Welke vliegtuigmaatschappij gebruiken tussen de eilanden?

Subforum Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden 
81 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Martin_Reuvers
Gebruiker
spacer line

Om tussen de eilanden Bali, Flores en Sumba te vliegen kan ik kiezen uit (voor zover ik nu heb kunnen vinden) twee vliegtuigmaatschappijen: Transnusa en Merpati.

Welke van de twee is het meest betrouwbaar wat betreft vertrektijden?

havana45
Gebruiker
spacer line

De vliegmaatschappijen van Indonesie staan niet te boek als betrouwbaar,daarom krijgen ze ook geen landingsrechten in nederland en andere europeesche landen.Het is dus meer een afweging van het risico als je in Indonesie vliegt.Betrouwbare vertrek tijden?In Indonesie is "jam karet"nog steeds van kracht,moet je erbij nemen.

Martin_Reuvers
Gebruiker
spacer line

Maar is er daarin nog enig verschil tussen de verschillende maatschappijen?

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Transnusa is iets minder onbetrouwbaar dan Merpati. Maar het valt reuze mee in NTT. Maak je niet te druk....loopt i.h.a. vrij gesmeerd daar.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Deze vraag is indirect een tijd geleden ook aan de orde geweest. Niet alleen Merpati en Transnusa maar ook IAT.
http://forum.indonesiepagina.n(...)ta_naar_denpasar.php
IAT, Transusa en Merpati in die volgorde van betrouwbaarheid...... Daaraan toe te voegen zou Pelita zijn maar ik kan er geen timetable van gevonden krijgen.

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Vorige maand nog gevlogen van Bali naar Flores met Transnusa, viel me allezins mee,Geen al te nieuw vliegtuig maar het viel niet uit elkaar. Alleen de vertrektijd was ruim twee uur later dan gepland,maar dat kan zomaar gebeuren daar... Emoticon: Yes!

hati hati, pelan pelan

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Nog even een algemene opmerking over vluchten binnen NTT (ook al vaker geschreven) Ik ben het niet eens over wat YB schrijft, in die zin dat ik toch echt andere ervaringen heb. Hieronder een een aantal ervaringen.

Mei 2007: vlucht Maumere-Denpasar. Ingecheck, instapkaart ontvangen en vervolgens toegang tot vliegtuig geweigerd. Het vliegtuig overboekt, overloaded. Ik kreeg mijn ticket niet terug!!!!!!!!!!! en moest de volgende dag maar terugkomen. Het was Pinksterzondag = Merpatikantoor dicht. Telefonisch werd mij verteld dat me dat 50% kostte als ik zou annuleren. Al mijn tegenwerpingen ten spijt; ik kreeg het niet voor elkaar. Ben toen naar Labuan Bajo gegaan (ja je leest het goed...was heel erg boos) De annulering was voor veel mensen die ik sprak op de luchthaven al de 3e opeenvolgende dag. Het vliegtuig kwam uit Kupang en had opdracht van hogerhand (lees: de regering) om een aantal plaatsen op te eisen waardoor er in Maumere haast niks meer bij kon (20 plaatsen versus 60 wachtenden) Er is mij dus willens en wetens een instapkaart uitgereikt terwijl ze al bij het inchecken wisten dat mensen niet konden vliegen. Ik heb hiervoor bij Merpati een klacht ingediend. Eens raden.... inderdaad: geen antwoord.

