|
|
|
|
|
Wil er nog iemand fotoos kopen......
|
|
|
|
|
|
On 29-07-2009 09:46 guna2 wrote: Malam, wat een kutverhaal. Ik heb zelden zoiets onbenulligs geprobeerd te lezen. Tangen en varkens, lullen en drumstellen. Try again.
|
Ach Guna, zoals ik al zei, ik lees meer dan dat ik iets schrijf, zo ook jouw postings, wel we kunnen elkaar een handje geven, jij trekt nou ook niet bepaald volle zalen met je oeverloze kritiek op alles en nog wat.
|
|
|
|
|
On 30-07-2009 03:41 Malam wrote: met je oeverloze kritiek op alles en nog wat.
|
Ik lever alleen kritiek als ik denk dat zulks zinvol is. Ik weet dat je kunt schrijven, en dus mopper ik als je een potje uit je nek zit te lullen. Je kunt het dus desnoods als een complimentje zien.
|
|
|
|
Je kunt natuurlijk kritiek hebben op het stukje.
Uit de zoekfunctie op het forum blijkt dat het stukje van Malam uit 2006 dateert.
Dat is dus niet echt hoopgevend als het gaat om de handelswijze van de "schrijfselaar". De niet aflatende stroom van beledigingen en andere onfrisse zaken over de tijdsspanne heeft wel in ieder geval 1 groot voordeel. Het is goed bij te houden, en bijgehouden.
|
|
It's only kinky the first time.
|
|
|
|
|
Ja guna levert zelfs kritiek op mijn tel zal wel niks beters te doen hebben.....
Of zou hij bevangen zijn door de tropenkolder????
Ik zit in ieder geval niet op zijn antwoordt cq kritiek te wachten .....
|
|
|
|
|
|
|
off topic reply's weggehaald
|
|
It's only kinky the first time.
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|