|
|
|
|
|
nee Fred geven we geen kans met de poes gaat het uitstekend
|
|
|
|
Minou is goed gewend en heeft het prima naar haar zin.....
|
|
|
|
Als ze er weer vandoor is dus eerst even bij de buurvrouw kijken.
|
Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen
|
|
|
|
On 30-08-2009 22:21 4yoke4 wrote: Als ze er weer vandoor is..........
|
....en die kans zit er in. Minou lijkt op het vrouwtje.....
|
|
|
|
|
En idd ze is weer op reis....
|
|
|
|
Naar Parijs?? 'K hoop het. Maar pas op onderweg!
Fred is net terug uit NL, alwaar hij het genot heeft geproefd er één plat te hebben gereden in zijn gehuurde automobiel. Ik hoefde er niets eens erg voor te sturen. Het stinkdier moest hebben gevonden dat de auto maar opzij moest gaan.
Geen begrafenis of crematie voor dat beest; het zal ondertussen, vol maaien, een genot zijn voor diverse kruipsels die de natuur opruimen.
|
Be careful what you wish for; you might get it!
|
|
|
|
Niet storen aub poes ligt op stijkplank te slapen....
|
|
|
|
Nog ff en dan is de poes weer vertrokken of zullen we hem houden en tegen am zeggen dat ze weggelopen is ?
Vind het zo zielig voor de hond.....het beestje zal haar gezelschap wel missen...nog een paar daagjes....
|
|
|
|
On 05-09-2009 22:35 senior wrote: [quote removed]
Toch lullig dat Willem nu zijn overhemden niet kan strijken
|
Gewoon over de kat heen strijken.....gaat doorgaans wel weg als ie iets heets voelt....en indien niet?? 1 - 0
|
|
|
|
Ze ligt er uitgestreken bij en strijken doe ik nooit dat laat ik doen
|
|
|
|
minou is falling in love and sleeping near the dog............zzzzzzzzzzzzzzzz...kan die gekke fred weer op reageren....
|
|
|
|
Kan jij daarna je koffer pakken en veranderen we het topic in Willem gaat op reis, waar gaat hij dan naar toe.......................................
|
Niet naar Parijs maar naar zijn muuuuuu oe uuuuder land
|
Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen
|
|
|
|
On 13-09-2009 14:09 willemgeheim wrote: ....kan die gekke fred weer op reageren....
|
Die gekke Fred is voor mij wel de enige normale op deze topic. Men is toch wel enigszins out of mind (synoniem: Nederlander) een topic te kunnen vullen met bijna 10 pagina's over een kat (of is dat juist de bedoeling; een record behalen met nonsense over een kat?). Gekker kan het niet.
|
|
|
|
On 14-09-2009 03:22 Yogya-Bali wrote: [quote removed] Men is toch wel enigszins out of mind (synoniem: Nederlander) een topic te kunnen vullen met bijna 10 pagina's over een kat (of is dat juist de bedoeling; een record behalen met nonsense over een kat?).
|
Ergens gelezen dat het de bedoeling was om 20 pagina's te vullen maar dat lukt niet meer voordat AM weer terug is. Ben alleen benieuwd of er word doorgegaan met het vervolg: Willem op reis en zijn huisdieren.....ergens uit logeren???
|
hati hati, pelan pelan
|
|
|
|
Haha, volgens mij heeft Fred juist in hoge mate bijgedragen aan de vulling van dit topic, tel zijn postings maar eens. Zo houdt je de boel wel levend natuurlijk.
|
|
|
|
On 14-09-2009 17:53 4yoke4 wrote: [Als we zo doorgaan dan halen we de 20 wel want we moeten natuurlijk nog te weten komen of poes weer veilig thuis gekomen is.
|
.... en ook thuis blijft....
Ik kan jullie natuurlijk vanalles wijsmaken straks....
|
|
|
|
|
On 14-09-2009 20:49 Anne Mieke wrote: [quote removed] .... en ook thuis blijft....
Ik kan jullie natuurlijk vanalles wijsmaken straks....
|
Hoi, je bent er weer en nu maar afwachten of Minou nog mee naar huis wil, zet de strijkplank maar vast klaar, kan ze lekker verder pitten.
Je moet toch wat hè om die 20 pagina's te halen
|
Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen
|
|
|
|
Nog een paar uurtjes en dan zit het er weer op zou ze terugkomen met kerstmis....zal wel moeten anders halen we de 20 zeker niet
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|