Lonely Planet Indonesia ???

Subforum Java 
53 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Milani
Gebruiker
spacer line

Heb ooit ergens gelezen dat er een nieuwe druk komt van Lonely Planet Indonesia. Heel vreemd is dat Bol.Com aangeeft "Lonely Planet niet leverbaar" ook andere boekhandelaren zoals Buna, Macro etc. gewoon niet aan Lonely Planet te komen.
Weet iemand hier iets meer over te vertellen?

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Er komt als het goed is een nieuwe 'Indonesie' volgend jaar. Dat de huidige niet meer leverbaar is in Nederland weet ik niet, maar hier (in Indonesie) liggen ze op alle vliegvelden nog, zo ook op Schiphol afgelopen mei en Kuala Lumpur enkele maanden geleden. Heb een tik om steeds even naar de reisboeken te kijken hoewel ik niet aan reizen toe kom.. Emoticon: So funny

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line

In BelgiŽ is hij nog wel verkrijgbaar, onder andere bij Standaard boekhandel.
Ook een mogelijkheid is om online de hoofdstukken die je nodig hebt online te kopen op de site van Lonely Planet. Ik dacht dat je voor ongeveer 5$ bv het hoofdstuk Sumatra kunt kopen. Als je reis slechts 1 of enkele eilanden bevat is het heel handig. Dan hoef je niet met die zware boek te sleuren.
Na betaling kan je het betreffende hoofdstuk downloaden als PDf file.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Milani,

Er zijn nog genoeg exemplaren verkrijgbaar. De reden dat internetboekhandels ze neit meer hebben een maand of 4 5 voor de nieuwe editie is dat ze bang zijn de oude voorraad niet emer kwijt te raken.
De volgende staat gepland voor januari 2010.

Erwin: het ligt er maar aan waar je naar toewil. als je voor 4 eilanden 4 keer die 5 dollar moet betlaen kun je onderhand net zo goed de nieuwe LP kopen. Afhankelijk waar je de LP gaat gebruiken. Ik heb de huidige editie thuisgelaten omdat die helemaal uit elkaar lag. Ben nu met eiditie nummer 6 op stap en het enige verschil is de prijzen. Echter de LP van januari 2010 zal de prijzen van NU bevatten dat betkent dat er niet tegenop te schrijven is met betrekking tot Indonesie. Prijzen veranderen hier snel!

http://shop.lonelyplanet.com/P(...)fil=lpdest-shoplinks

Ik neem altijd het boek zelf mee en maak vooraf weggooiekopien van de gebieden die ik ga bezoeken.

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 27-08-2009 17:11 erwin wrote: Dan hoef je niet met die zware boek te sleuren.

En als je toch een note/netbook of smartphone meeneemt en daar de PDF op opslaat, zeul je helemaal geen extra gewicht mee, en kun je bovendien snel zoeken in het PDF-bestand.

Milani
Gebruiker
spacer line

Bedankt voor de adviezen. Hier kan ik zeker wat mee. Emoticon: Worship

sylviap
Gebruiker
spacer line

kijk even op MP daar is iemand die verkoopt LP's onder de vraagprijs. En dat is een stukgoedkoper. Wij hebben bij hem ook 1 gekocht. Ze zijn nieuw,. Weet even niet meer hoe hij heet. Maar als je lonelyplanet indonesie intypet kom je denk ik een heel end. of alleen lpnely planet. hij verkocht ernamelijk verschillende.

succes

gr sylvia

arie_h
Gebruiker
spacer line

Wat trouwens voor een reisje Java wel een aanrader is, is een twedehandsje op de kop tikken van de LP Java. Die hebben ze tot 1999 uitgegeven. De genoemde prijzen doe je zo ongeveer maal 4, de meeste beschrijvingen van hotels kloppen nog behoorlijk en zeker qua bezienswaardigheden is deze LP heel goed. Echt alles staat erin. En dat kun je van de LP Indonesia niet zeggen...

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Beste Milani,

Kijk eens op marktplaats. Ik heb die van mij van jaar 2007 of 2008 gekocht voor 15 euro incl verzendkosten.

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,594,376 pageviews Een website van indahnesia.com