chauffeur gezocht puncjak pas van Bogor Bandung

Subforum Java 
64 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
guubguub
Gebruiker
spacer line

Zoek een betrouwbare chaufeur die ons (2 personen) van Bogor naar Bandung brengt ..enig idee wat ik hem dan moet betalen.

Graag wil ik zelf een beetje kijken waar te stoppen enzo..

groet
Guubguub

ikheetarthur
Gebruiker
spacer line

als een chauffeur de auto huurt dan betaald hij 230.000. dus als je met hem onderhandelt komt er altijd een leuke prijs uit. je kan ook de bus nemen. gr arthur

benjamin
Gebruiker
spacer line

hoi, ik zit nog in de orientatiefase maar heb wel een vraagje. weet iemand wat het kost om per taxibusje van bogor naar bandung vervoert te worden? het gaat om vier volwassenen en een kind van 6 jaar. om maar even een schets van de bezetting te geven.

ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren.

groeten,
benjamin

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

91,692,622 pageviews Een website van indahnesia.com