Wonen in indonesie

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
76 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Evert
Gebruiker
spacer line

wie wil voorgoed in indonesia wonen. gezocht leuke vrouwelijke partner.

mashil
Gebruiker
User icon of mashil
spacer line

eehm... Emoticon: Confused

- Let us live simply so that others may simply live -

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Tja, het laat niets aan onduidelijkheid over toch mashil? Emoticon: Wink

mashil
Gebruiker
User icon of mashil
spacer line

nee totaal niet..wellicht heeft het te maken met verveling tijdens vakantie, de warmte..wie zal het zeggen....... Emoticon: Wink

- Let us live simply so that others may simply live -

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Maar die warmte doet de gemiddelde 'leuke vrouwelijke partner' ook weinig aan. En de airco aanzetten kan ik ook zelf. Emoticon: Wink

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Tsjaaa als het nou een leuk vrouwtje was die dat vroeg dan kon ik er over na denken Emoticon: Smile

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 06-07-2009 11:22 Evert wrote:
wie wil voorgoed in indonesia wonen. gezocht leuke vrouwelijke partner.
Oh.... en dan?

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Hoe leuk moet de vrouw zijn, graag even een opsomming van de belangrijkste kwaliteiten, Evert!
En wat krijgen de leuke vrouwen ervoor terug, behalve Indonesie?

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 06-07-2009 16:21 elsbeth wrote:
Hoe leuk moet de vrouw zijn, graag even een opsomming van de belangrijkste kwaliteiten, Evert!
En wat krijgen de leuke vrouwen ervoor terug, behalve Indonesie?
Ja, want dan willen we de andere kant van de kwaliteiten ook wel even zien.... Emoticon: Smile

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

FredB
Gebruiker
User icon of FredB
spacer line

On 06-07-2009 16:34 Anne Mieke wrote:

...
Ja, want dan willen we de andere kant van de kwaliteiten ook wel even zien.... Emoticon: Smile
Volgens mij zijn jullie de leeftijd ruimschoots gepasseerd waarvan je kunt zeggen dat er aantrekkelijke kwaliteiten zijn zoals Evert en Willem voor ogen hebben. Evert heeft het over een ander soort warmte, dames. Een opsomming van hun gewenste kwaliteiten zou u geen recht doen, neem ik voetstoots aan.
Maar kennelijk maakt het wel wat los bij de oudere garde, want je keert de kwestie volkomen om. Ik vraag me dan af wat daarvan de reden zou kunnen zijn? Elsbeth? Anne Mieke? Waarom zouden jullie van dergelijke kwaliteiten willen vernemen, nu Evert daarover begint? Is uw huwelijk toch niet je dat? Graag een opsomming van uwer wensen! Wie weet wat dŗt oplevert!
Ik zou graag daarop een antwoord horen, want een ouwe rot als ik (nogal overdreven, da's waar) is nooit te oud om wat te leren. Ik zie uit naar jullie reacties, en geloof het of niet, Semeru zit naast me te grinniken, dus die ook! Emoticon: Yes!

Be careful what you wish for; you might get it!

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Hai Fred, ik geloof helemaal dat Semuru op je schoot mee zit te grinniken Emoticon: Smile .
En ik ga je niet tegenspreken. Evert en Willem zitten niet op mij te wachten. Ik ben superallergisch voor het woord "vrouwtje", vandaar mijn wat bitse reactie. Maar Fred, je bent echt geinteresseerd wat "deze dames van de oudere garde, die de leeftijd ruimschoots gepasseerd zijn om etc.etc" zelf als kwaliteitseisen stellen aan hun partner.?(overigens Fred, was jij het niet die op mijn opmerking dat het goed is om eens met iemand anders dan de eigen partner op vakantie te gaan, opwierp dat je je aanbevolen hield?. Maar goed, jij bent waarschijnlijk ook een stuk ouder dan Willem en Evert) Mijn huwelijk is overigens behoorlijk "je dat", dit terzijde.
Oke, het is geen waslijst, slechts een paar speerpunten. Ik heb een paar gedeelde eerste plaatsen:
Humor. Ik moet met een partner (in mijn geval mannen) heel erg kunnen lachen.
Gelijkwaardigheid, zonder dat geen relatie mogelijk.
Stimulatie, nee, niet de stimulatio van Koot en Bie, maar het ruimte geven aan elkaar. Heel vaak zie ik in een relatie juist beperkende factoren.
Geen gezeik (maar dat doen vrouwen geloof ik veel vaker dan mannen)
Als aan deze dingen is voldaan, komt de rest vanzelf wel (je weet wel, de vuilnisbakken buiten zetten). Voor nu even genoeg, ik ben vast hele belangrijke dingen vergeten, maar Fred, heb je hier wat aan. Groeten aan Semuru, en vraag haar maar eens of deze zaken op jou van toepassing zijn..

