Wilders is een Indo

Subforum In het nieuws 
68 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > In het nieuws > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
mashil
Gebruiker
User icon of mashil
spacer line

Het valt me op dat in Indonesië altijd iedereen weet welke goede voetballer uit Nederland een beetje Indonesisch bloed zijn aderen heeft stromen, maar over Wilders heb ik daar nog niemand over horen praten. Maar het blijkt dat hij zich ook Indo mag noemen, zie op o.a. nu.nl: http://www.nu.nl/algemeen/2073(...)roots-verhullen.html

- Let us live simply so that others may simply live -

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Jawel , in diverse Indische sites in Nederland .

bisa dicek of makemyday .

mashil
Gebruiker
User icon of mashil
spacer line

Ik had het over dat men in Indonesië dat altijd weet. Niet over indische sites in Nederland.

- Let us live simply so that others may simply live -

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Waarom nou weer over dat ventje Wilders een topic beginnen? Doodzwijgen die relnicht is beter

hati hati, pelan pelan

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

Mashil dit is allang aan bod geweest ...... 'passé' je weet wat men zegt over 'vooral Indo-totoks' die willen, om zichzelf te bewijzen, een graatje méér bewijzen (lees: i.p.v. Glimmerveen, Pim Fortuyn e.d.) maar Nederlanders zien hen niet staan (' .... doe maar gewoon dan ben je gek genoeg ..... ') en INDOnesiërs evenmin .......

'Ahu kura ahia, mansia nia'

Jeanette
Gebruiker
spacer line

Getver, wat een vies jongetje was Wilders en dat is hij nu nog! Van binnen en van buiten.
En ik als Indo zal never nooit op hem gaan stemmen.....al zou hij een adonis geweest zijn! Er zit niks in of bij.

belgianguy
Gebruiker
User icon of belgianguy
spacer line

zelfs de belgische kranten berichten vandaag over zijn indische roots ...nog steeds komkommertijd zeker?

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 03-09-2009 10:20 Jeanette wrote: En ik als Indo zal never nooit op hem gaan stemmen.....
Als Indo kan ik niet op hem stemmen omdat ik geen Indo ben....maar als Nederlander in den vreemde??? Hum?!? Feitelijk is "Iron Lady" Rita veel gevaarlijker. Echter het positieve van beiden is wel dat ze nou eens het falen en mislukken van het jaren gevoerde minderhedenbeleid hebben blootgelegd: onze moslimsbroeders en -zusters uit de Mediterrane streken hebben totaal geen behoefte te integreren in de Nederlandse maatschappij. Echtgenoten en echtgenotes worden uit het "land van oorsprong" gehaald, en zelfs de doden worden teruggebracht naar Turkye om aldaar te worden begraven. Moeten ze inburgeringscursussen volgen terwijl men niet wil inburgeren. Stupid , de Nederlandse staat leert er ook niets van; gewoon op dezelfde stugge wijze doorgaan. Nederlands spreken is er bij vele migranten totaal niet bij.......zelfde als bij de 1e generatie Molukkers.......maar die kwamen er rond voor uit dat ze niet wilden integreren, en vind ik alles acceptabel en respectabel.
Maar we hebben nu met een moslimcultuur te maken waarbij de buitenkant verhult wat er binnenin leeft. En het is wel eens goed dat er (Indische-) Nederlanders opstaan en er tegen ageren......niet zozeer de migrant is de schuldige (die is gevormd door zijn/haar cultuur, waarden en normen) maar de Nederlandse politiek die maar niet kan accepteren dat ze heeft gefaald en probeert met allerlei lapmiddeltjes de boel bij elkaar te houden. Ga er nou gewoon eens van uit dat de moslim Mediterranen gewoon niet wensen te integreren (of in te burgeren zoals dat tegenwoordig onder vermomming heet), dus stem daar het toekomstig beleid op vast.
Het feit dat Wilders een Indo is, heeft niets te maken met zijn denkwijze en politieke richting....dat is pas kort door de bocht. Als er hier in Indonesia onder de woonachtige Nederlanders een onderzoek zou worden gehouden, denk ik dat Wilders met zijn partij zeer hoog zal scoren. Zijn dat dan racisten? Nee hoor (de meesten hebben zelf "gekleurde" nakomelingen en/of zijn "gekleurd" ). Maar ze hebben wel direct aan het lijf ondervonden wat dat mislukte minderheden- (of allochtonen)beleid voor gevolgen teweeg heeft gebracht waarvan ook zij en hun echtgenote(s)(n), nakomelingen direct de dupe zijn geworden. Iets dat Geert en Rita niet voor ogen hadden maar een gevolg is van het burgerlijk "fatsoen" in de Nederlandse politiek dat men geen onderscheid mag maken tussen migranten, niet mag "discrimineren" (dus geen onderscheid tussen Indonesiers die wel willen integreren en islamitische Mediterranen die niet willen integreren). Vele Nederlanders hier (waaronder ook vele Indo's) dragen de PVV een warm hart toe....puur omdat zij worden geconfronteerd met het wild om zich heen slaan van Den Haag die probeert te redden wat er te redden valt: een ad-hoc beleid zonder enige toekomst-visie m.b.t. de migratieproblematiek waarvan de "uithuizige" Nederlander de dupe wordt.

