Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer

forum.indonesiepagina.nl 
60 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
susila
Gebruiker
spacer line

Ik wil op 12 september een vlucht boeken (2 pers.) van Medan naar Yogyakarta en op 18 september van Yogyakarta naar Bali. Wie weet waar ik deze boekingen kan doen en wat zijn de kosten ? Met Garuda, Lion Air of Merpati. Alvast bedankt. Susila.

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Denk dat je moet overstappen in jakarta.
Airasia is erg makkelijk te boeken en goedkoop
Medan Jakarta 369.000 rph
Jakarta Yoghja 279.000 rph
Een nadeel is day je 6 a 7 uurtjes in jakarta moet wachten voordeel is erg goedkoop en je bent smorgens om 7.00 uur in yoghja

Ja kan ook met andere maatschappijen vliegen maar dan heb je een master of een visacard nodig .
Je kan ook o de sites kijken van de maatschappijen zelf die je net op noemde en verder is er iemand op dit forum die tegen een kleine betaling de tickets ter plaatse regelt want die woont daar ken je op alle manieren betalen....

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 09-07-2009 09:53 willemgeheim wrote:
Denk dat je moet overstappen in jakarta.
Airasia is erg makkelijk te boeken en goedkoop
Medan Jakarta 369.000 rph
Jakarta Yoghja 279.000 rph
Een nadeel is day je 6 a 7 uurtjes in jakarta moet wachten voordeel is erg goedkoop en je bent smorgens om 7.00 uur in yoghja

Ja kan ook met andere maatschappijen vliegen maar dan heb je een master of een visacard nodig .
Je kan ook o de sites kijken van de maatschappijen zelf die je net op noemde en verder is er iemand op dit forum die tegen een kleine betaling de tickets ter plaatse regelt want die woont daar ken je op alle manieren betalen....

AirAsia is erg handig, maar niet altijd erg goedkoop. 280.000 voor Jakarta-Yogya is ook bij andere maatschappijen te boeken.

Het hebben van een creditcard is geen must in Indonesie. Ik betaal mijn tickets altijd cash. Aangezien susila een aantal dagen in Medan is kan ze het beste tegen die tijd even een reisbureau binnenlopen. Tickets zijn dan zo geregeld wellicht, ook al is het drukker dan normaal.

Vroegboeken zou een optie kunnen zijn, vliegen met Lion Air zou geen optie mogen zijn, want daarmee loop je het risico met minder goed onderhouden vliegtuigen te vliegen.

Ho Lee Fuk

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Ik ging er vanuit dat Susila ze hier in Nederland wilde boeken vandaar...
Ikzelf stuur mijn geld naar mijn vriendin in thailand die dan op de airport alle tickets kan kopen ik vlieg airasia omdat het altijd goedkoop is als je vroeg boekt en heeft een goede service en een fijne internetpagina.
Voor 160 euries van london naar Kuala lumpur en terug zelfs voor 120 dat zijn toch goede prijzen?
Meestal nieuwe toestellen en mooi op tijd.
www.airasia.com

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Leuke prijzen inderdaad, maar ik woon 2 uur vliegen van Kuala Lumpur af en vanuit London is het ook nog een aantal uren reizen naar Eindhoven als ik er gebruik van moet maken. Ik betaalde afgelopen mei 670 euro voor een retour-reis Jakarta-Kuala Lumpur-Amsterdam.. Had ik dat met AirAsia gedaan kwam ik (op de dag van het boeken) uit op 566 euro. Voor die 100 euro ga ik mij geen urenlang wachten en extra overstappen op mijn hals halen in ieder geval. Maar dat is een ander verhaal.

Ho Lee Fuk

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

in mijn geval scheelt het 200 euries slaap ik wel 2 nachtjes op het vliegveld snel en makkelijk verdiend
Kan ik leuke dingen mee doen in indonesie...

CarolaH
Gebruiker
User icon of CarolaH
spacer line

Denk wel even aan de pulang kampung rond die tijd i.v.m. het naderende suikerfeest. Vroegtijdig boeken dus en prijzen dus ook hoger.

songo
Gebruiker
spacer line

U kunt vluchten met Garuda Indonesia boeken bij Air Agengies Benelux in Rotterdam. Telefoon:
010 - 2083661.
In Bijgaande link kunt u zoeken of de door u gewenste vluchten op die dagen worden uitgevoerd.
Ik moet u er op wijzen dat het rond 18 september ontzettend druk kan zijn omdat de Ramadan eindigt op 19/20 september en mijn ervaring is dat alle openbaar vervoer moeilijk, ook vluchten, moeilijk kan zijn.

http://www.garuda-indonesia.co(...)ghtinfo&opt=schedule

Succes

tujuan sama jalan yang lain aja

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Vlieg met mandala vanaf surabaya is veeel voordeliger en 2 dagen surabaya lijkt me ook erg leuk ken je die daar ook boeken?

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Op 10-07-2009 17:55 schreef songo: Ik moet u er op wijzen dat het rond 18 september ontzettend druk kan zijn omdat de Ramadan eindigt op 19/20 september en mijn ervaring is dat alle openbaar vervoer moeilijk, ook vluchten, moeilijk kan zijn.

Niet alleen moeilijk...vrijwel onmogelijk. Elk jaar kan ik mij vanaf 4 dagen voor tot 4 dagen na Idul Fitri niet "bewegen". Evenzo het bestellen van tickets tijdens deze periode heeft weinig zin want ze "gooien" je er zo vanaf (als iemand met nog dikkere "flappen" gaat zwaaien, helpt zelfs een geldig ticket in de hand niet meer). Zie mijn reactie in "van tevoren binnenlandse vluchten boeken of in Indonesie?" over het commissiesysteem.

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Ben blij dat deze onzin niet in mijn vakantie plaatsvind ga pas 29 sept

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Goed gezien. Ik ga zelfs proberen om tijdens deze periode het land uit te zijn want elk jaar wordt de ongelooflijke druk van Allah en zijn kornuiten groter en dwingerder.

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

LIjkt wel carnaval of zoiets

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

heb gebeld naar rotterdam is veel te duur ze vragen 122 euro en dan nog 25 euro boekingskosten das 269 euro voor 2 pers das veel te duurv an dps naar kupang zie ter plaatse wel als ik in surabaya aankom kan ik beter daar een ticket kopen meer keus ook kan zowel van dps als van surabya vliegen daar ik naar probolinggo ga voor een tussenstop en ff shoppen en bromootje nog een keer bewonderen vanaf daar kan ik met de bus naar bali of terug naar surabya de rest van mijn tickets zijn geregeld pffff het zijn er wel veel maar het loont de moeite en ik kom overal....

susila
Gebruiker
spacer line

Hartelijk voor alle reacties. Heb de benodigde tickets geboekt via Tri Jaya Tour&Trav. in Medan. Nog geprobeerd online met LionAir of Garuda maar het lukte niet met mijn creditcard. Wel gingen de prijzen met het uur omhoog. Normaal boek ik binnenl.vluchten ter plaatse maar ivm Ramadan wilde ik ze al geboekt hebben. De prijzen vliegen dan omhoog en ook moet je wachten tot er plaats is. Ik heb de tickets v.IndonesiŽ in jan. geboekt (veel duurder dan nu) en nooit aan Ramadan gedacht. Beetje dom misschien, vooral als je niet op ťťn eiland blijft. En die binnenl.vluchten waren nog best duur, maar ja, ik wilde weer naar Sumatra en altijd even naar Yogya als ik in Indo ben en via Bali terug. 't Is niet anders, in ieder geval schiet het aardig op....

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

93,290,348 pageviews Een website van indahnesia.com