|
|
|
|
|
Gratis ja? Goed dat ik dat weet, binnenkort eens een portie halen dan.
Waar ligt het restaurant ergens? Er is namelijk wel meer strand te vinden op Bali.
|
|
|
|
|
|
|
Goed te horen dat het een redelijk succes was.
|
|
Begin de details te vergeten
|
|
|
|
|
Dus, wanneer, waar, en hoe laat kunnen we nu in September aan de bitterballen?
|
|
|
|
|
|
On 15-09-2009 11:49 JohanN wrote: Goed te horen dat het een redelijk succes was.
|
Voor hoe lang?? Ik kan me nog uit mijn "Bali-periode" herinneren dat een dergelijk initiatief jaren geleden binnen no time eindigde in paranoide verdachtmakingen en ruzie.
|
|
|
|
|
Yogya-Bali,
Indien er mensen komen die zich alleen maar druk maken over de prijs van het bier, heb je daar inderdaad last van.
Als je het gewoon profi aanpakt met een soort agendaatje erbij, een discussie onderwerp en een presentatie. En daarnaast laat je het maximaal 2 uur duren, dan heb je in ieder geval al een professionele insteek.
|
|
|
|
|
|
Hallo lezers,
Zijn er veel Nederlandse ondernemers in Bali?
Is nagenoeg iedereen werkzaam in tourisme of horeca?
is er iemand die kan durft te schatten hoe veel nederlanders er op Bali wonen en eventueel ondernemen?
|
|
|
|
|
niet alleen horeca en toerisme...maar onder andere ook onderwijs en export.
|
|
|
|
Nangka is de producent van de overheerlijke snacks?
|
|
|
|
On 16-09-2009 09:58 JohanN wrote: Als je het gewoon profi aanpakt met een soort agendaatje erbij, een discussie onderwerp en een presentatie. En daarnaast laat je het maximaal 2 uur duren, dan heb je in ieder geval al een professionele insteek.
|
Dan heb je een veel te hoge pet op van het Nederlandse intellect dat er op Bali rondhangt. Zelfs zakelijk stelt het weinig voor want als men echt een zakenman is, verblijft men niet op Bali waar vrijwel alle handelsproducten elders in RI worden geproduceerd tegen veel lagere, concurrerende prijzen en waar de verschepingsmogelijkheden zijn. De meeste medelanders aldaar - buiten de pensionada's om - zijn kleine zakenlui (nou ja, zaken....) en charlatans (op een enkele zakenman na in property en toerisme).
|
|
|
|
niet alleen horeca en toerisme...maar onder andere ook onderwijs en export.
|
En vergeet onze "kunstenaars" niet.
|
|
|
|
Hoi Y-B,
dat idee heb ik ook hoor. Echte zakenmensen verblijven niet op Bali, hoogstens in hun buitenhuis. Zoals ik al aanhaalde, als men eerst gaat zeuren over de prijs van het bier ipv de agenda, dan is het al duidelijk
Neemt niet weg dat ALS je een borrel of iets dergelijks organiseert, je het wel serieus moet aanpakken wil je een kans van slagen hebben.
|
|
|
|
|
|
|
geef mij het adres eens van de snackkoning op Bali
Nengah's Nederlandse Snack's in Bali.
hiervoor alvast men dank, kan ik zelf waneer ik wil een bitterballetje in het vet gooien
gr
Frank
|
|
De goedkoopste met transport naar nederland, kijk op onze site
|
|
|
|
Frank,
Als ik de zoekterm 'Nengah's Nederlandse Snack's' in Google gooi staat in het eerste resultaat het antwoord:
Nengah's Nederlandse snack's.
Jl. Betngandang I , 3b. Sanur, Bali. Indonesia
Office: (+62) 361 282054.
Nengah: (+62) 085 237961640
http://www.dutchsnacks-bali.com/
|
|
|
|
|
|
|
Nangka is denk ik betrokken bij deze bitterballendraaierij?
|
|
Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..
|
|
|
|
|
Yerun bedankt voor het adres
Frank
|
|
De goedkoopste met transport naar nederland, kijk op onze site
|
|
|
|
|
Is de borrel er nog steeds?
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|