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

En wat de Indonesier betreft m.b.t. het niet weten/over praten van het Indonesisch bloed van WIlders.....dat is een schot voor open doel: horen, zien en zwijgen (want anders is men malu ).

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

On 03-09-2009 12:08 Yogya-Bali wrote:
En wat de Indonesier betreft m.b.t. het niet weten/over praten van het Indonesisch bloed van WIlders.....dat is een schot voor open doel: horen, zien en zwijgen (want anders is men malu ).

Hoezo malu ?

Ik denk niet dat het "Indoschap" van Geertje een hot item is in Indonesia.
Daar wordt discussies gevoerd op andere gronden .
Voor de gemiddelde Indonesiers die de geschiedenis van hun eigen Sejarah en in het bijzonder de geschiedenis van Indische Nederlanders wordt Geert W gezien als een Belanda Hitam.
Een zwarte Hollander , die radicaler en harder opstellen tegenover Indonesia en Indonesiers dan de Hollanders zelf .

Pearl2see
Gebruiker
User icon of Pearl2see
spacer line

Yogi,

Ik denk dat Geertje het een zorg is wie hem steunt. Zolang je maar geld overmaakt, is alles goed. Indonesisch, nazi's, of ander gebroed is welkom. Zolang je maar een haat hebt tegen een of andere partij ben je welkom. Het verbaast me niets dat je een steunpilaar bent van Geertje. Als ik je bescheiden mening lees over alle Indonesiers en Balinezen in het bijzonder, denk ik dat je er thuis bent. Veel succes....

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Dan heb je het gros van mijn postings niet goed gelezen......verre van een steunpilaar, maar ik kan zijn succes wel begrijpen. Goed lezen en dan pas reageren.
En mijn mening over Balinezen is niet puur mijn eigen mening....als je goed hebt gelezen zijn er tientallen op dit forum die er exact hetzelfde over denken. En dat zouden allen Wilders aanhangers moeten zijn? Ik denk het niet.....velen ken ik persoonlijk en ze zijn verre van Wilders-fanaten.....maar ook verre van Bali-liefhebbers. Mag dat a.u.b.? Over de Balinezen mag men niets zeggen maar over Wilders of zijn aanhangers wel?! Of moet de "nobele wilde" weer worden ontzien en mag men wel eigen nest bevuilen? Contradictie!
De uitdrukking nazi toont wel weer dat men niet begrijpt dat het Nederlandse autochtonenbeleid heeft gefaald (kon men al meer dan 20 jaar zien aankomen). Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

On 03-09-2009 17:05 Surya Atmadja wrote:

[quote removed]

Hoezo malu ?

• Ik denk niet dat het "Indoschap" van Geertje een hot item is in Indonesia.

Daar wordt discussies gevoerd op andere gronden.

