Internet met mijn mobiel...

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
44 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Ik gebruik mijn smartphone hier als modem nu is mijn vraag zijn ze in indonesie ook al zo ver en kan dat met een sympatykaart en wat zijn de kosten hiervan....
Is alleen nodig voor het forum en om te mailen.
Wie weet hier meer van?

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

Ze zijn hier verder (3,5G, HSDPA via CDMA)

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Dat meen je niet dat heb ik er allemaal op zitten op mijn HTC zelfs windows mobile 6.1 hebben ze umtc? of zo iets? of is dat hetzelfde als hsdpa?
Maar ik denk niet dat ik op forez hdspa heb mag blij zijn met 3g.
Dus gewoon internetten met een sympati kaart?

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

Met mensen met HTC praat ik niet. I'm a Mac.

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Ja dan zal jij wel beter bij kas zitten.....
Ga je trouwens ook zo om met de bevolking daar....?
Met jou praat ik niet want jij hebt geen centen???
Maar no worrie ik zal heus wel een normaal antwoord krijgen zo weer back to topic

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 29-07-2009 10:40 willemgeheim wrote:
Ja dan zal jij wel beter bij kas zitten.....

Ja. Ik ben bankrut.
Enfin, dat antwoord is niet zo gemakkelijk. Of het werkt kan ik dan ook niet garanderen - je gaat naar het einde van de wereld - maar ik denk dat ik zou gokken op Telkom Flash.

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Idd het zal wel werken maar traag in ieder geval bedankt voor de link daar kan ik iets mee en was al van plan een symphati kaart te kopen kan ik de topics blijven volgen Emoticon: Smile
Alleen jammer dat de site alleen in het indonesies is maar dat vogelen we wel weer uit.....
En idd I mac is het beste maar bijna niemand heeft dat vandaar een htc is windows compateble

tu-bagus
Gebruiker
spacer line

Kijk hier eens, Telkom Flash wordt inderdaad aanbevolen. Ik ben namelijk ook al het ťťn en ander aan het uitzoeken, alleen ik moet nog even wachten tot ik weer naar IndonesiŽ kan Emoticon: Confused

Somige forums richten zich op IndonesiŽ andere weer op telefonie Emoticon: Devil www.telecomvergelijker.nl/thread/14779

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 30-07-2009 08:36 willemgeheim wrote: kan ik de topics blijven volgen

Je bent natuurlijk een sucker van klasse. Een goeie sucker, maar toch... Zijn er twee mensen die je vragen echt kunnen beantwoorden, AM en YB, en dan ga jij juist op die stomme kat van die ene passen zodat zij naar IndonesiŽ kan gaan om je vragen niet te beantwoorden. Niet slim. Je had het kattenprobleem gewoon over moeten laten aan FredB, die weet er wel weg mee... En waar die YB nou weer uithangt weet ik niet, maar ik moet het wel weten want hij wordt geacht zich aanstaande zondag alhier te melden voor de batikcursus, samen met Elsbeth en famille, en The Boss plus aanhang.

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Leuk ben ik ook uitgenodigd?
Heb nog wel wat kaarsvet over en een lapje stof Emoticon: Smile
Ja en die stomme kat dat is een poes wil alleen maar eten eten en eten....
En Fred B die maakt sate.... Emoticon: Smile
Ach ze is op tijd terug hoor en ook zonder internet ga ik op vakantie.......
Waneer start de cursus bahasa indonesia?

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 30-07-2009 09:10 willemgeheim wrote: Leuk ben ik ook uitgenodigd?

Uiteraard, bij dezen (ja, `dezen' met `n' op het end)

Waneer start de cursus bahasa indonesia?

Wat weet jij daar nou weer van? Een dezer dagen, maar The Boss moet daarvoor nog iets aanmaken. En ik wil kunnen linken naar geluidsbestanden zodat de behandelde woorden/zinnen op uitspraak kunnen worden beluisterd. Mijn vrouw mag dat inspreken. Doet ze ook wat nuttigs.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 30-07-2009 09:20 guna2 wrote:

...

Uiteraard, bij dezen (ja, `dezen' met `n' op het end)

...

Wat weet jij daar nou weer van? Een dezer dagen, maar The Boss moet daarvoor nog iets aanmaken. En ik wil kunnen linken naar geluidsbestanden zodat de behandelde woorden/zinnen op uitspraak kunnen worden beluisterd.

Beneran Mas , intonatienya biar cocok dan luwes .

Ken (of is het kan ?) iemand dat in ABN vertalen ?

bisa dicek of makemyday .

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 30-07-2009 09:30 Surya Atmadja wrote:

Kan. En de (vrije) vertaling: Da's waar, jongeman (huh, ik ben 55, kakek ), dan is de intonatie waarheidsgetrouw en goed. Dat luwes klinkt een beetje vreemd in Hollandse oren.

