|
|
|
|
|
|
Hoi wij willen van de zomer graag van bali naar flores reizen, met vliegtuig of per boot..??
Heeft iemand tips?!
|
|
|
|
|
Saskia,
Ik zie dat je nieuw bent op dit forum Van harte welkom.
Er is, ook vrij recent, veel geschreven over Bali>Flores (en terug) Je zou om te beginnen deze info eens kunnen doorlezen.
Ik bent zelf net vers weer uit Flores.
Je vraag is nogal summier. Bali-Flores per boot kan maar kost tijd, het is maar net wat je wil. Er gaan meerdere vluchten vanuit Denpasar naar o.a. Labuan Bajo (Indonesia Air Transport en Transnusa), verder naar Ende en Maumere (Merpati) Deze laatste twee plaatsen worden meestal aangevlogen omdat de Kelimutumeren er dicht bij in de buurt liggen (het dichtst bij Ende)
Vluchten naar Labuan Bajo zijn rond Rp 800.000 naar Ende of Maumere rond Rp 1.000.000. Er zou ook een Pelitaservice zijn vanaf 1 mei, mja dit is Indonesie en dat wil nog wel eens spontaan veranderen, niet doorgaan of veel later. Echter vluchten naar en van Flores worden nogal eens gecanceled. overbooked, vertraagd en vervroegd (!) Hou daar rekening mee met je " planning" Andere tip, check, check, dubbelcheck van hoewel bijna altijd je telefoonnummer gevraagd wordt bij het boeken wordt je niet altijd gebeld bij wijzigingen.
Ik heb min of meer een hotline met Flores dus ben over het algemeen binnen 24 uur op de hoogte van actuele dienstregelingen.
Tot zover de tips over het reizen naar en Flores. Heb je nog andere vragen over Flores dan hoor ik ze wel.
Ben vanaf vanmiddag 3 uur (Ned 9 uur) een paar dagen uit de lucht om van Bali naar Nederland te komen.
gr
AM
|
|
avatar: batu biru di pantai biru, Ende, Flores (mei 2007)
|
|
|
|
|
Hoi,
En als je ook nog kijkt op www.floreskomodo.com dan ben je geheel op de hoogte. Overigens heb ik pos. ervaringen met IAT, je kunt bij hun boeken op het vliegveld van DPS (domestic) , als je dan gelijk vraagt welk nr. je moet bellen voor de juiste tijd dan loopt alles gladjes !?
Suk6 Rob
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|