• Voor de gemiddelde Indonesiers die de geschiedenis van hun eigen Sejarah en in het bijzonder de geschiedenis van Indische Nederlanders wordt Geert W gezien als een Belanda Hitam.
    Een zwarte Hollander , die radicaler en harder opstellen tegenover Indonesia en Indonesiers dan de Hollanders zelf .

• Sid ..... en dan zeker de onvermijdelijke vraag 'turunan Indo siapa':

• Jawa,

• Sumatera ...... Emoticon: Confused Emoticon: Confused

" ..... of gaat het méér om de persoon zelf ...... "

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

Surya Atmadja
    Gebruiker
    spacer line

Waarschijnlijk uit Java , van moederszijde .
    De plaats Sukabumi werd ook genoemd .
    In een Indische site werd gewezen op een artikel bij de Groene Amsterdammer .

Heb de artikel over Wilders gelezen in een Indische site .

Om Anis ,
    kalau perlu beta bisa kasih penerangan lebih lanjut melalui mail pribadi . Emoticon: Wink

sapolidi
    Gebruiker
    User icon of sapolidi
    spacer line

On 03-09-2009 11:58 Yogya-Bali wrote:

[quote removed]
    Vele Nederlanders hier (waaronder ook vele Indo's) dragen de PVV een warm hart toe....puur omdat zij worden geconfronteerd met het wild om zich heen slaan van Den Haag die probeert te redden wat er te redden valt: een ad-hoc beleid zonder enige toekomst-visie m.b.t. de migratieproblematiek waarvan de "uithuizige" Nederlander de dupe wordt.

En waar wordt de uithuizige Nederlander dan precies de dupe van?
    En wat houdt dat ad-hoc beleid zonder enige toekomstvisie in? Als ik jou verhaal zo lees dan heb je een pasklare oplossing op dit gebied. Ben reuze benieuwd.

sapolidi
    Gebruiker
    User icon of sapolidi
    spacer line

On 04-09-2009 15:41 Yogya-Bali wrote:
    En mijn mening over Balinezen is niet puur mijn eigen mening....als je goed hebt gelezen zijn er tientallen op dit forum die er exact hetzelfde over denken.

En omdat er tientallen anderen zijn die er ook zo over denken dan moet dit de waarheid zijn? Dacht het niet YB. Net zo min als ik die personen geloof die op die Bali-sites verkondigen dat Bali in alle opzichten het paradijs op aarde is. Het zijn allemaal persoonlijke meningen die je best mag verkondigen, maar ga mij niet wijsmaken dat dit de absolute waarheid is.

De uitdrukking nazi toont wel weer dat men niet begrijpt dat het Nederlandse autochtonenbeleid heeft gefaald (kon men al meer dan 20 jaar zien aankomen). Z

Praten achteraf is het makkelijkste wat er is. Niemand kan 20 jaar vooruit kijken, kijk maar naar de krecietcrisis. Kun jij nu al bepalen wat hetgeen we nu doen over 20 jaar faliekant mis zal gaan?

Dutchess
    Gebruiker
    User icon of Dutchess
    spacer line

Sapolidi: je bent wel wakker vandaag, maar v.w.b. je laatse bijdrage ben het wel met je eens.

Topic ging over Wilders, indo zijnde, niks nieuws onder de zon eigenlijk.
    Dat indo alike heeft hem wss gemaakt tot wat hij nu is. Weet wel dat zijn aanhang alleen maar groter wordt, en VVD krabbbelt terug.

PvdA en CDA, oei oei oei, zeer benieuwd straks met de gemeentelijk verkiezingen.

Emoticon: Party!

wablief?

Yogya-Bali
    Gebruiker
    User icon of Yogya-Bali
    spacer line

On 06-01-2010 02:25 sapolidi wrote:

[quote removed]

En wat houdt dat ad-hoc beleid zonder enige toekomstvisie in? Als ik jou verhaal zo lees dan heb je een pasklare oplossing op dit gebied. Ben reuze benieuwd.

Leuk Sapolidi. Volgens mij ga je alle topics af en toetst de Search-knop in met als Search & Find: Yogya-Bali.