Vervolgens had ik een vlucht van Labuan Bajo naar Denpasar met Transnusa/. Deze vlucht zou een paar uur eerder vertrekken dan de oorspronkelijke tijd. Voor vertrek uit mijn hotel sprak ik met andere reizigers. Ze zouden die middag naar Bali gaan. Ik probeerde te snappen welke vlucht want alle de 3 de vluchten (Transnusa, IAT en toen ook nog Merpati) zouden in de ochtend vertrekken......Het bleek dat ze hetzelfde vliegtuig moesten hebben als ik maar waren niet op de hoogte. Ze hadden het ticket 10 dagen ervoor gekocht en verder nooit meer geinformeerd. Ze konden ook niet door de maatschappij worden gebeld omdat ze geen Indonesische SIM hadden (alleen dat al is een goede reden voor een Indonesische SIM)

Januari 2009. Vlucht Kupang-Sumba met Transnusa wordt geannuleerd. Merpati die de volgende dag zou vliegen zat inmiddels vol (wie het eerst komt het eerst maalt principe van de gestrande Transnusa passagiers natuurlijk) alternatief een vliegtuig twee dagen later. Na enige "eigen onderzoek" bleek dat vooral de vrijdagvluchten werden gecanceld

April 2009. Ik wilde Kupang naar Alor. ALLE vluchten van Transnusa waren voor de eerste 9 dagen gecanceld. Merpati kon voor de eerste dagen zelfs geen dienstregeling verstrekken laat staan een ticket. Alternatief: Pelniboot (en dat is goed bevallen)

Mei 2009: Vlucht Labuan Bajo-Denpasar met IAT. Vlucht werd vervroegd van 13.30 naar 8.00 uur 's ochtends. Ingelicht per telefoon.

-------In bovenstaande voorbeelden zijn vertragingen niet opgenomen!!!--------

Algemeen: mbt betrouwbaarheid tijdschema ligt het kennelijk aan het traject. Bijvoorbeeld zo (b)lijkt Kupang-Waingapu/Tambolaka qua dienstregeling Merpati meer betrouwbaar dan Transnusa maar Denpasar-Labuan Bajo is IAT en Transnusa weer meer betrouwbaar.
Tip: je kunt niet alles plannen maar als je terugvlucht (naar Bali) moet aansluiten op een internationale vlucht neem dan minimaal 1 dag speling. Verder check, check, dubbelcheck dus reconfirmeren tot zelfs de dag tevoren. En op tijd op het vliegveld!

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Ja ben van plan naar Kupang te vliegen en dan varen maar.
Maar dat ligt ook aan het weer dus dat bepaal ik dan pas heb mijn tickets tot dps geregeld.
Ik vertrouw het schema meer naar kupang als naar maumere daar land een vliegtuig in de 2 a 3 dagen en dat vliegveld van ende daar vind ik weinig tot niks over nog niet eens een lettercode....
Heb zelf een cancelling meegemaakt maar kon 2 uur later en werd op tijd ingelicht zowel door het buro als met sms en ja een indonesische simkaart lijkt me toch wel voor de hand liggend dat doe ik trouwens in elk land mijn simkaart aanpassen.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 06-07-2009 14:30 willemgeheim wrote:
Ja ben van plan naar Kupang te vliegen en dan varen maar.
Maar dat ligt ook aan het weer dus dat bepaal ik dan pas heb mijn tickets tot dps geregeld.

Ik meende dat je vanuit Sumatera zou vertrekken? In dat geval kun je beter rechtstreeks vanuit Jakarta naar Kupang vliegen. Meer mogelijkheden en veel goedkoper dan vanuit Denpasar.

On 06-07-2009 14:30 willemgeheim wrote:
Ik vertrouw het schema meer naar kupang als naar maumere daar land een vliegtuig in de 2 a 3 dagen en dat vliegveld van ende daar vind ik weinig tot niks over nog niet eens een lettercode....
In Maumere landen elke dag vliegtuigen hoor, het ligt maar aan waar vandaan. ..De drielettercode voor Ende is ENE. Wat had je over het vliegveld van Ende nog willen vinden dan? ALLE vliegvelden op Flores zijn klein, provinciaals (Ende is overigens wel de hoofdstad van Flores)