Baruga
Gebruiker
User icon of Baruga
spacer line

Op 30-07-2009 09:30 schreef Surya Atmadja:

...

SA, bemoei je toch niet overal mee. Het onderwerp is "Internet met mijn mobiel". Op deze manier verziek je elke topic.

Baruga

Het leven is geen bestemming, het is een reis.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 30-07-2009 09:45 Baruga wrote:

...

SA, bemoei je toch niet overal mee. Het onderwerp is "Internet met mijn mobiel". Op deze manier verziek je elke topic.

Baruga

Sorri Nir , ik reageerde op 2 posting .

bisa dicek of makemyday .

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 30-07-2009 09:45 Baruga wrote: Het onderwerp is "Internet met mijn mobiel".

Da's waar, Baruga, maar ik denk dat het topic afgehandeld is. Internet op je mobieltje is mogelijk, tenzij het niet mogelijk is. De techniek is er hier, maar of je die techniek kunt gebruiken op de plaatsen waar Willem naartoe wil gaan is een open vraag voor mij. AM en YB kunnen die vraag waarschijnlijk wel beantwoorden. Maar AM is met vakantie, en YB is spoorloos...

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Ik denk dat als ik telefoonbereik heb met sympati ik overal kan internetten waar ik signaal heb ja en ik weet dat ik op plaatsen kom waar zelfs telefoneren onmogelijk is maar dat zijn maar een paar dagen verwacht ik pffff dat internet is eigenlijk best verslavend heb speciaal een laptop gekocht zodat ik mijn fotoos en videoos kan bekijken maar vooral voor internet..... Emoticon: Smile
Ja het zal niet overal umtc of G3 zijn maar als ik de mail kan lezen de krant enz dan is het genoeg tijd heb ik zat daar....
Waar vindt die batik kusrsus plaats trouwens ???

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 30-07-2009 11:40 willemgeheim wrote: Waar vindt die batik kusrsus plaats trouwens ???

Hier. Huize guna-guna, for a change. De eerste Indahnesia-IRL. Als Londoh ook komt, wordt het echt feest.

ouwe bekende
Gebruiker
spacer line

Zoals Guna-2 ook al schreef de techniek is er wel er alleen in de praktijk is de snelheid om te huilen. Mijn ervaring is dat je overal waar je bereik heb met je hp ook minstens een gprs verbinding kan maken. Gprs is echter niet echt geschikt om onze favoriete sites zoals Indahnesia en blog.londoh.com te bezoeken. Vooral dit forum is vanuit Indonesia met gprs bijna niet te bereikenÖ misschien zou het helpen als Yerun eens die reclames eraf pleurtÖ

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Ik verwacht hetzelfde als in thailand soms werkt het wel en soms niet en huize guna guna is zeker een javaans onderonsje?
Ja dat van Verre boeit me ook niet maar zal wel een sponsor zijn om de site draaiende te houden....

VanHeutsz
Gebruiker
spacer line

On 30-07-2009 12:32 willemgeheim wrote:
Ik verwacht hetzelfde als in thailand

Dit zou ik maar snel vergeten want Thailand ligt lichtjaren voor op Indonesie qua alles maar zeker qua techniek. De nieuwste 3G is alleen te vinden in de grote steden en dan nog met name op Java, en waarom zouden ze ook anders, in NTT wonen slechts anderhalve man en een apekop die er bovendien het geld niet voor hebben.

belgianguy
Gebruiker
User icon of belgianguy
spacer line

guna2, dat vind ik nu es een goed antwoord, dat alles samenvat:
"Internet op je mobieltje is mogelijk, tenzij het niet mogelijk is" Emoticon: Stupid
dat vat eigenlijk heel indonesie samen, in 1 enkel zinnetje...briljant!

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

gelukkig ik kan zonder en mischien is dat wel beter ook.... Emoticon: Smile

hannaong
Gebruiker
spacer line

Het precies vorige week maandag een At&T USB-dongel gekocht voor 600.000 RP en een Indosat sim-kaart. Voor 176.000RP per maand kan je ongelimiteerd internetten. De verbinding is redelijk. je kunt internetten, emailen, maar skypen is meestal schokkerig, soms wel OK. Het is dus niet te vergelijken met een snelle ADSL. Ben redelijk tevreden
hannaongEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.rocketmail.com

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 30-07-2009 08:13 guna2 wrote:

[quote removed]

Ja. Ik ben bankrut.
Enfin, dat antwoord is niet zo gemakkelijk. Of het werkt kan ik dan ook niet garanderen - je gaat naar het einde van de wereld - maar ik denk dat ik zou gokken op Telkom Flash.
Geen wonder met dat systeem.

Gewoon IM2 met die brom stick tot 2GB daarna niet naar 64 Kbite speed maar zelfs onder de 1kbite. Kosten 1,3juta voor de broomer en 100.000rp per maand. Is langzamer maar wel goedkoper.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,636,827 pageviews Een website van indahnesia.com