Bier drinkend model bestraft met stokslagen.

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
53 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Bier drinkend model bestraft met stokslagen
Uitgegeven: 21 juli 2009 08:55
Laatst gewijzigd: 21 juli 2009 09:21

AMSTERDAM Ė Een model uit Singapore denkt in het vervolg wel twee keer na voor zij in MaleisiŽ een koud biertje opentrekt. De dorstlesser kost Kartika Sari Sewi Shu-Karno namelijk zes stokslagen.

Ook moet het model een geldboete van ruim 1000 euro betalen. Dat heeft de religieuze shariarechtbank in het overwegend islamitische land bepaald. Kan Kartika de boete niet betalen, dan wacht haar een gevangenisstraf die kan oplopen tot drie jaar.

"De straf moeten de beklaagde een gevoel van berouw geven en moslims in het algemeen een les lerenĒ, aldus de voorzitter van de rechtbank.

Asia One News vertelt dat het model in tranen uitbarstte toen zij het vonnis hoorde. Kartika is van plan tegen het vonnis in hoger beroep te gaan.

Voor moslims is het in MaleisiŽ verboden om alcohol te drinken. Niet-moslims mogen dat in de regel wel.

Bron NU nieuws.

We horen en zien vaak hele vreemde dingen in Indonesie, maar uit dit bericht blijkt dat het nog gekker kan.
Zou dus betekenen dat Om Malam als bekeerling een pak op zijn donder kan krijgen als hij in Maleisie een biertje drinkt, hmmm ik blijf maar in Indonesie hangen. Emoticon: Yes!

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 21-07-2009 11:00 Malam wrote:

We horen en zien vaak hele vreemde dingen in Indonesie, maar uit dit bericht blijkt dat het nog gekker kan.
Zou dus betekenen dat Om Malam als bekeerling een pak op zijn donder kan krijgen als hij in Maleisie een biertje drinkt, hmmm ik blijf maar in Indonesie hangen. Emoticon: Yes!

Dat heb ik al jaren geroepen dat bij onze buurland gekker wordt geregeld.

En wat jou betreft , je wordt gelijk gesunat Emoticon: Nice
Voor me zelf heb ik altijd een " vrijstellingbrief" dat ik af en toe mijn camparitje moet drinken , het is medisch noodzakelijk.

bisa dicek of makemyday .

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Godver Malam, ik was NET bezig met een nieuws artikeltje. Emoticon: Wink

FredB
Gebruiker
User icon of FredB
spacer line

Nou nou, een beetje op de taal letten, Yerun!

Wat zou ze gehad hebben als ze aan de whiskey was geweest?

Maar alle gekheid op een stokje, het is dus barbaars en weer een bewijs dat dat moslim-gedoe helemaal aan het doorslaan is in deze streken.

Jasses, en ik moet overmorgen naar MaleisiŽ! Mijn biertje maar in een papieren zakje stoppen en daaruit drinken dan maar! Net als een Yankee hobo!

Be careful what you wish for; you might get it!

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Jasses, en ik moet overmorgen naar MaleisiŽ! Mijn biertje maar in een papieren zakje stoppen en daaruit drinken dan maar! Net als een Yankee hobo!

Of uit een theekopje drinken. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Malam, neem er nog maar eentje voordat ze in sukabumi ook stokslagen uit gaan delen.
Hoe gaat het daar ? en met Popppie ?

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

On 21-07-2009 11:00 Malam wrote:
Bier drinkend model bestraft met stokslagen
Uitgegeven: 21 juli 2009 08:55
Laatst gewijzigd: 21 juli 2009 09:21

AMSTERDAM Ė Een model uit Singapore denkt in het vervolg wel twee keer na voor zij in MaleisiŽ een koud biertje opentrekt. De dorstlesser kost Kartika Sari Sewi Shu-Karno namelijk zes stokslagen.

Ook moet het model een geldboete van ruim 1000 euro betalen. Dat heeft de religieuze shariarechtbank in het overwegend islamitische land bepaald. Kan Kartika de boete niet betalen, dan wacht haar een gevangenisstraf die kan oplopen tot drie jaar.

