Combo Kalimantan en Mal. Borneo

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
69 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Sanuk
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,
Ik zoek me suf op het internet,maar kan niks vinden over het volgende:

Kalimantan-> mal. Borneo
Is er een rechtstreekse vluchtverbinding tussen tussen deze twee landen, of moet ik dan perse overstappen in Singapore?

Ideaal zou zijn, een vlucht van Pangkalun bun of Benjarsin of Balikapan (Kalimantan) naar Kota Kinabalu (Mal. Sabah). Maar ik geloof niet dat zoiets bestaat?

De planning is nu Manado -> Balikapan-> Pangkalan Bun. (Dit lijkt geen probleem te zijn),
Maar daarna willen we dus naar Sabah (KK) het lijkt er op dat we dan eerst weer naar Singapore moeten om daar te komen.

Ik kan wel weer voor een deel dezelfde weg terug gaan en weer via Balikpapan naar Nunukan, Maar dan zit ik nog steeds in Indonesie en moet ik waarschijnlijk de boot nemen het laatste stukje of weer een vlucht naar Sabah?

Dit is mischien leuk al je een paar maanden hebt om te reizen, maar ik heb helaas maar een maand.
Hoewel vliegen in indo vrij goedkoop is hakt het er op deze manier toch aardig in.
(vanf Balipapan naar Singapore kost het 291 dollar!)

Vanaf Manodo of Makasar, naar Kota kinabalu (sabah) vliegen of vanaf Jakarta naar Kota Kinabalu is volgens mij is ook niet mogelijk?

Ik hoop dat het allemaal nog een beetje te volgen is en een kenner zich hierover wil buigen!
Mijn dank is groot!

Tips over andere routes zijn ook meer dan welkom (niets staat vast)

belgianguy
Gebruiker
User icon of belgianguy
spacer line

vroeger vloog malaysian airlines alleszins tussen balikpapan en kota kinabalu, maar na diverse reorganisaties weet ik niet of ze dat nu nog doen (kun je waarschijnlijk gemakkelijk checken op hun website)
een mogelijke oplossing is met airasia, via jakarta dan: balikpapan-jakarta en dan jakarta-kota kinabalu, is goedkoop en gemakkelijk online te boeken

Sanuk
Gebruiker
spacer line

Bedankt voor de tip! Hier heb ik wat aan!

marees
Gebruiker
spacer line

Ik zag hier in de krant dat airasia weer bestemmingen aanbied van Kota Kinabalu naar Jakarta
www.airasia.com
Als je meer over Sabah wilt weten laat het dan maar weten.
Ik woon hier sinds 4 jaar in de buurt van KK

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

87,390,064 pageviews Een website van indahnesia.com