Ticket nu of even wachten ???

Subforum Bali, het godeneiland 
74 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Walterm
Gebruiker
spacer line

Hallo vrienden,

Na vele vragen en antwoorden ( Emoticon: Worship Emoticon: Worship ) op dit forum ben ik er uit.
Wij gaan boeken voor de periode September 2009.(Java/Bali)
Rest de laatste vraag..................
Ik heb nu een aanbieding gezien voor 749,00.
Moeten we nu boeken of toch nog wachten op eventuele nog lagere aanbiedingen met het risico dat alles vol zit?
Wie denkt dat er nog knallers zullen gaan komen????
En dan vergeet ik maar het risico van de varkensgriep ;-)

Alvast bedankt !!!

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Walter,

Uit je postings begrijp ik dat je heen naar Jakarta gaat. en terug? Denpasar? Welke maatschappij?

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Raffel
Gebruiker
spacer line

Beste,

Kijk eens naar de aanbiedingen op de site van Singapore Air. Daar vlieg je voor 700euro.
En een betere verbinding is er niet.

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Beste Walter,

Kijk ook eens op de site van ebookers.nl
Je kunt diverse data in september vertrekken vanaf Amsterdam naar Denpasar met de Malaysia Airlines voor slechts € 636.
Korte tussenstops in Kuala Lumpur van een paar uur, en redelijke vertrek- en aankomsttijden overdag, dus niet in de nachtelijke uren.

Succes

D'r Herjot hat de tsiet jemaat, va tsauwe hat Heë nuus gezaat.

Walterm
Gebruiker
spacer line

Jullie zijn echt top !

heen weg naar Jakarta en retour vanaf Den Pasar.
Singapore Air site kan je niet een andere vertrek als aankomst plaats invullen.
Is er iemand die denkt dat het nog onder de 600,00 zal komen???
Later in het seizoen? crediet crisis ed?

Dank

Walterm
Gebruiker
spacer line

Ook op ebookers kan je niet een andere vertrek als aankomst stad invullen...................

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Walter,

Kijk nog eens op de site van ebookers.nl (of ebookers.de)
Je kunt dan eventueel vanaf Dusseldorf voor € 487 retour naar Jakarta, met de Emirates, tussenstop in Dubai van een paar uur.
Weliswaar terug midden in de nacht vanaf Jakarta, maar als je rond 7 of 8 uur een terugvlucht vanaf Denpasar naar Jakarta boekt met b.v. Garuda (plaatselijk te boeken voor nog geen € 40) scheelt het weer aanzienlijk.

Walterm
Gebruiker
spacer line

Leuke tip Jupje, maar ff snel rekenen :
2 personen met bus naar dusseldorf is 90,00
2 personen binnelnandse vlucht 80,00
Totaal 170,00. Dan kom je toch al dicht bij tickets vanaf amsterdam ;-)
Toch bedankt !

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Walter,

In principe kun je, als je met Emirates vliegt, ook een gratis rail&fly ticket krijgen vanaf elk duits treinstation, in de praktijk hoef je dus maar een nederlands treinkaartje tot b.v. Arnhem (of eventueel Venlo), en verder met de ICE tot Dusseldorf.
Een ander alternatief is het volgende:
Vlieg met Ryan Air naar Londen-Stansted vanaf Eindhoven (of eventueel Weeze-Dusseldorf) voor nominaal € 10 enkele reis (inclusief bagagetoeslag en incheck-kosten komt dat mogelijk op € 60 euro retour). Vlieg vervolgens met Air Asia tot Kuala Lumpur in Malaysie (zie site AirAsia.com) voor 328 britse pond (inclusief een maaltijd en bagagetoeslag heen en terug komt dit op 350 pond, omgerekent € 400 ). Met die zelfde AirAsia kun je vanaf Kuala Lumpur zo'n 4 keer per dag naar Jakarta, en terug vanaf Denpasar eveneens zo'n 4 keer per dag, komt neer op ongeveer 1 miljoen rupia, omgerekend € 70.
Boek in Kuala Lumpur een hotelovernachting voor nog geen € 20 bij het Tune Hotel, op loopafstand van het vliegveld (laat je bagage op het vliegveld in deposit).
Allemaal wat omslachtig natuurlijk, dus misschien is de optie Amsterdam-Denpasar een stuk eenvoudiger.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Walter, je kunt bij Singapore airlines prima jouw reisschema invullen (Amsterdam-Jakarta/denpasar-Amsterdam) alleen moet je dan klikken op multi city stopover. ik heb even gekeken, iets ingevoerd als 2 september heen en 30 september terug, komt op 690 euro. Daar zou ik het dus onmiddellijk voor doen. Je vliegt met een perfecte maatschappij. Maar goed, ik kna niet in je portemonnee kijken.