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Ik heb mijn reis enigsinds aangepast ivm met mijn vriendin want die kan maar 4 weken dus sumatra sla ik waarschijnlijk over ga eerst naar Penang in maleissie en mijn vriendin komt daar ook naar toe vandaar wil ik naar kupang als het weer redelijk is en ik de boot naar florez kan nemen anders vlieg ik daar naar toe.
Ik kan geen vluchten vinden vanaf jakarta en vanaf kul lumpur maar moet nog ff serieus zoeken vooral direkt naar kupang vanaf kul zou erg mooi zijn
Was jij wel eens in Kupang?
Moet daar ook erg mooi wezen veel weverijen en zo

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 06-07-2009 16:12 willemgeheim wrote:
Ik heb mijn reis enigsinds aangepast ivm met mijn vriendin want die kan maar 4 weken dus sumatra sla ik waarschijnlijk over ga eerst naar Penang in maleissie en mijn vriendin komt daar ook naar toe vandaar wil ik naar kupang als het weer redelijk is en ik de boot naar florez kan nemen anders vlieg ik daar naar toe.
Ik kan geen vluchten vinden vanaf jakarta en vanaf kul lumpur maar moet nog ff serieus zoeken vooral direkt naar kupang vanaf kul zou erg mooi zijn
Was jij wel eens in Kupang?
Moet daar ook erg mooi wezen veel weverijen en zo
Hoezo geen vluchten kunnen vinden van Jakarta naar Kupang? Ik zou je sowieso Mandala aanraden, goed en goedkoop.
Ja hoor ik ben al enige malen in Kupang geweest. Maar je moet niet in Kupang blijven maar richting Soe en Kefa gaan, de paden op de lanen in.......

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Ik moet vanuit Penang (Maleisie) naar Kupang maar dat is nooit direct dus via jakarta is goedkoper vanuit kul als van dps ???
Ben al lang aan het zoeken..wil het liefst in een dag naar kupang vanaf penang

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Willem,

Ik zal het hier even opschrijven (ik ben eigenlijk toch wel lief he....)
Je kan met Air Asia van Penang naar Jakarta en vandaar een doorvlucht naar Kupang. vertrek 10.45 aan komst 12.05.
Penang-Jakarta met Air Asia vertrek 10.45 aankomst 12.05
Jakarta-Kupang met Batavia Air vertrek 15.10 aankomst 20.00 (vlucht gaat via Surabaya)

Er zullen hier mensen zijn di Batavia Air af zullen raden maar het is wel de beste optie in aansluiting en prijs. Maar je kunt idd in 1 dag Penang-Kupang doen.
Alle andere luchtvaartmaatschappijen (Mandala, Sriwija, Lion air, Garuda, Merpati) vliegen (te) vroeg (Mandala), geven een slechtere aansluiting (Sriwijaya) of zijn erg duur (het drie tot vijfvoudige!)

gr
AM

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Ik kan om 6.10 in de ochtend naar kul vliegen met air asia maar moet de rest nog uitpuzzelen.
Volgens de site waar ik op kijk zijn er maar 3 direkte verbindingen met Kupang
Denpasar,Surabaya, Waingapu.
Dus ik heb meerdere opties en vanaf KUL is het goedkoper vliegen meerdere vluchten enz oa direkt naar surabaya ( Verleidelijk om daar een paar dagen te blijven maar daar heb ik geen tijd voor )
Ga er straks nog even voor zitten en dan laat ik je het weten.
Ik twijfel wel of die site waar ik kijk kompleet is want ik kijk al een paar dagen en zie geen mandala of batavia op die site in kupang airport

http://www.flightstats.com/go/(...)s.do?airportCode=KOE

Zal straks wel eens op die sites kijken maar 2 keer overstappen en via surabaya lijkt me het goedkoopste en snelste maar ok je hoort het straks wel....
In ieder geval bedankt voor de moeite en ik wacht verder wel tot ik groot ben Emoticon: Smile
PS das al snel hoor!!!

Heb net gekeken het is volgens mij niet alleen goedkoper maar veel sneller via KUL is nog geen 10 dollar meer aan tickets maar hoef het stuk vanaf Jakarta niet te vliegen en ik ben om 11.55 uur in Surabaya vanaf Penang dus kan vanaf daar naar kupang zou dan met merapie kennen vliegen en om 7 uur daar zijn
Ken jij wat links geven van maatschappijen net als mandala betavia die op kupang vliegen?