Anyway, waar de uithuizige Nederlander de dupe van wordt....??? Als je goed leest, kan je dat zo raden.
    Zijn dat dan racisten? Nee hoor (de meesten hebben zelf "gekleurde" nakomelingen en/of zijn "gekleurd" ). Maar ze hebben wel direct aan het lijf ondervonden wat dat mislukte minderheden- (of allochtonen)beleid voor gevolgen teweeg heeft gebracht waarvan ook zij en hun echtgenote(s)(n), nakomelingen direct de dupe zijn geworden. Iets dat Geert en Rita niet voor ogen hadden maar een gevolg is van het burgerlijk "fatsoen" in de Nederlandse politiek dat men geen onderscheid mag maken tussen migranten, niet mag "discrimineren" (dus geen onderscheid tussen Indonesiers die wel willen integreren en islamitische Mediterranen die niet willen integreren). Vele Nederlanders hier (waaronder ook vele Indo's) dragen de PVV een warm hart toe....puur omdat zij worden geconfronteerd met het wild om zich heen slaan van Den Haag die probeert te redden wat er te redden valt: een ad-hoc beleid zonder enige toekomst-visie m.b.t. de migratieproblematiek waarvan de "uithuizige" Nederlander de dupe wordt.

Hiermee wordt bedoeld dat het zeer moeilijk is geworden voor een Nederlander zijn levenspartner uit Indonesie mee te nemen naar NL om daar te gaan verblijven. Er moet aan allerlei strakke voorwaarden worden voldaan. Niet dat dit strakke beleid is gericht op Indonesiers, het is feitelijk bedoeld om de instroom van laaggeschoolde importbruiden uit het Atlasgebergte of Anatolie in te dammen (off the record vernomen van een hooggeplaatst ambtenaar maar zelfs een leek kan dat raden). Echter de wet mag niet discrimeneren dus worden bepaalde regels/wetten in het leven geroepen die dan in het algemeen voor elke "Nederlander of Nederlands ingezetene" gelden. En dus ook voor de "uithuizige" Nederlander in Indonesie (met daaronder vele indo's). I don't blame de Mediterranen maar wel de Nederlandse politiek.
    Tja, en dan moet men niet raar opkijken als deze "uithuizige" Nederlanders zich verneukt voelen door eigen staat en volk en zich dus keren tot opportunisten als Wilders of IJzeren Rita.
    Dit bovengenoemde is een voorbeeld van politiek ad-hoc beleid.....daarmee bedoelend het vermoeilijken om een buitenlandse partner naar NL te halen. "Vadertje staat" staat met het vingertje te wijzen dat de partner eerst aan allerlei eisen moet voldoen alvorens het land in te mogen.
    Pasklare oplossing heb ik zeker niet (ben dan ook geen politicus) maar noodzaak is enig vooruitziend beleid i.p.v. allerlei regeltjes te creeeren die alleen de bedoeling hebben de importbruiden van wie dan ook (zonder aanziens des persoons) te weren, het moeilijk te maken met eigen gekozen levenspartner geluk te zoeken in NL en daar verder een toekomst op te bouwen. Heb hier schrijnende gevallen meegemaakt waarbij men zijn/haar partner niet naar NL kan laten komen, gezinnen met kinderen uit elkaar worden gerukt en ouders jarenlang hun kinderen niet meer te zien krijgen.
    Kijk dan niet vreemd op als deze personen zich tot bovengenoemde opportunisten "bekeren".

ardianto
    Gebruiker
    User icon of ardianto
    spacer line

On 06-01-2010 11:09 Dutchess wrote:
    Sapolidi: je bent wel wakker vandaag, maar v.w.b. je laatse bijdrage ben het wel met je eens.

Topic ging over Wilders, indo zijnde, niks nieuws onder de zon eigenlijk.
    Dat indo alike heeft hem wss gemaakt tot wat hij nu is. Weet wel dat zijn aanhang alleen maar groter wordt, en VVD krabbbelt terug.

PvdA en CDA, oei oei oei, zeer benieuwd straks met de gemeentelijk verkiezingen.

