risolles en Indische pasteitjes

Subforum Selamat makan - Smakelijk eten 
67 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Selamat makan - Smakelijk eten > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Heb laatst bij Vriend weer die heerlijke risolles en de pasteitjes geproefd en ik kan het niet zo lekker nadoen.
Wie helpt aan een lekker recept? het mag niet te zoet en te zout zijn, volgens de familie , tja dan weet ik het ook niet meer..
Wie helpt????????
Terima kasi banyak
Merapi/Wil
ps: de lempers gaan goed en roti kukus ook

Carola78
Gebruiker
User icon of Carola78
spacer line

Merapi,

Ik denk dat je dan niet teveel zout en suiker moet toevoegen.. Het is maar een idee.
Ok, serieus.. Ik maakt de pannekoekjes voor de risoles zelf met bloem, melk een ei en n beetje zout en bak ze heel dun. Voor de vulling kun je vanalles gebruiken (wortel, tauge, corned beef etc) gooi 1 a 2 twee eetlepels bloem door je vulling voordat je m in de pannekoekjes leg. Voorkomt dat de hele bende eruit komt zetten, als je je eerste hap neemt. Pasteitjes heb ik nog geen ervaring mee.

Groetjes, Carola

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

97,553,740 pageviews Een website van indahnesia.com