Veel succes met boeken .
groet Elsbeth

songo
Gebruiker
spacer line

Walter,

Kijk ook eens op http://www.worldticketcenter.nl/

tujuan sama jalan yang lain aja

Walterm
Gebruiker
spacer line

Allemaal heel erg bedankt voor de goede tips !!!
Ik heb geboekt voor 700,00 pp met Singapore Airlines. Heen naar Jakarta en retour vanaf DenPasar!
Topic gesloten ik ga op vakantie Emoticon: Party!

Heerhugo
Gebruiker
spacer line

jammer kijk hier maar eens:

http://www.singaporeair.com/sa(...)Flights_Denpasar.jsp

kan het nog gekker Emoticon: Party!

belgianguy
Gebruiker
User icon of belgianguy
spacer line

inderdaad heerhugo, wat een ongelooflijke deal, bovendien voor een 3-maand ticket, en dat met een van de beste maatschappijen ter wereld, nog nooit gezien!! bovendien met de A380!! wat jammer dat ik reeds geboekt heb met airasiaX, anders wist ik het wel...

Bintang1
Gebruiker
User icon of Bintang1
spacer line

Hallo walter,

Ik kan je mededelen dat je eigenlijk net iets te laat bent.
Ik heb een ticket geboekt voor een prijs van € 645,=, dit is een retourtje A'dam naar Bali.
Dit was een aanbieding van ca 4 weken geleden, verblijf is wel max. 1 maand.
De prijs wat jij nu opgeeft is ook erg redelijk, vind ik.
Succes met je zoektocht. Emoticon: Party!

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Nou nog een leuke aanbieding in december...... maar dat zal wel niet....... zucht

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Heerhugo
Gebruiker
spacer line

airasia in december van london naar denpasar

vertrek 4 dec retour 29dec voor 356gbp of 418euro

groetjes,

hugo Emoticon: Worship

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Nou ik bedoelde eigenlijk "iets" later in december, zo tussen half en eind december en dan 6 weken.
Overigens Air Asia vliegt helemaal niet naar Denpasar dus hier komt nog vanalles bij zoals retour Eindhoven-London (en dat gaat de hoofdprijs kosten tegen die tijd) en nog eens een retour van Kuala Lumpur naar Jakarta of Denpasar. En een hoop gedoe.
En dan ben ik er nog niet (letterlijk) Ik wil wel graag vanaf Amsterdam of Duesseldorf en dan mag het voor mij wel het dubbele van hierboven zijn. Dus als er iemand iet "tegenkomt" dan hoor ik het graag.

gr
AM

Heerhugo
Gebruiker
spacer line

ticket is uiteraard incl vlucht van kuala lumpur naar denpasar.
zoals iedereen weet bestaat er geen rechstreekse vlucht naar dps Emoticon: Devil

voor 690euro vlieg je met etihad naar denpasar in dec vanaf dusseldorf

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik wil niet flauw doen maar ik ben even aan het puzzelen geweest voor heen 4 december, terug 29 december London-Kuala Lumpur-Denpasar v.v. Het is echter niet allemaal zo simpel/goedkoop als je het voorstelt.

