Met de boot van Flores Labuan Bajo naar Lombok

Subforum Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden 
29 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Happy Joyce
Gebruiker
spacer line

Hoi,

Ik ga in juni een maand naar Indonesie. Ik wil vanuit Labuan Bajo een bootocht nemen naar Lombok en zat te denken om met Perama Tours te gaan. Op de site staat de route met een prijs van 1.800.000 IDR. Nu vraag ik me af of Perama tours een fijne organistaie is om deze trip te boeken of dat er nog andere opties zijn? Ook vraag ik me af of ik de ticket hiervoor alvast op internet kan boeken of het beter daar kan regelen ivm de gunstigere prijzen??? Beschikbaarheid blijft natuurlijk ook een vraag.

Peter191064
Gebruiker
User icon of Peter191064
spacer line

Hoi H.Joyce,
Ik heb vorig jaar oktober de 2 daagse tocht gedaan vanuit LB, 1.3Juta ( Miljoen).
Was opzich geen slechte maniervan reizen, tevens voor dat geld ook een trip over Rinca gedaan.
Ik heb de trip geboekt via de balie in het Gardena Hotel, een kamer daar moet je als het kan wel van te voren boeken. Is een druk bezet hotel.
gr Peter

;-), www.peter191064.mijnalbums.nl

Happy Joyce
Gebruiker
spacer line

Hoi Peter,

Had jij een cabin of deck plaats? Ben benieuwd of deck goed te doen is? Dan slaap je buiten toch?

Peter191064
Gebruiker
User icon of Peter191064
spacer line

Dat was een dekplaats, op het achterdeck boven de hutten hebben ze een soort overdekte zandbak gecreëerd waar je kan slapen, ze hebben matjes om op te liggen. Cabine is leuk maar vreselijk heet.
Maar het eten was super, de kleine kok wist van simpele dingen wat lekkers te maken.
Een prettige ervaring voor mij.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 07-05-2009 16:55 Happy Joyce wrote:
Hoi,

Ik ga in juni een maand naar Indonesie. Ik wil vanuit Labuan Bajo een bootocht nemen naar Lombok en zat te denken om met Perama Tours te gaan. Op de site staat de route met een prijs van 1.800.000 IDR. Nu vraag ik me af of Perama tours een fijne organistaie is om deze trip te boeken of dat er nog andere opties zijn? Ook vraag ik me af of ik de ticket hiervoor alvast op internet kan boeken of het beter daar kan regelen ivm de gunstigere prijzen??? Beschikbaarheid blijft natuurlijk ook een vraag.

Ik was vanochtend bij het Peramakantoor in Kuta en heb maar meteen de folder voor je meegenomen (lief toch?) Je kunt dit idd via het internet boeken. Neem contact op met infoEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.peramatour.com of via het mailadres in Nederland schrijnEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.gmail.com
De dienstregeling is eens per 6 dagen vertrek 5.00 uur uit LB en aankomst twee dagen later (ergens in de avond in Mataram of Senggigi denk ik) Ik denk eerlijkgezegd dat er wellicht goedkopere mogelijkheden zijn want als ik de andere prijzen in hun brochure zie dan maken ze gebruik (misbruik) van hun naam.

gr
AM

avatar: batu biru di pantai biru, Ende, Flores (mei 2007)

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

(al een keer eerder geschreven....) Een paar jaar geleden hebben we de drenkelingen van een gezonken Perama-boot bij Satonda moeten oppikken. Ze hebben het overleeft maar hun spullen kwijt. Deze boten zouden een Nederlandse keuring niet doorstaan. Dus....

Peter191064
Gebruiker
User icon of Peter191064
spacer line

Over NL keuringen: Keringsdienst van waren !! Emoticon: Stupid Ook niet bij Kaki-Lima eten dus !
Het is nou eenmaal bekend dat er niet wordt om gegaan met regeltjes zoals wij hier in NL hebben. Maar dat heeft wel z`n charmes.
En als je geen risico`s wil nemen ga dan een trektocht op de Veluwe doen, kan trouwens ook nog wel eens "gevaarlijk" zijn daar.

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Neem de plane (hoewel dat ook wordt afgeraden door Europa), dat is nog goedkoper dan zo´n gammel schuitje van Perama. De vliegtuigen hebben nog zwemvesten, Perama vaak niet (of te weinig). Met de plane ben je in iets meer dan een uurtje in Labuanbajo. Heel wat sneller dan die totaal niet zeewaardige sloepen van Perama.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,702,279 pageviews Een website van indahnesia.com