|
|
|
|
|
Pas op voor spijkergooiende criminelen
Gepubliceerd op 05 augustus 2009 07:38
|
Zo af en toe kom je per ongeluk een erg onduidelijk verkeersbord tegen dat alleen verduidelijkt kan worden met extra tekst. De foto hieronder komt van mijn mobieltje af en had ik enige tijd geleden al gemaakt. Ik vergat het vervolgens weer. Eerder plaatste ik een artikel over die spijker-vegende politie (zie gerelateerde artikelen onderaan), het bewijs dat waarschuwingen niet voor niets zijn.
|
Lees verder , klik op de titel
|
|
|
|
|
er is werk zat in jakarta van spijkers gooien tot het opvegen er van
|
|
Jaag het geluk niet achterna maar omarm het als het op je pad komt
|
|
|
|
Je moet de mensen toch op een manier bezig houden natuurlijk. Alleen opvegen heeft geen zin he
|
|
|
|
|
|
Jawel Yerun ....recycling ....kunnen ze nog een keer gebruikt worden in andere straten...ik weet eigenlijk niet wat ze er mee willen bereiken.......zal wel door een paar bandenhandelaren gedaan worden on de omzet wat op te krikken
De volgende stap is stenen door de ramen das weer goed voor de glazenzetters ....en zo houden ze de econonie in stand
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shalom
|
|
|
|
Een spijkermatje is nog effectiever op zeker....
Hoef je ook niet te vegen die ken je zo weer oprollen.....
|
|
|
|
|
|
On 06-08-2009 18:32 willemgeheim wrote: Een spijkermatje is nog effectiever op zeker....
Hoef je ook niet te vegen die ken je zo weer oprollen.....
|
Een bermbom of landmijn zul je bedoelen.
|
|
|
|
|
|
On 07 August 2009 04:16 Albert wrote: [quote verwijderd] Een bermbom of landmijn zul je bedoelen.
|
Gelukkig is Indonesie geen Irak of Afghanistan. Spijkers voldoen dus prima om iemand van zijn geld en/of auto te ontdoen.
|
|
|
|
|
|
Op 07-08-2009 04:26 schreef Yerun: [quote verwijderd] Gelukkig is Indonesie geen Irak of Afghanistan. Spijkers voldoen dus prima om iemand van zijn geld en/of auto te ontdoen.
|
Idd geld! let maar eens op,als je door een zooitje spijkers rijd is er zekerste wete 100 meter verder op een benkel met "tambal ban" (werkgelegenheid..... )
|
|
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|