wat is voordeliger

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
83 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Sanuk
Gebruiker
spacer line

Hallo,
wat is voordeliger:
vanuit NL een ticket boeken naar BK, MAL, of Sin. en vanuit daar zelf een ticket boeken naar Jakarta.(met tussenstop van een paar dagen) Of vannaf NL een ticket kopen naar Jakkarta en geen(lange ) tussenstop.
het gaat om het hoogseizoen (2010) dus ik wacht liever niet op lastminute aanbieding

Tips zijn meer dan welkom!

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 27-06-2009 13:28 Sanuk wrote:
Hallo,
wat is voordeliger:
vanuit NL een ticket boeken naar BK, MAL, of Sin. en vanuit daar zelf een ticket boeken naar Jakarta.(met tussenstop van een paar dagen) Of vannaf NL een ticket kopen naar Jakkarta en geen(lange ) tussenstop.
het gaat om het hoogseizoen (2010) dus ik wacht liever niet op lastminute aanbieding
Da's een niet zo simpel te beantwoorden vraag en voor iedereen koffiedik kijken. Allereerst zou ik hier sowieso nog een hele tijd mee wachten. De hele vliegwereld is in beweging. Wie had een jaar geleden kunnen bedenken welke stuntprijzen er nu gehanteerd worden. Hoogseizoen is een ruim begrip. Over welke data heb je het precies, moet het een maandticket zijn? Of langer geldig? Ben je gebonden aan die data of kun je flexibel zijn?

Ik hoor steeds vaker om me heen dat mensen hun ticket juist te vroeg en tegen de hoofdprijs gekocht hebben. Ik heb mijn eigen ticket voor a.s. zomer, hartje hoogseizoen in februari geboekt met Emirates naar Jakarta, all in 695 voor 7,5 week. Inderdaad wel een behoorlijke stop in Dubai.
Het is de kunst van het puzzelen en op het juiste moment je ticket boeken. Tip: meld je aan voor alle nieuwsbrieven via email die je maar kan vinden dus die van de airlines (Singapore Airlines, Malaysia Ailrines, KLM, Catahy pacific, Air Asia, Emirates, Kuwai, Gulf Air, Etihad etc etc) maar ook die van de algemene aanbieders zoals E-Bookers, Vliegtickets.nl, Cheap Tickets, etc etc

Verder als je al iets boekt als eerste bestemming buiten Indonesie dan lijkt me Kuala Lumpur nog de beste keuze met de mogelijkheid van Air Asia. Maar ik ben pas nog eens aan het rekenen geweest (weet even zo snel niet welke topic) laat je niet misleiden door ticketprijzen alleen. Kijk ook naar de aan- en doorvluchten en op welke tijdstippen deze vertrekken (tenminste als je zo snel mogelijk in Jakarta wilt zijn) want als het voor geen meter aansluit en je zit met overnachtingen dan heb je weinig aan een goedkoop ticket. Ik denk dat je met alle plussen en minnen toch het best uit bent vanuit NL of Duitsland (ik weet niet waar je woont) rechtstreeks (met eventuele overstap) naar Jakarta

Maar vooralsnog, wachten, minstens tot het einde van het jaar.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Sanuk
Gebruiker
spacer line

Hallo Anne Mieke,
Bedankt voor je reactie! De reis staat gepland in de schoolvakantie van 2010.
Heel erg flexibel ben ik dus niet, daarbij moet mijn partner lang van te voren zijn vakantie vast zetten. Vorig jaar heb ik een goedkoop ticket naar bangkok kunnen bemachtigen door juist vroeg te boeken, als ik nu (en een paar maanden geleden) kijk naar de last minites zijn alle goedkope vluchten vol. Dat lijkt althans bij mij altijd het geval. We gaan trouwens een kleine maand.

Bangkok vind ik geen straf om een paar dagen door te brengen (ik vind het geweldig), KL vond ik minder leuk, sprak mij minder aan.
vandaar een mogelijke tussenstop in BKK als dat voordeliger is.
Je tip over inschrijven voor nieuwsbriefen zal ik zeker onthouden!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

87,389,595 pageviews Een website van indahnesia.com