golven op bali

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
68 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
tiesto34
Gebruiker
spacer line

hallo allemaal eind october gaan we voor de 4 de keer naar bali. weet toevallig iemand of ik daar ook mijn gvb kan halen ( golfvaardigheidsbewijs) zoja waar???? alvast bedankt

Dutchess
Gebruiker
User icon of Dutchess
spacer line

Ben zeer benieuwd naar evt. reacties. Kan me niet voorstellen dat ze daar het GVB kennen. Is volgens mij typisch hollands. Kennen ze dit bijv. in Duitsland of UK? Naar mijn weten niet.

BTW, waarom dit niet gewoon in NL geprobeerd te halen?

Het is trouwens gol f en..
Emoticon: Party!

wablief?

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 09-07-2009 15:30 Dutchess wrote:
. Kan me niet voorstellen dat ze daar het GVB kennen. Is volgens mij typisch hollands. Emoticon: Party!

Waarom niet ?

bisa dicek of makemyday .

daft_punk
Gebruiker
spacer line

je bent idd geen gvb nodig om om de banen te mogen. gewoon je Fi betalen.
Als je gaat golven zou ik erg vroeg starten ivbm de hitte

daft_punk
Gebruiker
spacer line

sorry: als je gaat GOLFEN zou ik erg vroeg starten
Emoticon: Puh!

VanHeutsz
Gebruiker
spacer line

Bij Bedugul is het plezierig golfen en lekker koel, echt een aanrader.
Greenfee is ongeveer 150 dollar voor 18 holes met caddy en je kunt er ook voordelig overnachten.
www.balihandarakosaido.com/

tiesto34
Gebruiker
spacer line

idd het is golfen.

leek mij een leuk doel om dat op bali te doen . ben er immers 31 dagen. qua kosten zal het niet zo veel uit maken . heb net op gvb.nl gekeken en daar kost het voor een weekend cursus 225 euro. was gewoon benieuwd of iemand in/op bali daar ervaring mee had

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,727,841 pageviews Een website van indahnesia.com