Wayang Superstar

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
85 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
mashil
Gebruiker
User icon of mashil
spacer line

vandaag en morgen avond in het tropentheater voor wie interesse heeft:
Een wayang voorstelling door Ki Enthus Susmono met Gamelan orkest

Dit is in Amsterdam, beide voorstellingen beginnen om 20.30
En ik vermoed dat het niet tot in de ochtend zal duren en dat kretek roken tijdens de voorstelling ook niet mogelijk is Emoticon: Smile tsja, is het dan nog wel leuk? ik hoop het want ik ga effe kijken vanavond.

meer info op:
www.tropenmuseum.nl

- Let us live simply so that others may simply live -

NoviKirana
Gebruiker
User icon of NoviKirana
spacer line

ik begreep dat het wel tot in de late uurtjes door was gegaan? Was het leuk Hilmar? Was het alleen Ki Enthus Susmono die speelde? Want ik dacht dat ik ergens had opgevangen dat Pak Ladjar ook optrad?

mashil
Gebruiker
User icon of mashil
spacer line

Ja, Susmono was de dalang en verder een zeer goed gamelan orkest, ik weet niet wie Pak Ladjar is. Maar het was een feestje hoor. Inderdaad langer door dan gepland wellicht, ik geloof dat we 23.45 buiten stonden. Maar sommige vertrokken eerder waarschijnlijk om treinen te halen enzo.
Wij vonden het erg leuk in ieder geval.

- Let us live simply so that others may simply live -

NoviKirana
Gebruiker
User icon of NoviKirana
spacer line

Pak Ledjar en zijn kleinzoon Nanang komen al enkele jaren speciaal voor de pasar malam besar (nu TTF) naar NL. Daar verkopen ze wayangpoppen en verzorgen workshops. Maar ik begreep dat hij nog een paar keer optreedt, toevallig ook op die avond. Vandaar dat ik dacht dat hij daar misschien bij was....want voor de rest klinkt de avond wel hetzelfde....

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,787,459 pageviews Een website van indahnesia.com