Qua prijs
Ik kom op GBP 328 plus GBP 92,00 (met nog de best aansluitende vluchten die op zich al niet goed aansluiten….) = 491,00 euro (ik kan er echt geen 418 van maken)
Hier komt dan nog een overnachting bij; de vlucht komt nl pas om 20.30 uur aan in KL De eerstvolgende mogelijkheid om met Air Asia door te vliegen is op 6 december om 10.25.

De terugvlucht kan niet anders dan vroeg nl 6.00 uur! (= een internationale vlucht, om een duur of 3 je bed uit……?) In Kuala Lumpur moet je dan 6,5 uur wachten……

Ik heb ook maar even geprobeerd om er de vluchten vanuit Eindhoven bij te zoeken met Ryanair. De heenvlucht voor 4 december is geen probleem voor 40,84. Echter met vertrek op 29 december uit KL kom je de 30e aan in London om 22.00 uur, de vlucht terug naar Eindhoven is dan al weg, de 31e december en 1 januari zijn er geen vluchten, de eerste mogelijkheid pas op 2 januari…….

"Leuke aanbieding" of niet maar zo heb je er niks aan denk ik......
En ook al zou de terugvlucht wel op de 31e kunnen dan ben je in totaal al snel rond de 650 euro kwijt inclusief de overnachting heen in KL en terug in London (en dan reken ik nog niet eens zoveel voor de overnachtingen) en een “wereldreis” rijker Emoticon: Confused

…………………………….

Etihad kan ik niet vinden vanaf Dusseldorf. Als je Frankfurt bedoelt dat is toch wel “een stukje” verder….

gr
AM

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Anne Mieke, bedankt voor die posting. Men doet het allemaal voorkomen alsof ze het licht hebben gezien, maar goedkoop is meestal duurkoop. Bij AirAsia moet je ook betalen voor je eten en drinken, dus rekenen we dat er ook nog even bij?

Grootste probleem echter dat ik heb met dit soort connecties is dat je zó verdomde lang aan het reizen bent. Vergeet niet dat je misschien de dag daarna wel hélemaal kapot bent daardoor. En dat alles om misschien net 100 euro pp uit te sparen? Als je die 100 euro niet kan missen, dan moet je ook niet op vakantie gaan vind ik.

Keuze voor mij dus simpel: gewoon een directe vlucht met KLM, Malaysian of SIA....

From Dayeuhkolot with love

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Helemaal mee eens, Monyet, het kan zo een dag werken schelen, tel uit je winst.
Ik moet er ook niet aan denken, dat eindeloze gehang op zo'n airport. Ik doe het in Indonesie zelf een beetje rustig aan. Maar ja, met 4 kinderen ruim een maand op pad, is natuurlijk toch wel een rib uit je lijf. Maar ik heb er zin in..

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Er zijn best wel goede aanbiedingen maar je moet alles rekenen dus ook de aanreis en weer terug.
Natuurlijk moet je tijdens een reis ook overnachten maar als je simpel naar Denpasar wilt is het toch wel erg als er zowel op de heen- als op de terugvlucht 2 overnachtingen zitten, eentje in het vliegtuig en eentje in een hotel noodgedwongen.
Ik kan niet in iemands portemonnee kijken. Ik vlieg straks zelf weer vanaf Dusseldorf, goedkoop dat wel, maar ik vind het maar niks dat ik alweer op of in de buurt van de luchthaven van Jakarta moet overnachten omdat het vliegtuig om een zodanig tijdstip aankomt dat ik geen aansluiting meer heb. Ik heb er in elk geval zo 100 euro voor over als ik een uur of 4 eerder aan zou komen en daarmee gewoon laat in de middag (voor mijn part avond) op mijn bestemming ben.

gr
AM

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

95,313,150 pageviews Een website van indahnesia.com