groetjes Elsbeth

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. Evert

ga toch krassen

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

FredB
Gebruiker
User icon of FredB
spacer line

IK kom erop terug, Liesbeth. Even wachten op Anne Mieke. Ondertussen kun jij je concentreren op het pakken van je koffers. Ik ben helaas niet meer in S'pore, al ligt dat niet ver weg van hier. Een paar uur zwemmen en watertrappelen.
Koot en Bie, mmmm, goede humor. Maar jouw humor is morbide: quote "Humor. Ik moet met een partner (in mijn geval mannen) heel erg kunnen lachen.", unquote, da's teveel moeten, wat mij betreft. Het klinkt als een eis. Semeru stelt nimmer zulke eisen, dit ter vergelijking slechts.
Maar snappen doe ik het, want ook ik ben opgegroeid in de tijd van BIEB en de vrijheden die daarna succesvol werden bevochten. Men noemde dat vrijgevochten, waarschijnlijk terecht dus.
O, wij hebben geen vuilnisbakken. Ze zouden maar gestolen worden. Semeru of ik, al naar gelang wie langs de afvalcontainer komt, neemt de rommel mee, vrijwel dagelijks, als we het niet kunnen uitbesteden aan bezoekers. Tja, zo gaat dat hier.

FredB
Gebruiker
User icon of FredB
spacer line

O ja: Semeru zit NIET op schoot, Elsbeth. Het waarom laat ik even in het midden.
Hahahaha! Emoticon: Shut up!

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Wat doet ze daar dan, op je schoot??
Wat betreft die humor, ik bedoel natuurlijk niet dat ik met mijn partner altijd de hele dag moet lachen. Alsjeblieft niet, maar kan ik met iemand niet lachen/cq delen we elkaars humor niet, dan wordt het niks. Ik hoef ook helemaal niks meer met iemand, behalve met mijn eigen partner, waar ik (naast heel goed vuilniszakken buiten mee zetten) ook gelukig verschrikkeoijk mee kan lachen, heerlijk.
Voor de ťťn is status een belangrijke aantrekkingsfactor (zegt mij weinig tot niks), voor de ander uiterlijk, voor mij dus humor. Tja, Koot en Bie, geweldig. we hebben laatst, n.a.v. de lessen sexuele voorlichting op school van ťťn van onze zonen, even op Utube gekeken naar die geweldige scetch van Hengstenbal, je weet wel, van die liter Bulgaarse yoghurt, die bij goed kauwen regelmatig in je bloed komp. Tijdloos leuk.
Ben ook benieuwd naar de eisen van Annemiek..En die van Evert.

groetjes Elsbeth

FredB
Gebruiker
User icon of FredB
spacer line

Ik lees net in De Telegraaf dan meer dan de helft van de Nederlandse vrouwen zichzelf een lekker ding vinden. Misschien dat daarom zoveel Nederlandse mannen het ergens anders zoeken? Blond is echt "UIT", dames! Emoticon: Party!

elsbeth
Gebruiker
spacer line

God zeg, dat zou ik niet (meer) durven te beweren..Wel blond, maar dat wist je al. En echt, he!

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Ik ben niet op zoek naar een relatie maar als een lieve vrouw mij wil ontmoeten om kennis te maken zal ik niet gelijk nee zeggen en als ik in indonesie ga wonen dan echt niet alleen het leukste is een durf het woord vrouw of vrouwtje haast niet te gebruiken als ze 1 of 2 kinderen heeft dan is er ten minste weer leven in de brouwerij ja die ouwe Willem is zo oud nog niet.
De enigste kwaliteit die ik eis is eerlijkheid want dan kom je het verst ....
Hmmmm mischien toch maar eens aan Annemieke vragen of ze met mij wil uit gaan eten daar houd ik op zijn minst een gezellig avondje aan over kennen we heel de avond lekker kletsen over florez en uiteraard over jullie ...... Emoticon: Smile
Ik weet natuurlijk niet of ik aan alle eisen en voorwaarden voldoe die gesteld worden maar van mijn kant uit laat ik het altijd even open ik stel geen eisen en voorwaarden op....ja ik zal wel anders in elkaar zitten ik oordeel pas achteraf of het eten gesmaakt heeft want het kan er wel mooi uit zien maar wie weet smaakt het nergens naar ......

Evert
Gebruiker
spacer line

Toch gelukt om een discusie te openen. luister beste vrienden, ik hoef hier echt niet te zoeken naar een leuk vrouwtje, wou even kijken naar reacties. Ik ben gelukkig met mijn VRouwtje of hoe je het noemen wilt. woon al meer dan 10 jaar in indonesie, en om eerlijk te zijn , kunnen de vrouwen hier niet tippen aan de vrouwen daar....Ardianto, de leeftijd van krassen al gehad, kan al schrijven. oke bedankt een ieder voor jullie reactie.
Salam: Evert
Orang asli dr belanda bt sdh lama di ind. sy tdk cari perupuan bt hidup, sy cari temen2.
Ada? ya dong.
Groetjes ja.

Evert
Gebruiker
spacer line

O, ja nog dit . kijk mijn hyves, dan zie je waarom ik niet hoef te zoeken.

Nidji
Gebruiker
User icon of Nidji
spacer line

en om eerlijk te zijn , kunnen de vrouwen hier niet tippen aan de vrouwen daar

Ff voor de duidelijkheid... wat is 'hier' en wat is 'daar'?

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,956,605 pageviews Een website van indahnesia.com