Youtube in Indonesie

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
61 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Wij hebben altijd problemen in Indonesie met het openen of afspelen van youtube films.

Zijn er onder jullie die dezelde problemen ondervinden of kunnen julie gewoon alles openen.

Ik ben dus benieuwd of het aan onze provider ligt of dat Indonesie de boel gewoon tegenwerkt.

Alvast bedankt.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

Youtube in Indo is wel eens afgesloten nadat er een aantal versies van Fitna van Geert W waren opgezet...dat is natuurlijk net zo'n imbiciele actie als dat de Egyptische regering besluit om alle varkens af te knallen omdat dat de varkensgriep zou tegenhouden.. Emoticon: Stupid

Misschien de naweeen van deze domme regeringsactie?

Gracias. Sama sama

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Ik ben bang dat het aan jou of je provider ligt, want hier werkt alles prima. Ik maak gebruik van IM2.

Ho Lee Fuk

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 06-05-2009 03:59 Yerun wrote:
Ik maak gebruik van IM2.

Wij ook.
Het zal dan wel komen doordat wij niet in het centrum van de stad ziitten maar aan de rand.
Dus weer terug naar speedy of een signaal versterker.

Carola78
Gebruiker
User icon of Carola78
spacer line

Speedy is niet zo speedy als ze beloven, maar je kunt iig wel youtube filmpjes bekijken, als het signaal het doet... ach..

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 06-05-2009 11:14 Carola78 wrote:
Speedy is niet zo speedy als ze beloven, maar je kunt iig wel youtube filmpjes bekijken, als het signaal het doet... ach..

Het is niet zo speedy dat weet ik. Ik heb vaak een goede verbinding gehad terwijl in een grote stad als Semarang lag het er regelmatig uit.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

97,553,779 pageviews Een website van indahnesia.com