guna2. Gechecked.
Maar het gaat overigens veel verder dan dat, Maleisie claimt meer als alleen dat.

Nog even en het is weer voorbij. Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

Ik hoopte dat je deze link als nieuwsbericht zou plaatsen. Vond ik wel grappig.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,000,840 pageviews Een website van indahnesia.com