Subforum Blog @ indonesiepagina.nl

forum.indonesiepagina.nl 
88 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

7.4 aardbeving gevoeld door westelijk IndonesiŽ
Gepubliceerd op 02 september 2009 10:19
Een aardbeving met een kracht van 7.4 op de Schaal van Richter heeft grote delen van westelijk IndonesiŽ doen bewegen rond 14:55 lokale tijd (Nederlandse tijd +5). Het epicentrum van de beving lag op 102 kilometer ten zuidwesten van de derde grootste stad van IndonesiŽ, Bandung.
Lees verder , klik op de titel

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Dat was een flinke inderdaad. Ik was op de eerste verdieping toen ik ineens op zee zat. Langzama golven van een seconde of twee voelde ik. Toen ik naar buiten ging, stond iedereen al buiiten. Eng gebeuren, maar dat duurde maar even. Het is weer okay hier.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Stel is voor dat iemand staat te bellen met een familielid.
En dan zegt ze , even stoppen , er is aardbeving.
Het is ook eng , en dan hoor je dat anderen zelf hebben overgegeven.
Door paniek , stress of omdat het zo beweegt ?

Heb 10 min geleden Jkt gebeld , maar kan niet bereiken , in gesprek.

Aanvulling :
Het is gelukt , kan ik weer rustig slapen. Emoticon: Yeah right!

bisa dicek of makemyday .

mashil
Gebruiker
User icon of mashil
spacer line

Dat is toch een flinke, nu maar hopen dat de schade meevalt...

- Let us live simply so that others may simply live -

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Ja, valt nog mee.......en dat met die slechte kwaliteit van de (moderne) huizen.

mashil
Gebruiker
User icon of mashil
spacer line

Klopt, het valt me op dat nieuwbouw woningen erg dunne pilaartjes hebben en broze bakstenen... maar gelukkig valt het desondanks nog mee.

- Let us live simply so that others may simply live -

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Denk niet dat het echt meevalt, zie ook de nieuwste blog-entry die ik zone gedaan heb. Bij Bandung zijn hele wijken onbewoonbaar. Vergelijkbaar met de schade in Yogya enkele jaren geleden. Twijfel nog of ik er morgen heen wil om foto's te maken. De batterijen liggen in ieder geval in de lader.

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Je hebt gelijk Yerun, na de eerste berichten kwamen er nieuwsfeiten binnen waaruit bleek dat het erger was dan veronderstelt. Ik moet getverderrie zondag ook weer naar Bandung. We'll see.....

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

De beelden die jij (ongetwijfeld) en ik zien lijken akelig veel op Yogya, hele wijken in Bandung vernield en dergelijke. Wederom een waarschuwing voor een grote klapper in Jakarta, maar dan gaat alles echt tegen de vlakte lijkt wel.

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

De schade is best wel aanzienlijk en minstens 25 doden...ja het is en blijft riskant in IR van overstromingen tot vulkaanuitbarstingen alles ken je daar tegenkomen maar dat weerhoud me niet om te gaan...

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Er is weer een aardbeving 6,8 richter ten hoogte van YOGYAKARTA, ? km in zee geweest
plaatselijk tijd 23 12 uur rond 18.00 uur hier... Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Talk to the hand

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

Klopt, Om Ziel. Ik heb het gevoeld. Wat lichtere naschokjes ook.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,000,858 pageviews Een website van indahnesia.com