Emoticon: Party!

De gemeentelijke verkiezingen tot daar aan toe. Nee, neem dan de landelijk verkiezingen in 2011.

Maar ja, tegen die tijd is Wilders wellicht opgenomen in het rijtje.... (zou mij niets verbazen, de andere politieke partijen zijn maar al te jaloers op het grote aantal zetels wat hem volgens de peilingen wacht, en beginnen te vrezen met grote vreze)

• Pim

• Theo

• Ayaan

• .....

En Wilders blijft volgens de peilingen toch 1 van de grootste partijen. Hij heeft blijkbaar een punt (of al die Nederlanders zijn plotseling allemaal gek geworden).

• Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geïntegreerd. Oke, noem er eentje dan

Yogya-Bali
    Gebruiker
    User icon of Yogya-Bali
    spacer line

En omdat er tientallen anderen zijn die er ook zo over denken dan moet dit de waarheid zijn? Dacht het niet YB. Net zo min als ik die personen geloof die op die Bali-sites verkondigen dat Bali in alle opzichten het paradijs op aarde is. Het zijn allemaal persoonlijke meningen die je best mag verkondigen, maar ga mij niet wijsmaken dat dit de absolute waarheid is.
    Dat wordt ook niet beweerd.....uitsluitend bedoeld eigen mening enige kracht bij te zetten...

Praten achteraf is het makkelijkste wat er is. Niemand kan 20 jaar vooruit kijken, kijk maar naar de krecietcrisis. Kun jij nu al bepalen wat hetgeen we nu doen over 20 jaar faliekant mis zal gaan?
    Jammer genoeg niet....zou me in dit land heel wat geld opleveren.
    Het misgaan van het (toentertijd zo genoemde) Minderhedenbeleid uit de jaren-80 kon men zien aankomen........ Ben in de jaren-80 zelf als welzijnswerker actief geweest voor en onder "minderheden" en kon wel degelijk het negatieve resultaat zien aankomen van een veel te soft beleid waarbij onze allochtone medelandgenoten uiteindelijk weinig zijn geholpen. Alles wat maar een beetje "stonk" naar "harde" maatregelen werd afgeketst, terwijl de doelgroepen zelf vnl. uitkeken naar tastbare zaken als werk en behuizing. Echter emancipatie was het modewoord en alles uit de "harde" sector was uit den boze.

zieleffe
    Gebruiker
    User icon of zieleffe
    spacer line

Buitenom wat YB al schreef, zijn er velen die ‘s avonds niet meer over straat durven te gaan.
    Daar is de middenstander te dupe van.
    Sapolidi u suggereert, dat er geen verbintenissen zijn, met een beleid van welk overheid dan ook.