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Nou nou, een hele rij nare ervaringen AM. Heb ik al zovaak meegemaakt maar dan met name in Bima, het kruispunt voor de oost, waarbij Merpati de grootste boosdoener was. Ik heb dan ook een redelijk goede relatie met de verantwoordelijken van de verschillende maatschappijen op Maumere, Labuanbajo en Bima. Dat is wel nodig want heb al verscheidene malen mensen weg moeten krijgen van daar. Doorgaans lukt dat ook nog wel (steekpenningen uiteraard, maar ja, zo is het spel nou eenmaal hier). Ik moet ook weer 21 juli naar Labuanbajo. Maar heb daar tot op heden nog nooit problemen gehad.......wel in Bima (dikwijls) en Maumere (soms). En.....de laatste jaren gaat het redelijk goed.
Terugkomend op je ervaringen van overvol (en dat seats worden opgeeist door hoge ambtenaren), als je een ervaren reiziger bent in Oost-Indonesia dan weet je dat het daar overal een heersende kwaal is waarop je moet anticiperen en vooraf informeren of er een rombongan pejabats aan de wandel is. Indien zo is het vervolgens zaak de verantwoordelijke persoon bij de vliegmij aan je kant te krijgen (desnoods met wat uang pelicin ).

By the way, het eiland Flores heeft geen hoofdstad en dat is dus niet Ende. Flores is verdeeld in 6 (of 7 inmiddels) kabupaten met allen een eigen districtshoofdstad: zo is Labuanbajo hoofdplaats van West-Manggarai, Ruteng van Manggarai, Bajawa van Ngada, Ende van Lio, Maumere (de grootste plaats en niet Ende for your information ) van Sikka en Larantuka van Lamaholot.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 07-07-2009 12:55 Yogya-Bali wrote:

By the way, het eiland Flores heeft geen hoofdstad en dat is dus niet Ende. Flores is verdeeld in 6 (of 7 inmiddels) kabupaten met allen een eigen districtshoofdstad: zo is Labuanbajo hoofdplaats van West-Manggarai, Ruteng van Manggarai, Bajawa van Ngada, Ende van Lio, Maumere (de grootste plaats en niet Ende for your information ) van Sikka en Larantuka van Lamaholot.
Ik weet dat Maumere de grootste plaats/stad is maar heb altijd geleerd dat Ende de hoofdstad/-plaats van het hele eiland Flores is.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 07-07-2009 11:05 willemgeheim wrote:
Ik kan om 6.10 in de ochtend naar kul vliegen met air asia maar moet de rest nog uitpuzzelen.
Volgens de site waar ik op kijk zijn er maar 3 direkte verbindingen met Kupang
Denpasar,Surabaya, Waingapu.

Heb net gekeken het is volgens mij niet alleen goedkoper maar veel sneller via KUL is nog geen 10 dollar meer aan tickets maar hoef het stuk vanaf Jakarta niet te vliegen en ik ben om 11.55 uur in Surabaya vanaf Penang dus kan vanaf daar naar kupang zou dan met merapie kennen vliegen en om 7 uur daar zijn
Ken jij wat links geven van maatschappijen net als mandala betavia die op kupang vliegen?
Er zijn niet zo veel opties Willem.

