|
|
|
|
|
|
Beste forumgebruikers,
Net als velen van jullie ga ik van de zomer voor een maand naar Indonesie; met mijn vriend ga ik java, bali en lombok bezoeken. Mijn vraag is of je een creditcard tijdens het reizen in Indonesie nodig hebt (bijvoorbeeld bij een reservering van een dagtocht of hotel)?
Ik ben benieuwd naar jullie antwoord!
Groetjes van Inge
|
|
|
|
|
Nope.
|
|
|
|
On 22-05-2009 14:20 guna2 wrote: Nope.
|
Dat dus, mits je genoeg geld meeneemt of je PIN-pas gebruikt.
|
|
|
|
|
|
|
Ik neem de credit-card mee als back-up. De ATM`s staan overal, dus cash is geen probleem. En wat Euro`s achter de hand houden is ook handig.
Wees in ieder geval voorzichtig met `t uithanden geven van je credit-card, dubbele bonnetjes zijn zo gemaakt. Maar dit is hetzelfde met cash-geld wisselen, laat je niet afleiden.
Véél plezier toegewenst.
|
|
;-), www.peter191064.mijnalbums.nl
|
|
|
|
On 22-05-2009 14:41 Peter191064 wrote: Ik neem de credit-card mee als back-up. De ATM`s staan overal, dus cash is geen probleem. En wat Euro`s achter de hand houden is ook handig.
Wees in ieder geval voorzichtig met `t uithanden geven van je credit-card, dubbele bonnetjes zijn zo gemaakt. Maar dit is hetzelfde met cash-geld wisselen, laat je niet afleiden.
Véél plezier toegewenst.
|
Yep en yep.
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|