Voor wat dit aanleiding geeft, een algemeen antwoord van mijn kant,
    Maar mijn interesse naar politieke uitspraken, raakt mij zins zeer.
    Vooruit kijken is een must voor politiek Nederland, je zou aan je water moeten kunnen aanvoelen, als je een beleid afkondigt, dat je de gevolgen zou moeten kunnen inschatten.
    Ook voor de toekomst Regeren is vooruit zien.
    Wanneer je iets nalaat,of iets te veel wilt doen, kan de gevolgen over 20 jaar een grote invloed hebben op dan bereikbare situatie.
    Een goede politiekers kan dat inschatten.
    Maar luk raak maar aan klooien wat ze nu doen, het door geven naar de toekomst, omdat ze het nu niet weten, wat ze er aan moeten doen, en dat aan de onderzoekers, of beleidsmedewerkers van de ministeries,doorverwijzen, ja dan heb je zelf niet het lef, en een goede oplossing voor je handelingen van nu, naar de toekomst.
    Ja de AOW naar 67 jaar brengen, omdat je het nu al kan aanvoelen, dat het onbetaalbaar wordt.
    Alleen dat, nou ik kan nog meer dingen opnoemen wat onbetaalbaar wordt.
    de sociale uitkeringen, waarvan velen straks van moeten leven kan al in gevaar komen, wanneer de werkgelegenheid niet beter wordt.
    Maar dat is dan ook maar een suggestie mijne zijde, want als je nu al weet dat ze per dag miljoenen te kort komen, dan is dat maar een handeling, die ze met gemak maken.
    Neen wat mij zo duidelijk wordt is hoe men met gemak maatregelingen neemt, die ergernissen op wekt.
    Jaren geleden wel 20 jaar, denk ik zo terug, was er een oude man die mij voorspelde dat ergernis op Num. 1 zal komen.
    Die man krijgt gelijk, want je komt er niet meer van af, met een fatsoenlijk verhaal het moet provocerend zijn wilt het aan slaan.
    Reclame bootschappen worden met een erg opgedikt verhaal op TV gebracht, waarin de kijkers hun ergernissen niet onder stoelen en banken steken.
    Juist nu je op de internet de reacties kan volgen, merk je ook dat je met fatsoenlijk reageren geen respons krijgt,terwijl er met smerige uitingen juist de mensen de reacties kan uitlokken.
    Zie de site’s Fox, en Geenstijl retoriek, dan pas beoordeel je dat mensen heel ver kunnen gaan.
    Daarmee zie je ook dat je als politiekers van goeden huize moet zijn, je een uitstraling in de media moet hebben, en je dan ook verdienstelijk kan maken door goede media training.
    Dus men selecteert niet op natuurtalenten, maar op die mensen die iets hebben kunnen aanleren, een figuur in de publieke sector.
    Maar de mannier van brengen kan juist ergernissen opleveren.
    Dat kon je zien hoe de Burgemeester van Culemborg zich in allerlei kronkels heeft weten te brengen, door handelingen niet te doen, die zo nodig was.
    Een meisje beschermen, die iets gezien had, en daardoor werd aangevallen, door een stel jongens die al bekend stonden van een afkomst, die door heel Nederland wordt afgespiegeld als KUT Marokkanen. Emoticon: Emoticon: Red face Emoticon: Shut up!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

sapolidi
    Gebruiker
    User icon of sapolidi
    spacer line

On 06-01-2010 12:55 Yogya-Bali wrote:

[quote removed]

Leuk Sapolidi. Volgens mij ga je alle topics af en toetst de Search-knop in met als Search & Find: Yogya-Bali.

Dat is wel erg ver gezocht YB. Je wordt toch niet paranoia van mij wel? Mijn reactie kwam nalv. een discussieprogramma op de tv. waarbij oa. de Indo-afkomst van Wilders ter sprake kwam. En waar kun je dan beter reageren hier op dit forum dan onder deze topic. Zo houden we bovendien dit onderwerp ook nog eens actueel. Wat wil je nog meer zou ik zo zeggen. Jij hebt een uitgesproken mening en ik ook. En dat die niet met elkaar overeenkomen is een feit, maar voor mij geen enkel probleem. Dus niet van die verdachtmakingen YB. Vind ik persoonlijk heel zwak. Net alsof je geen tegenspraak duldt.

Pasklare oplossing heb ik zeker niet (ben dan ook geen politicus) maar noodzaak is enig vooruitziend beleid i.p.v. allerlei regeltjes te creeeren die alleen de bedoeling hebben de importbruiden van wie dan ook (zonder aanziens des persoons) te weren, het moeilijk te maken met eigen gekozen levenspartner geluk te zoeken in NL en daar verder een toekomst op te bouwen. Heb hier schrijnende gevallen meegemaakt waarbij men zijn/haar partner niet naar NL kan laten komen, gezinnen met kinderen uit elkaar worden gerukt en ouders jarenlang hun kinderen niet meer te zien krijgen.
    Kijk dan niet vreemd op als deze personen zich tot bovengenoemde opportunisten "bekeren".