Ik weet niet welke vlucht je bedoelt die om 19.00 uur in Kupang aankomt
Met Batavia ben je nog het best af qua prijs/aansluiting
Surabaya-Kupang is Rp 667.000 vertrek 17.00 aankomst 20.00 (komt uit Jakarta)
Jakarta-Kupang is Rp 847.000 vertrek 15.10 aankomst 20.00
Het is dus de vraag wat het goedkoopst is in totaalprijs met Penang-Kuala Lumpur-Surabaya of Penang-Jakarta (datumafhankelijk)

Merpati vertrek vertrek 07.45 dus geen aansluiting. (Rp 1.351.000)
Mandala vertrek 09.30 uur dus dat gaat ook niet. (R[p 681.500)
Sriwijaya vertrek 12.15 aankosmt 15.20 dus geen aansluiting

Surabaya-Waingapu kan wel maar die vlucht gaat via Surabaya is en duur Rp 1.307.300 en sluit niet aan (vertrek 07.45) en vliegts slechts 3 x per week.
Surabaya-Tambolaka (een betere keuze als je eerst Sumba doet en daarna Kupang of Flores) is ook prijzig met Rp 1.236.900, sluit ook niet aan want dit is dezelfde vlucht die later doorgaat naar Waingapu.

Het cultureel meest aantrekkelijke deel van Sumba is het westen (aanvlieghaven Tambolaka). Als je behalve Timor ook naar dit deel van Sumba wil dan is het meest logisch om eerst of naar Tambolaka op Sumba te vliegen, overland naar Waingapu dan Timor en daarna Flores (terugvlucht naar Denpasar vanuit Labuan Bajo) OF omgekeerd. Als je eerste vlucht Surabaya of jakarta Kupang doet dan kun je wel naar Sumba (zowel Waingapa als Tambolaka) maar er is geen verbinding rechtstreeks vanuit Tambolaka met Flores waardoor dan het stuk naar Waingapu weer terug moet. Met een beetje gepuzzael kun je je reis zo slim mogelijk indelen.

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Vanaf penang via jakarta zou perfect zijn maar dan mag er echt niks tegen zitten met overstappen want moet ook mijn visa regelen ik ga de gok wagen en kijken waar ik die tickets voor batavia kan boeken want heb geen creditcard maar wel goede kontakten daar in asie bedankt voor de hulp en of ik naar sumba ga weet ik nog niet ligt ook aan het weer maar FLOREZ daar moet ik geweest zijn.....
Het was makkelijker als je met me was mee gegaan .... Emoticon: Party!

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Kom op, Annemiek, doe's lekker gek...

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 08-07-2009 14:06 willemgeheim wrote:
Vanaf penang via jakarta zou perfect zijn maar dan mag er echt niks tegen zitten met overstappen want moet ook mijn visa regelen ik ga de gok wagen en kijken waar ik die tickets voor batavia kan boeken want heb geen creditcard maar wel goede kontakten daar in asie bedankt voor de hulp en of ik naar sumba ga weet ik nog niet ligt ook aan het weer maar FLOREZ daar moet ik geweest zijn.....
Het was makkelijker als je met me was mee gegaan .... Emoticon: Party!
Maar je HEBT toch je vriendinnetje mee? Of wilde je er twee hebben?????????? Dat het makkelijker voor je was denk ik ook wel ja haha, maarruh omgekeerd? Trouwens ik ga veel eerder, weet je toch en naar Sumatera en daarna papua en Maluku. Ik kom niet in NTT van de zomer. maar je zult het er geweldig vinden. En naar Flores moet je zeker heen......liever EN Sumba EN Timor laten vervallen dan Flores>
Probeer anders of je Batavia kan boeken via thephantom (user op dit forum) Ik weet alleen niet zeker of hij ook deze maatschappij kan boeken.

gr
AM

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Ik laat mijn tickets in thailand boeken dan kan mijn vriendin betalen...en ja 2 vriendinnen niet maar zij woont zo ver weg das eigenlijk het probleem en om iemand te vinden die van reizen houdt dat valt ook niet mee dus ik ben niet alleen maar iemand hier vinden zou beter zijn.
Zijn er eigenlijk vluchten van koepang naar maumere?
Stel dat de boot niet vaart ivm met weer...

