Amsterdamse kinderen kunnen toch op reis

Subforum Gezocht & Aangeboden 
37 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
fyjack
Gebruiker
User icon of fyjack
spacer line

Arme kinderen toch op vakantie
AMSTERDAM- Tachtig kinderen uit arme gezinnen uit Amsterdam kunnen toch op vakantie.
De voedselbank van Regina Mac-Nack in het Amsterdamse stadsdeel Zuidoost liet eerder deze week weten niet genoeg geld te hebben om het uitstapje te laten doorgaan.
Na berichten hierover in de media,
hebben particulieren de afgelopen dagen toch nog de benodigde 11.000 euro geschonken.
Ook Amsterdam-Zuidoost heeft beloofd geld te geven.

Dus mensen in andere landen als u geld over heeft kunt u dat storten op de rekening van de Nederlandsebank
T.N.V arme kinderen in Amsterdam zo dat er meer kinderen op reis kunnen
Helaas hebben de Nederlanders geen geld meer voor goeden doelen in eigen land ?

Het is me toch wat he Arme kinderen in Amsterdam kunnen niet eens op vakantie,
Zou u nu niet eens u belasting betalen en het zwarte geld terug brengen , zodat zij wel op reis kunnen
En in ander landen hebben ze toch te eten, hoeven dan ook niet op reis
:
Ik heb al gegeven SERIBU RUPIAH (had ik nog over ) word wel mee genomen door een Nederlander die het dan op de bank zou zetten, ik hou mij hart vast of dat wel gebeurd?

Jaag het geluk niet achterna maar omarm het als het op je pad komt

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,704,097 pageviews Een website van indahnesia.com