uitgaan in kuta!!

Subforum Bali, het godeneiland 
27 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 16-05-2009 19:38 Peter191064 wrote:

...

Pssstttt, Niet verder vertellen: Maar ben dom ! Emoticon: Puh! < = DubbelePuntP

Maar wel eerlijk Emoticon: Wink Emoticon: Laugh out loud

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 16-05-2009 18:41 Peter191064 wrote: ( Busje komt zo hoor jongen )

they're coming to take me away, haha (shit, nou moet ik weer uitzoeken van wie dat liedje was, want dat mag uiteraard niet in mijn collectie ontbreken)

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Dat is geestig, mijn man zingt dat regelmatig: they're coming to take me away. Iets met een funny farm, waar allemaal funny people wonen. Hij weet ook niet meer waar het van is, iets uit de jaren 60. Ik ga even googelen.

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

Er was ook een Nederlandse versie van, maar die haalde het niet bij de Engelse.

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

Het liedje is van Napoleon, kennelijk. Als je Miro gebruikt om te zoeken, kun je de video's ook downloaden en afspelen op je iPod touch of iPhone.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

We hebben het liedje meteen even met het hele gezin bekeken, erg geestig. Leuke videoclip ook.
Nooit geweten dat die Nap zo veelzijdig was.

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Ja leuk he,die ouwe tijdloze hits,dat men ze nog zo goed herinnert.Misschien iets voor Songfestival next year? Emoticon: Stupid

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,702,289 pageviews Een website van indahnesia.com