Pas op voor spijkergooiende criminelen

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
36 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Pas op voor spijkergooiende criminelen
Gepubliceerd op 05 augustus 2009 07:38
Zo af en toe kom je per ongeluk een erg onduidelijk verkeersbord tegen dat alleen verduidelijkt kan worden met extra tekst. De foto hieronder komt van mijn mobieltje af en had ik enige tijd geleden al gemaakt. Ik vergat het vervolgens weer. Eerder plaatste ik een artikel over die spijker-vegende politie (zie gerelateerde artikelen onderaan), het bewijs dat waarschuwingen niet voor niets zijn.
Lees verder , klik op de titel

fyjack
Gebruiker
User icon of fyjack
spacer line

er is werk zat in jakarta van spijkers gooien tot het opvegen er van

Jaag het geluk niet achterna maar omarm het als het op je pad komt

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Je moet de mensen toch op een manier bezig houden natuurlijk. Alleen opvegen heeft geen zin he Emoticon: Wink

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Jawel Yerun ....recycling ....kunnen ze nog een keer gebruikt worden in andere straten...ik weet eigenlijk niet wat ze er mee willen bereiken.......zal wel door een paar bandenhandelaren gedaan worden on de omzet wat op te krikken Emoticon: Smile
De volgende stap is stenen door de ramen das weer goed voor de glazenzetters ....en zo houden ze de econonie in stand Emoticon: Smile

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Spijkers gooien is niet zo effectief.Daar raak je de outomobilist niet direkt mee.Je moet ze leren kraaijepooten te maken dat is effectiever. Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Shalom

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Een spijkermatje is nog effectiever op zeker.... Emoticon: Smile
Hoef je ook niet te vegen die ken je zo weer oprollen..... Emoticon: Party!

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 06-08-2009 18:32 willemgeheim wrote:
Een spijkermatje is nog effectiever op zeker.... Emoticon: Smile
Hoef je ook niet te vegen die ken je zo weer oprollen..... Emoticon: Party!
Een bermbom of landmijn zul je bedoelen.

http://www.UE4all.org Gratis les in ontvangen en geven van Universele Energie. Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 07 August 2009 04:16 Albert wrote:

[quote verwijderd]
Een bermbom of landmijn zul je bedoelen.
Gelukkig is Indonesie geen Irak of Afghanistan. Spijkers voldoen dus prima om iemand van zijn geld en/of auto te ontdoen.

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Op 07-08-2009 04:26 schreef Yerun:

[quote verwijderd]
Gelukkig is Indonesie geen Irak of Afghanistan. Spijkers voldoen dus prima om iemand van zijn geld en/of auto te ontdoen.

Idd geld! let maar eens op,als je door een zooitje spijkers rijd is er zekerste wete 100 meter verder op een benkel met "tambal ban" (werkgelegenheid..... Emoticon: Puh! )

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,704,093 pageviews Een website van indahnesia.com