"De straf moeten de beklaagde een gevoel van berouw geven en moslims in het algemeen een les lerenĒ, aldus de voorzitter van de rechtbank.

Asia One News vertelt dat het model in tranen uitbarstte toen zij het vonnis hoorde. Kartika is van plan tegen het vonnis in hoger beroep te gaan.

Voor moslims is het in MaleisiŽ verboden om alcohol te drinken. Niet-moslims mogen dat in de regel wel.

Bron NU nieuws.

De tumor van Arabisering is al flink uitgezaaid in Maleisie. Ik zag zondag de docu "Op weg Naar Mecca". Wat een extreem ZIEKE gasten leven daar toch in Saoudi Arabie. En wat een schande dat 2 landen 7000km verder (Maleisie en Indonesie) langzamerhand overgenomen door deze zandratten

Gracias. Sama sama

monyet_belanda
Gebruiker
spacer line

En wat een schande dat 2 landen 7000km verder (Maleisie en Indonesie) langzamerhand overgenomen door deze zandratten

Ik kom net uit Zuid-Amerika. Ga daar eens kijken naar de kerken en religieuze gekte. Een schande dat een heel werelddeel zich laat overnemen door een stom landje als Spanje ...

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 21-07-2009 18:33 4yoke4 wrote:
Malam, neem er nog maar eentje voordat ze in sukabumi ook stokslagen uit gaan delen.
Hoe gaat het daar ? en met Popppie ?

Hoi Yoke, tja geniet nog van mijn bintangetje, met Poppy alles goed, we vertoeven ook vaak op Batam, daar hang ik dan met twee kameraden de drie musketiers uit (ik ben natuurlijk de knapste van het stel laat dat duidelijk zijn).
Batam is nog een stuk vrijer als Java, persoonlijk ben ik niet zo erg bang dat het in Indonesie om zal slaan naar toestanden als in Maleisie, er zitten weliswaar wel extreme idioten, maar naar mijn waarneming krijgen die geen poot aan de grond.
Dat geteisem kan ook wel aanslagen plegen, maar ze hebben niet in de gaten dat dit door de overgrote meerderheid niet in dank wordt afgenomen, zeker niet omdat er vaak meer slachtoffers vallen uit eigen volk dan de doelgroep waar zo'n aanslag voor bestemd is.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Malam voor straf krijg je deze bruiden niet meer, omdat je zo veel zuipt .

Maar deze die je dan moet onderhouden, en hun ze pleziertjes geven van genot.

Moeten ze maar luisteren zou Alahakbar roepen......... Emoticon: Yummie! Emoticon: Nice Emoticon: Shiny Emoticon: Party!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Nou Om Ziel, zo kan het wel weer!
erg gelachen met jullie foto""s

Keduadam
Gebruiker
User icon of Keduadam
spacer line

Zieleffe heeft altijd de mooiste pr... eh plaatjes. You're the best, man!

Your attitude determines your altitude

Keduadam
Gebruiker
User icon of Keduadam
spacer line

Nou alle tekst weg.. kortom, DE Supermarket voor de beschaving hier, Setiabudi Bandung,
die echt wel een paar merken bier had (Deens, NL, Engels, Spaans, Bintang...) heeft al zijn bier ontruimd. Vorig jaar al DRIE supermarktjes in de buurt, nu deze.
Slowly but surely wint dat witgejurkte gajes... Vooral in Bandung mss. Emoticon: Blush

Leuk, even discussie gehad, personeel erbij... Emoticon: Laugh out loud
Moeilijke vragen gesteld...over Islam... de betreffende imam... Wegkijken, glimlachen...
ach, wat schattig die mensen hier... weten zij veel.
Maar kreeg nog twee tinnetjes bier mee, helemaal van achteren... beloofde de chef.
Was bijna weggelopen.. duurde laaaang!
Ach, kan best buiten die rommel, dat niet.

Keduadam
Gebruiker
User icon of Keduadam
spacer line

Op 21-07-2009 14:42 schreef FredB:
Maar alle gekheid op een stokje, het is dus barbaars en weer een bewijs dat dat moslim-gedoe helemaal aan het doorslaan is in deze streken

Emoticon: Frustrated

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,721,757 pageviews Een website van indahnesia.com