Wat wil je hiermee nu precies aangeven YB? Een onvoorwaardelijke afschaffing wat betreft die regelgeving omtrent importbruiden of een dubbele ad hoc regelgeving waarbij het niet slechts geldt voor één specifiek geval, maar ook nog eens voor één specifieke doelgroep/religie,etniciteit.
    In 2008 kwamen 15.000 personen uit ongeveer 160 landen naar Nederland met een
    mvv (visum) voor gezinsvorming of –hereniging. Moeten we nu voor elk land een aparte regelgeving maken?
    Op deze site kun je beeldvorming en feiten omtrent huwelijksmigranten eens goed bekijken.
    http://www.e-quality.nl/assets(...)uwelijksmigratie.pdf

sapolidi
    Gebruiker
    User icon of sapolidi
    spacer line

On 06-01-2010 12:59 ardianto wrote:

[quote removed]

En Wilders blijft volgens de peilingen toch 1 van de grootste partijen. Hij heeft blijkbaar een punt (of al die Nederlanders zijn plotseling allemaal gek geworden).

Het is maar wat je onder gek verstaat.
    http://www.motivaction.nl/153/(...)rlanders-racistisch/

sapolidi
    Gebruiker
    User icon of sapolidi
    spacer line

On 06-01-2010 13:11 Yogya-Bali wrote:

[quote removed]
    Ben in de jaren-80 zelf als welzijnswerker actief geweest voor en onder "minderheden" en kon wel degelijk het negatieve resultaat zien aankomen van een veel te soft beleid waarbij onze allochtone medelandgenoten uiteindelijk weinig zijn geholpen. Alles wat maar een beetje "stonk" naar "harde" maatregelen werd afgeketst, terwijl de doelgroepen zelf vnl. uitkeken naar tastbare zaken als werk en behuizing. Echter emancipatie was het modewoord en alles uit de "harde" sector was uit den boze.

Ik kan me nog herinneren dat die jaren 80 bekend stonden als de periode met een groeiend tekort aan huurwoningen en massawerkloosheid. Je moet wel kijken wat haalbaar is.

zieleffe
    Gebruiker
    User icon of zieleffe
    spacer line

weet niet of het hier thuis hoort maar er zijn nu ontwikkelingen aan de gang die plaats vind die het regeringsstandpunt goed in de war brengen.

De crisis ontstond dinsdagavond toen de P.vd.A kwaad reageerde op uitlatingen van Balkenelende over het rapport van de commissie-Davids over de Nederlandse steun aan de Amerikaanse inval in Irak in 2003

Laat ik schrijven we hopen dat er werkelijk een einde aan deze regering komt.
    Jammer het komt er niet van,ze hebben een lijm poging gedaan, en het is nog geslaagd ook.
    Wat een afgang is dit
    Ik dacht dat CDA ook er op uit is om deze regering te laten stranden, omdat ze nu weten dat de P.vd.A erg laag staat,als laatste peiling weinig zetels over blijft.
    ze ruiken een winst om dit om te zetten.
    Om straks met de nieuwe verkiezingen met de VVD samen te gaan.
    Mijn oordeel is jammer geen goede visie geweest, ze gaan door modderen???
    Maar laat we terug gaan naar de commissie Davids.
    Als Amerika het internationaal strafhof erkend, dan zou ik graag zien dat Busch en zijn adviseurs daar hun verantwoording zouden moeten afleggen.
    En als ze dat gedaan hebben zou ook Balkenellende, en Jaap de hoop Scheffer, en hun adviseurs ook daar moeten berechten.
    Want je kan alles gezien hun uitleg, al wel begrijpen , dat Hoessein een dictator was, en velen moorden op zijn geweten heeft, maar het bracht daar wel rust in dat wereld deel.
    Hij kon daar dat land rustig houden, vergeleken wat er nu in Irak is, hebben ze nu er een puinhoop er van gemaakt.
    Nu slachten ze elkaar af, en toen slachten ze enkelingen, die Hoessein niet geliefd waren.
    Waar waren ze beter mee af, geen van beiden, maar het had niet zo veel leed gebracht wat er nu aan menselijk leed heeft gebracht.
    Dus Bush, en zijn kornuiten opzadelen met een veroordeling, bij het internationaal strafhof in Den Haag, met hun gedrag,en ook voor jaren achter de tralies brengen.

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
    Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
     Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
    Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,544,391 pageviews Een website van indahnesia.com