Gouverneur Riau vraagt te bidden voor regen

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
63 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Gouverneur Riau vraagt te bidden voor regen
Gepubliceerd op 09 augustus 2009 06:26
Bosbranden verstoren weer eens het normale leven van vele inwoners van de provincie Riau op het eiland Sumatra. De bosbranden, die aangestoken zijn om bosland te ontginnen voor het gebruik als landbouwgrond of door diegenen die hun criminele activiteiten - illegale houtkap - willen verbergen, veroorzaken een dikke smog over grote delen van de provincie en reikt zelfs tot aan het schiereiland MaleisiŽ.
Lees verder , klik op de titel

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Simplisten!! Je zal zo'n minkukel als gouverneur hebben......en laat Allah nou net op zomerreces zijn om zich in stilte voor te bereiden op de Ramadhan, de gezel gods voor diens volgelingen.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Of het aan Allah lag weet ik niet, maar het regende wel gisteren en een paar spetters hedenmorgen. Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Sorry Oyibo, ik moest niezen en ik heet geen Allah.

Ho Lee Fuk

Olumide
Gebruiker
spacer line

Laat het in ieder geval duidelijk zijn... Je kan wel raden waarom ze hier nog 40 jaar achter lopen.

FredB
Gebruiker
User icon of FredB
spacer line

Tamelijk optimistisch gesteld, mijn waarde! Het dubbele komt dichter bij de werkelijkheid. Maar so what? Als je aanpassingsproblemen hebt kun je het hier wel schudden. Dat is zeker.

Be careful what you wish for; you might get it!

zieleffe
Gebruiker
spacer line

wil je regen , dan krijg je regen hier dan........... Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

96,314,171 pageviews Een website van indahnesia.com