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Tuurlijk zijn er vluchten van Kupang naar Maumere. Merpati en Transnusa

Een vriendin die jouw tickets betaalt? Potverdorie ik doe toch iets verkeerd.....
Als ik heel eerlijk ben moet ik zeggen dat het alleen reizen me nog het best bevalt. Als je naar dit soort gebieden gaat dan moet je elkaar toch wel een beetje kennen denk ik. Even maar een simpel voorbeeld: ik ben gewend om in warungs en kaki lima's te eten (onder andere) maar er zijn genoeg mensen die dat niet vertrouwen, het ronduit smerig of gevaarlijk vinden. Daar zou je zomaar ruzie over kunnen krijgen. Alleen al het idee dat je daar gesprekken over moet voeren gaat me al te ver.

Maar enfin mensen zijn niet allemaal hetzelfde. Waarom zoek je dan geen reisgenoot op het Wereldforum bijvoorbeeld?

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Maar enfin mensen zijn niet allemaal hetzelfde. Waarom zoek je dan geen reisgenoot op het Wereldforum bijvoorbeeld?

AM zolang jij willem nog van dienst bent met antwoorden gaat hij niet op zoek naar een andere reisgenoot, , overigens ik dacht dat ik ergens gelezen had dat hij een vrouw(tje) in thailand had maar nu lees ik iets over een vriendin.
Niet getrouwd, wel getrouwd, geef je geheim eens prijs willem Emoticon: Yes!

sorry, beetje off topic Emoticon: Party!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Als kenner moet je weten dat een backpacker overal eet en slaapt en ik eet het liefst in een kraampje op straat tussen de mensen en sterren heeft mijn hotel of losman niet nodig als het maar schoon is.
Het enigste waar je afspraken over maakt is het feit dat je mekaar niet in de steek laat in ieder geval weer samen terugvliegt.
Het is altijd mogelijk om een gedeelte alleen te doen als het samen niet gaat nee ik denk niet dat we ruzie krijgen daar ben ik te makkelijk voor.
Tsjaaaa trouwen vriendin relatie's ik ben maar 2 keer getrouwd geweest altijd zonder ruzie uit elkaar gegaan en heb 4 jaar in thailand gewoond waarvan 2 en een half jaar met mijn huidige vriendin die ik dit jaar gezien heb in indonesie omdat ik thailand niet meer in mag.
Dat is eigenlijk mijn probleem nu kost het veel geld om haar te zien en ik heb maar een klein uitkerinkje omdat ik mindervalide ben en verder weinig tijd heb om te werken want ik ben veel in het buitenland.
Zij gaat dan wel de tickets in thailand betalen maar dan zal ik toch eerst geld moeten sturen....
Ik wil zelfs op bali gaan wonen en een klein eetkraampje voor mijn vriendin openen maar helaas is het allemaal te ingewikkeld met een thaise in indonesia wonen.
Dus ik heb nog steeds een vriendin maar of het stand kan houden weet ik niet je kunt niet altijd alleen je gevoelens volgen je moet het ook objectief proberen te bekijken.
Maar voorlopig houd ik het even zo maar hoe het in de toekomst verder gaat geen idee ik zie wel.
Voorlopig gaat Willemke naar FLOREZ hoera hoera hoeraaaaaaaaaa
O ik ben niet te lui om te werken ik werk vrijwillig op een bejaardenhuiz 2 keer per week muziek spelen op mijn gitaar en keybord voor de oudjes en ze vinden het prachtig....zo nu weet je iets over mij.
Heb nog 1 week om mijn tickets uit te stippelen en dat idee van Annemieke was het beste maar 3 uur om visa te regelen en dan weer inchecken is erg weinig.
Of via KUL vliegen naar surabaya dan heb ik veel meer tijd maar is wel weer duurder ja ja het is een heel gepuzzel.....

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

HŤ, hŤ Willem, een beetje van je geheim prijsgegeven.
Ik wens je veel geluk toe in de komende jaren, met of zonder vriendin en met of zonder reis.
Het doet me goed te horen dat jij de oudjes in een bejaardenhuis nog weet te vermaken, Emoticon: Yes! die hebben echt die afleiding hard nodig. Een dikke 10 voor jou !

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,818,059 pageviews Een website van indahnesia.com