|
|
|
|
|
|
Vraagje wat de betreft de familie kaart.
Mijn vrouw wilde mijn familie naam gebruiken als haar achternaam op de familie kaart.
Doch de gemeente in Jepara vertikt het ondanks dat zij kan aantonen dat zij met mij is getrouwd.
Reden, men houdt de naam aan welke op haar identificatiekaart staat en die naam is dan weer gerelateerd aan haar geboortebewijs.
Tja toen waren wij nog niet getrouwd.
Wel kan ze eventueel de naam van haar vader aannemen.
Hebben anderen hetzelfde probleem onder vonden of is het hun wel gelukt. Of heeft een van jullie vrouwen jouw naam op haar i.d. kaart staan?
Merci
Albert
|
|
|
|
|
|
|
Albert
vraagje sta je ook op de famili kaart en zo ja wat is jou status daarop.
|
|
Becik ketitik olo Ketoro
|
|
|
|
|
Sta er nog niet op, zijn er wel mee bezig.
|
|
|
|
|
|
On 07-05-2009 06:21 marcel70 wrote: Albert
vraagje sta je ook op de famili kaart en zo ja wat is jou status daarop.
|
Toch leuk dat wanneer je een vraag stelt en een antwoordt erop ontvangt dat je reageert.
|
|
|
|
|
|
|
normaal als je nederlander bent kan het niet
als je die status heb (dacht ik)
|
|
Jaag het geluk niet achterna maar omarm het als het op je pad komt
|
|
|
|
|
Ik dacht dat iedereen die hoofd is van het gezin een kartu Keluarda heeft.
Dus kan of moet een buitenlander (WNA) met een KITAP wel een K.K hebben voor zijn gezin (Keluarga).
Mss kunnen ervaringdeskundigen dat vertellen.?
|
|
bisa dicek of makemyday .
|
|
|
|
On 21-06-2009 19:48 Surya Atmadja wrote: Ik dacht dat iedereen die hoofd is van het gezin een kartu Keluarda heeft.
Dus kan of moet een buitenlander (WNA) met een KITAP wel een K.K hebben voor zijn gezin (Keluarga).
Mss kunnen ervaringdeskundigen dat vertellen.?
|
Ik heb het topic naar boven gehaald om de persoon er even op te antenderen, dat als je een vraag stelt je ook het antwoordt moet afwachten en erop reageren.
m.b.v. o.a. de Kampung leider is het ons gelukt.
Ik moest mijn trouwbewijs uit NL laten zien, (in NL getrouwd) en mijn geldige Kitas. Ze deden in het begin wel moeilijk, daar men huwelijk in Ind natuurlijk niet geldig is (verschilllende religies, ben geen Moslim geworden).
Later mee info zodat anderen het ook weten.
|
|
|
|
|
|
On 21-06-2009 20:26 Albert wrote: ... m.b.v. o.a. de Kampung leider is het ons gelukt.
Ik moest mijn trouwbewijs uit NL laten zien, (in NL getrouwd) en mijn geldige Kitas. Ze deden in het begin wel moeilijk, daar men huwelijk in Ind natuurlijk niet geldig is (verschilllende religies, ben geen Moslim geworden).
Later mee info zodat anderen het ook weten.
|
Kampung Leider ?
Wat is en wie is dat ?
Is het de Ketua RT , RW , of Lurah of Camat ?
En is de UU Perkawinan inmiddels veranderd ?
Dat mbt de overgangsperiode , en welke sanctie het kan geven voor de ambtenaar van de B.S ?
Ik weet uit diverse artikelen dat e.e.a veranderd / of gediscusieerd werd vwb de perkawinan campuran agama .
Ben benieuwd hoe dat afloopt , ik bedoelde hier of het conform van de bestaande wetten gaat gebeuren .
Dit is belangrijke info voor soortgelijke situaties .
|
|
bisa dicek of makemyday .
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|