ticket airasia online boeken-welk paspoort nummer?

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
535 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
eerstexbackpack
Gebruiker
spacer line

Ik wil een ticket denpasar-jakarta boeken met airasia.
Op de site vragen ze paspoortnummer.
Is dit het nummer van men gewone identiteitstkaart of van men reispas?

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

een indentiteitskaart is dus geen paspoort, dus wat denk je zelf?? Emoticon: Devil

hati hati, pelan pelan

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Geen ID-kaart natuurlijk... want die is niet geldig buiten de EU. Als het goed is heb je ook maar 1 paspoort, dus dan wordt het antwoord vrij makkelijk: dat nummer!

thephantom
Gebruiker
User icon of thephantom
spacer line

het is vandaag 1 mei , geen 1 april Emoticon: Devil
grapje komt iets te laat Emoticon: Devil of is ie serieus??? Emoticon: Confused
sinds wanneer vraagt airasia bij domestic flights om paspoortnummer?

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Misschien via internet een member account bij air asia geopend? Dan is er inderdaad de mogelijkheid om je paspoortnummer in te vullen.

hati hati, pelan pelan

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 01-05-2009 09:55 thephantom wrote:
het is vandaag 1 mei , geen 1 april Emoticon: Devil
grapje komt iets te laat Emoticon: Devil of is ie serieus??? Emoticon: Confused
sinds wanneer vraagt airasia bij domestic flights om paspoortnummer?

Maatschappijen die in Indonesie opereren moeten volgens de regeltjes altijd de volledige naam inclusief een nummer van een identiteitskaart hebben van passagiers. Als ik een ticket boek met AirAsia dan moet ik op de website altijd mijn (paspoort) nummer ingeven. Pas geleden voor iemand anders een ticket met AirAsia geboekt via een reisbureau, moest ik ook achter haar paspoornummer aan voordat er geboekt kon worden voor een vlucht CGK-JOG

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

Melissa en Lissa,

De namen moeten ook exact corresponderen met hetgeen in je paspoort staat.

Groetjes,
Pamela

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Hallo Pamela,
Ik heb jou inmiddels 3 keer persoonlijk gemaild, maar krijg de indruk dat mijn mails niet aankomen. Wij willen op 20 juli naar Ambon vliegen en willen weten waar je op Ambon overnacht hebt, hoe is het vervoer op Ambon geregeld en waar hebben jullie in Jakarta overnacht.

Groeten Anneke en Jan

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

Anneke en Jan,

Ik heb jullie zojuist een uitgebreide mail gestuurd.

Groetjes,
Pamela

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 01-05-2009 11:38 Yerun wrote:

...
Maatschappijen die in Indonesie opereren moeten volgens de regeltjes altijd de volledige naam inclusief een nummer van een identiteitskaart hebben van passagiers. Als ik een ticket boek met AirAsia dan moet ik op de website altijd mijn (paspoort) nummer ingeven. Pas geleden voor iemand anders een ticket met AirAsia geboekt via een reisbureau, moest ik ook achter haar paspoornummer aan voordat er geboekt kon worden voor een vlucht CGK-JOG
..........zouden moeten Jeroen. Vana alle vluchten die ik ooit gemaakt heb is het af en toe een keer voorgekomen dat ik mijn paspoort moest laten zien. Ik reis, net zoals de Indonesiers zelf met een variatie aan namen van mijn echte naam inclusief doopnaam, mrs Anne Mieke, mrs Anna en heb een aantal maanden geleden zelfs een keer op een ticket van iemand anders gereisd. In het begin legde ik uit mezelf ook wel het paspoort op de desk maar ik kreeg alleen maar gefronste wenkbrauwen dus dat doe ik niet meer.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik bijna nooit via het internet boek (dat is met name in Oost Indonesie ook niet te doen)

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,762,486 pageviews Een website van indahnesia.com