pc advies gevraagd

Subforum Gezocht & Aangeboden 
57 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Merapi, ik weet uiteraard niet waar jij je pc gekocht hebt, maar veel winkels geven een upgrade voucher voor Windows 7 bij de aanschaf van een nieuwe pc. Eind oktober kan je dan op de site van Windows na het intikken van de code het nieuwe besturingssysteem 7 gratis downloaden,inclusief met het downloadrecht op toekomstige upgrades/aanpassingen

hati hati, pelan pelan

zieleffe
Gebruiker
spacer line

Ik heb ook vista, en het werkt heel goed.
Alleen die Microsoft windows zit veel te vervelen met Update.

De snelheid doet de provider, wij hebben hier Ziggo via de kabel, en die heeft pas de snelheid verhoogd met 50 MGB per zoveel, als ik het goed heb, want ik heb geen zin dit laatste te onderzoeken op het grote WWW. Emoticon: Nice Emoticon: Shiny
Ik ga slapen. welterusten allemaal........

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 20-09-2009 00:29 merapi wrote:

Ingewikkelde belastingformulieren los ik zo op,

Dan mag je volgend jaar mijn belasting papieren invullen Emoticon: Yes! : heb iets niet goed gedaan, kreeg gisteren een naheffing in de bus van de belasting, voor 6 november effe 3400 euro bijbetalen Emoticon: Confused Emoticon: Confused

hati hati, pelan pelan

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 28-09-2009 00:56 zieleffe wrote:
BR]

Heel veel van die updates zijn volledig overbodig, goed lezen voor welke programma's ze de updates aanbieden>> ze geven zelf aan : belangrijk of aanbevolen, de belangrijke kunnen inderdaad nodig zijn , de aanbevelingen kan je meestal negeren.

hati hati, pelan pelan

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 28-09-2009 00:56 zieleffe wrote:

Click to see original image

De snelheid doet de provider, wij hebben hier Ziggo via de kabel, en die heeft pas de snelheid verhoogd met 50 MGB per zoveel, als ik het goed heb,
Als jij 50Mega Giga Bite per sec heb, dan heb jij een super snelle defensie of Nasa Computer verbinding. Welke in geen enkel huis te verkrijgen is. Emoticon: Nooo

Of bedoel je 50Mb/sec. Emoticon: Yes!

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

hannaong
Gebruiker
spacer line

Je kunt ook Open Office gratis downloaden. Dat vind ik zelfs beter omdat je veel gemakkelijker PDF-files ervan kan maken. Verder zijn de functies bijna hetzelfde als
MS Office
Klik maar op http://nl.openoffice.org/

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 28-09-2009 05:11 hannaong wrote: Je kunt ook Open Office gratis downloaden.

Een briljant idee.

zieleffe
Gebruiker
spacer line

Op 28-09-2009 04:32 schreef Albert:

[quote verwijderd]
Als jij 50Mega Giga Bite per sec heb, dan heb jij een super snelle defensie of Nasa Computer verbinding. Welke in geen enkel huis te verkrijgen is. Emoticon: Nooo

Of bedoel je 50Mb/sec. Emoticon: Yes!

ja dat bedoelde ik ook, lekker snel, en als het niet snel gaat dan ligt het aan de computer zelf.
Deze computer heb ik leeg gekocht, en laten vullen met de beste moeder bord, P4QL PRO die ze zeiden dat er was.
2X harde schijven van ieder 4 GB die verdeeld zijn in 2X3 part.
Classificatie 5,0
Processor Intel Core, (TM) 2 Duo CPU E 8500Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.3.16H2 3.17GHz.
Werkgeheugen Ram 4.00GB
Type computer 32 bits besturingsysteem.
Windows Vista. Home Premium
Dus als de computer op de harde c schijf geformateerd moet worden heb ik altijd een backup op de andere partij. Emoticon: Wink Emoticon: Nice Emoticon: Yeah right!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

96,314,626 pageviews Een website van indahnesia.com