huwelijksreis Bali

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
36 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
willem76
Gebruiker
spacer line

Goedendag allemaal.

Volgend jaar op huwelijksreis naar Bali.
wij gaan 28 dagen naar Bali, de laatste 2 weken gaan we naar een villa met alles erop en dr aan.
Nou weet ik dat er homstage zijn voor niet teveel geld, ik zou deze willen huren voor de eerste 2 weken omdat we willen gaan rond trekken op Bali.
Weten jullie toevallig waar ik deze kan boeken.
Zijn er nog bepaalde zaken die wij moeten weten, of hebben jullie nog tips wanneer je nar Bali gaat het is voor ons de eerste keer.Dus alle tips of bezienswaardigheden zijn welkom.

Alvast bedankt voor het reageren.
Willem

Pascal.F
Gebruiker
spacer line

Willem,
Waar breng je de laatste weken door ? Ik vermoed in het zuiden.
Als ik u was zou ik heel veel op internet zoeken. Bv.Ubud - Amed - en misschien Lovina Beach en op iedere plaats een 4 tal dagen blijven zodat je niet iedere dag veel km moet rijden.Ik zelf zoek veel op, print af en kijk ter plaatse naar de hoteletjes omdat er toch genoeg zijn.28 Dagen voor Bali alleen is wel heel veel.Ik zou misschien eens naar Flores voor een weekje gaan en de komodo varanen bezoeken of Lombok.
Veel info over Flores op het 'Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden' forum.

Veel plezier bij het zoeken Emoticon: Smile Emoticon: Bye bye

willem76
Gebruiker
spacer line

Beste Pasal,

Bedankt voor je info, hier kan ik zeker wat mee.
Wij willen de eerste 14 dagen een hoop zien, en de laatste weken lekker relaxen en je laten verwennen.
Heb jij weleens gehoord van die homstage's, het zijn huisjes aan het strand.
ze zijn vrij simpel/basic,wat je nodig heb is aanwezig, zoals airco,klein keukentje,doche,wc slaapkamer, en een buitenbank van bamboe.

Willem

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,704,157 pageviews Een website van indahnesia.com