NOODKREET! Met spoed kattenoppas gevraagd

Subforum Gezocht & Aangeboden 
53 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 14-08-2009 17:26 FredB wrote:
Allemaal off-topic-gezwets, als je het mij vraagt. Net zo eigenwijs als een kat, en maar doorgaan.

Fred je kan er vergif op innemen dat het door gaat tot Anne Mieke weer terug is. Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

FredB
Gebruiker
User icon of FredB
spacer line

On 14-08-2009 22:10 merapi wrote:
Willem, net als Yoke zeg ik dat is Minou niet, maar een andere kat ,toch?
Ik geloof best dat je goed voor Minou zorgt, maar ik durf niet mijn 2 cucings bij jou achter te laten.
Is voor jou een geintje,
Groetjes Wilma/Merapi
Je mag ze ook bij mij brengen. Dat scheelt je de trip om ze weer op te halen! Emoticon: Yes!

Be careful what you wish for; you might get it!

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Nou zal ik dan zelf het antwoord maar geven..... NEE DA"S NIET MINOU!

Minou heeft idd een stuk uit haar oor enne........ lebih cantik (ik zeg toch steeds dat ze op het vrouwtje lijkt..... Emoticon: Devil )

Cucings da's wel een leuke verwarring ja.
En Willem is hier de boel gewoon in de maling aan het nemen. Minou weet wat ze wil hoor....
Maar al 6 pagina's, mijn god Minou wordt beroemd......

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Heb net mijn kat uit het asiel gehaald. 35 dagen voor "slechts" Ä 227,50, (3 miljoen RP). Reactie van mijn man:"volgende keer laten we de kinderen alleen thuis en nemen we de kat mee, wordt het een stuk goedkoper". Tja, het zet je wel weer even met de benen op de grond, 3 miljoen RP, daar zou je heel wat mensen blij mee kunnen maken. Gelukkig wisten we dit van te voren en bespreek je dit soort dingen met de kinderen. We blijven er altijd op hameren iedereen netjes te behandelen en niemand belachelijk te maken (wat ik helaas nog vaak zie gebeuren bij mensen die het systeem van prijs bepalen niet begrijpen en het idee hebben dat ze 4 weken lang 24 uur per dag genaaid worden).

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Nou Minou heeft mazzel die hoeft niet in zo,n kooi te zitten geluk bij een ongeluk....foto volgt een dezer dagen ik mag ze nu niet storen want ze slaapt......

lobur
Gebruiker
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.FredB

"En ik blijf een tering hekel aan katten houden en maak ze af als ik de kans krijg. "

zozo, flinke vent ben jij dan Fredje; als je dat nodig hebt om je punt te maken......pffffff

FredB
Gebruiker
User icon of FredB
spacer line

Dank je, Lodewijk. Een beetje late reactie, soort spuit 11. Maar als je oefen-materiaal hebt graag. Ik ben een beetje uit vorm laatstelijk. Leuk dat je hiervoor zelfs uit je burchtje komt, schalkje. Welkom to the club of felinofielen en -foben. Ik kan je goede tips geven om van dat kattenvolk verlost te worden, zonder sporen na te laten! Want dat is belangrijk, je kunt op de brandstapel eindigen.

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Zou het niet doen Fred,
een kat vermoorden brengt ongeluk [guna2] ze waren in het oude Egypte al heilig, trouwens een huisdier vermoorden? wie doet dat nou?
Nou mijn 2 kucings hebben hier een heerlijk leven, krijgen tartaar, rosbief en gewoon kattenvoer en slapen heerlijk bij mij op bed.
Ja Fred, een kat voelt onmiddellijk aan als je ze niet mag:meestal keuren ze je geen blik waardig.
Groetjes van Merapi en Joep en Jerry

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

En de poes ronkt verder ........rrrrrrrrrrrrrrrrrr.....rrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....rrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Alles goed dus......

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 16-08-2009 18:11 willemgeheim wrote:
En de poes ronkt verder ........rrrrrrrrrrrrrrrrrr.....rrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....rrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Alles goed dus......

Daarin lijkt ze dus niet op mij. Ik slaap vaak maar 6 uur per dag/nacht........
Heeft ze het ook echt naar haar zin Willem of denk je dat ze weet dat dit voor tijdelijk is?

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

http://www.nuvideo.nl/opmerkel(...)-erg-letterlijk.html

FredB op vakantie in Nieuw Zeeland? Emoticon: Laugh out loud

It's only kinky the first time.

FredB
Gebruiker
User icon of FredB
spacer line

Heb je nu niets anders te doen dan op de man spelen en forumleden belachelijk te maken. Het plaatje bij je naam doe je eer aan, maar met moderatie heeft het allemaal niets te maken.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Ach FredB niet in de keuken gaan staan als je niet tegen de hitte kunt.
Nu je zelf onderwerp van een flauwe grap bent is het opeens niet leuk meer?

Klopt, het is een inderdaad een vreselijke flauwe.

En weer on-topic, de poes van Anne-marie is forum beroemd.
We wachten de nieuwste ontwikkelingen gespannen af. Emoticon: Party!

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Ze heeft het wel naar d'r zin maar zoals het klokje thuis tikt......ze is nu buiten zal ze zo weer eens ff naar binnen halen....

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

Ach FredB niet in de keuken gaan staan als je niet tegen de hitte kunt.
Nu je zelf onderwerp van een flauwe grap bent is het opeens niet leuk meer?

Oyibo, dit vind ik een hele goede!!

Groet,
Pamela

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Ik geef slechts een 6-
groetjes Elsbeth

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 17-08-2009 11:24 elsbeth wrote: Ik geef slechts een 6-

Bij mij gaat Pamela in de bak. De ploinkbak.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

He, waar is die opmerking van van Heutsz nou weer gebleven, ik had juist nog even willen vragen om een cijfer??

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Nou, wat geef je d'r voor, doe eens royaal. Ze worden wel streng, he?

VanHeutsz
Gebruiker
spacer line

On 17-08-2009 13:29 elsbeth wrote:
He, waar is die opmerking van van Heutsz nou weer gebleven, ik had juist nog even willen vragen om een cijfer??

Ach een 1 voor de moeite zoals dat heet. Ja Elsbeth dat was nou een zichzelf bevestigende reaktie van Oyibo.........

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

ik heb toch niks gemist?

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Is de poes van Anne Mieke weer terug van z'n dagelijkse wandeling Willemgeheim?

Hebtie een kattenluikje?

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 17-08-2009 13:55 oyibo wrote:
Is de poes van Anne Marie weer terug van z'n dagelijkse wandeling ...............

Doe maar ANNE MIEKE......!

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 17-08-2009 14:35 Anne Mieke wrote: Doe maar ANNE MIEKE......!

Ach, het is het hulpmoderatortje maar.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Oeps, kleinigheidje heb je gauw, sorry ! Emoticon: Stupid

We maken er Anne Mieke van.

Maar hebtie nou een kattenluikje?
Of rent willemgeheim de hele dag heen en weer?

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,715,572 pageviews Een website van indahnesia.com