gitaar winkel op Java

Subforum Gezocht & Aangeboden 
79 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
guubguub
Gebruiker
spacer line

Nog steeds op zoek naar gitaarwinkel op Java, Bandung ?? Bogor ?? Yogja wie o wie,weet er een....moet toch mogelijk zijn , alle indonesiers zijn gek op muziek ! vooral ook de jeugd!

havana45
Gebruiker
spacer line

Als ik mij niet vergis was er op de jln.Braga een musiek instrumenten winkel.Als je van het noorden komt meen ik aan de linker kant maar of die nog bestaat of niet weet ik eigenlijk niet.Ik heb het hier over Bandung.Of op de grote kruising voordat je de Jln.Braga ingaat vindt je een sport artikelen toko,misschien heeft die er wat bij staan.Hij staat tegenover de karaoke bar op de kruising en persoonlijk denk ik dat je daar meer kans van slagen hebt.Succes.

CarolaH
Gebruiker
User icon of CarolaH
spacer line

In Bogor is een gitaarwinkel in Botani square mall. Op de 2e verdieping als ik me niet vergis. In Jakarta stikt het ervan in de malls, anders..vraag eens aan "de jeugd" waar ze hun gitaar vandaan hebben.

mashil
Gebruiker
User icon of mashil
spacer line

On 06-07-2009 04:54 CarolaH wrote:
anders..vraag eens aan "de jeugd" waar ze hun gitaar vandaan hebben.

Precies!

- Let us live simply so that others may simply live -

GeorgeRH
Gebruiker
spacer line

Hoi,
Tegenover KFC die in de JL. Malioboro zit, heb je "Legian Garden Restaurant".
Entree van dit Restaurant is in de Jl. Perwaklian.
Dit is 'n zijstraat van JL. Malioboro.
In deze straat zit een gitaarwinkel, ik heb nog even staan kijken, want men maakt daar gitaren.
Vraag me niet naar de kwaliteit want daar heb ik geen verstand van.
Succes,
George

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

George meld er even bij dat het in YoghJakarta is anders moet hij nog zoeken...

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,956,662 pageviews Een website van indahnesia.com