Ubud,welk hotel ligt echt in de sawa's of heeft uitzicht op!

Subforum Bali, het godeneiland 
36 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
soophia82
Gebruiker
spacer line

Hallo mensen,

Wie heeft er voor mij een tip voor een hotel wat daadwerkelijk uitzicht heeft op de sawa's of tussen de sawa's in ligt op Ubud?
Ben benieuwd..

Groetjes Babette Emoticon: Bye bye

robbert
Gebruiker
spacer line

Hoi,
Recent logeerde ik een paar dagen in Puri Bunga Village en daar heb je in ieder geval uitzicht op sawah's. Kijk even op Asiarooms voor details en prijzen.
Wel is het eten waardeloos maar loop even het hotel uit naar rechts en dan heb je een warung aan de overkant waar het eten redelijk is.
Ook naar rechts en iets voorbij Cewata Dewata heb je een pad naar beneden naar de Ayung rivier en sawah's. Goede konditie wel vereist !

Have fun
Rob

flipse
Gebruiker
User icon of flipse
spacer line

Babette,

ik kan je Saren Indah en vooral Ananda cottages aanbevelen: www.merapitt.nl/BaliHotels_bes(...)den/Ubudomgeving.htm

salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

Nyai Dasima
Gebruiker
spacer line

Four season sayan Ubud Emoticon: Party!
Kupu-kupu barong Emoticon: Party!

NoviKirana
Gebruiker
User icon of NoviKirana
spacer line

'Suci's cottages ricepaddies view' ligt in een kleine sawa....'t zijn 3 hele gezellige, schattige huisjes. Erg kleinschalig dus, met een piepkleine sawa ernaast....maar erg leuk om te verblijven. Via internet zal je ze denk ik niet kunnen vinden, maar misschien kan ik het adres/telefoonnr nog opzoeken...

chirpy
Gebruiker
spacer line

Wanneer je iets meer wilt uitgeven, dan is Kokos Bar op de Champuanridge, vlak bij Sebali een paradijs op aarde. Midden tussen de rijstvelden. Het was 50 dollar per nacht voor twee personen, maar je voelt je als in duizend en een nacht.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,702,222 pageviews Een website van indahnesia.com