|
|
|
|
|
|
Ik kwam deze nieuwe Lonely Plant reisgidsen tegen op het internet
Voor diegenen die (uitsluitend) naar Kalimantan willen (of ook naar Sabah en Sarawak)
ISBN 9781740591058 prijs € 21,95 (is blijkbaar niet echt nieuwe maar ik wist niet van het bestaan van deze Borneo special)
Verder een nieuwe Bali/Lombok (april 2009)
ISBN 9781741048643
De nieuwe Indonesia LP wordt januari 2010 verwacht..
gr
Anne Mieke
|
|
avatar: batu biru di pantai biru, Ende, Flores (mei 2007)
|
|
|
|
|
De nieuwe LP Indonesia ligt in de winkels; tenminste in Indonesie ik heb hier nog niet gekeken.... Maar ik neem aan dat ie hier ook verkrijgbaar is.
|
|
|
|
|
|
Bol.com kan je al bestellen.
|
|
|
|
|
Bij Bol.com voor 31,99.
Bij de Selexyz boekhandels zijn ze goedkoper zie ik nl 29,95 en daarmee komt de prijs meer in de buurt wat ie in Indonesie kost nl Rp 378.000 (Periplus oa op luchthavens)
|
|
|
|
|
|
|
ik heb twee weken geleden de nieuwe LP indonesia gekocht via boox.nl, nog geen 22 euro, gratis verzending en binnen 16 uur in huis. was toen bij bol.com, selexyz en overige nog niet eens leverbaar.
|
|
|
|
On 01-02-2010 09:36 risvis wrote: ik heb twee weken geleden de nieuwe LP indonesia gekocht via boox.nl, nog geen 22 euro, gratis verzending en binnen 16 uur in huis. was toen bij bol.com, selexyz en overige nog niet eens leverbaar.
|
Da's nog eens een goeie deal. Ik zie dat alle LP's nu met 20% korting geleverd worden.
|
|
|
|
|
|
|
Ik heb bij www.fjmgbooks.nl ,de Bali/Lombok van LP besteld voor 15,65 incl verzenden .
De Lp van Indonesie kost 17,95 bij hun.
Snelle levering .
Ik heb absoluut geen banden met deze site ,alleen wel goede ervaringen.
Gr Willem
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|