tekeningen Hanoman

Subforum Gezocht & Aangeboden 
73 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
tu-bagus
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,

Het internet kan me, nog, niet helpen, maar hopelijk iemand van jullie wel.
Mijn vrouw en ik verwachten over een aantal maanden een kleine tu-bagus/cantik.
Nou lijkt het ons leuk om als thema, mijn vrouw is Balinese, Hanoman, de witte aap uit de Ramayana, te gebruiken als thema.
Ik ben lang op zoek geweest op het internet naar tekeningen van Hanoman. Helaas heb ik nog niets gevonden Emoticon: Nooo Wat ik kon vinden was het logo van de spelen in Jakarta '97 en wat tekeningen niet echt geschikt voor een baby.
Heeft iemand van jullie of weet iemand van jullie waar ik misschien (kinder/baby) tekeningen kan vinden, een scan is al goed.
Het zit er dit jaar helaas niet meer in om naar Bali te gaan en als we volgend jaar weer terugkomen, is het natuurlijk te laat. Anders zou ik daar gaan zoeken.
Mijn hoop is dus op jullie gevestigd en de familie op bali.

gr
Danny

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 24-07-2009 12:38 tu-bagus wrote: Ik ben lang op zoek geweest op het internet naar tekeningen van Hanoman.

Ideetje: we laten hier (Yogya) een Hanuman batikken, eventueel als batikansichtkaart. Kost weinig (een fractie van een geboortekaartje in Nederland). Zwaar origineel, exclusief. Mijn kumis = 0%.

tu-bagus
Gebruiker
spacer line

Is een ides, maar net niet helemaal. Ik wil kinderkamer, geboortekaartje enzo helemaal door voeren met dit thema. Batikken is op zich een leuk idee, maar dat kunnen nooit de kleuren worden die ik voor ogen heb. Dit zullen ook deels de kleuren worden van Bali.
Ik zoek een niet te gedetaileerde tekening, maar waaruit wel blijkt dat het hanoman is en ook nog leuk oogt voor kinderen.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Kijk hier eens, of er iets er bij is................ Emoticon: Shiny Emoticon: Puh!

je kan door klikken, via inloggen, en dan op je album opslaan,of gewoon op slaan in je computer.
42 paginas van verschillende images, uitzoeken maar.
Later knippen, en plakken............. Emoticon: Yummie! Emoticon: Yeah right!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

pietervanriet
Gebruiker
User icon of pietervanriet
spacer line

tu-bagus
Gebruiker
spacer line

Kom zo toch steeds bij hezelfde uit. Denk echt dat ik specifieke kennis nodig heb. Browsen over het internet is me niet vreemd en kan de gekste dingen vinden. Deze had ik al gevonden,

maar er moeten betere zijn. Er zouden toch kinderboeken / tekeningen moeten bestaan over de Ramayana. Het mag iets meer naar deze stijl toe.

Maar alles wat simpel getekend is en waaruit Hanoman enigzins te halen is kan.
Ben bang dat ik heel veel geluk moet hebben. Ook maar eens voorzichtig iets anders bedenken.

In ieder geval iedereen tot nu toe alvast bedankt voor het meedenken.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Als je eens probeert zoals de indonesiers het ook doen:

HANOMAN . met een O
Voorbeeld :
http://images.google.nl/images(...)up&ct=title&resnum=4

bisa dicek of makemyday .

tu-bagus
Gebruiker
spacer line

Zo doe ik het ook. Eerlijk gezegd weet ik niet beter.
Mijn vrouw is 100% Balinees dus door haar leer ik ook het echte Bali / IndonesiŽ kennen.
Ben een paar keer als echte toerist daar geweest, maar moet zeggen bij familie daar bevalt me duizend keer beter, al blijf ik ook een toerist en moet ik af en toe tegen mezelf zeggen: sudah, dit is IndonesiŽ.

Ik denk toch dat de hoop bij de familie daar ligt. En dan maar hopen dat mijn vrouw het goed over kan brengen. Het wordt misschien zelfs moeilijk om het naar haar over te brengen...... sabar Emoticon: Shiny

ibusas
Gebruiker
User icon of ibusas
spacer line

Hoi!

Ik ben even aan het zoeken geweest op anoman en ape. Heb een hele mooie gevonden op nickerienet (ofzo) surinaamse site. Helaas niet zomaar te kopieren, maar misschien wel op een andere manier!

Gefeliciteerd alvast met de gezinsuitbreiding...
Emoticon: Cooool

burung
Gebruiker
User icon of burung
spacer line

Ik vind dit wel een lieve tekening van Hanoman

http://narsis.uploaded.tv/memb(...)32hanoman-a4-dua.jpg

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,722,247 pageviews Een website van indahnesia.com