|
|
|
|
|
Hallo mensen,
Wie heeft er voor mij een tip voor een hotel wat daadwerkelijk uitzicht heeft op de sawa's of tussen de sawa's in ligt op Ubud?
Ben benieuwd..
Groetjes Babette
|
|
|
|
|
Hoi,
Recent logeerde ik een paar dagen in Puri Bunga Village en daar heb je in ieder geval uitzicht op sawah's. Kijk even op Asiarooms voor details en prijzen.
Wel is het eten waardeloos maar loop even het hotel uit naar rechts en dan heb je een warung aan de overkant waar het eten redelijk is.
Ook naar rechts en iets voorbij Cewata Dewata heb je een pad naar beneden naar de Ayung rivier en sawah's. Goede konditie wel vereist !
Have fun
Rob
|
|
|
|
|
|
www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij
|
|
|
|
Four season sayan Ubud
Kupu-kupu barong
|
|
|
|
|
'Suci's cottages ricepaddies view' ligt in een kleine sawa....'t zijn 3 hele gezellige, schattige huisjes. Erg kleinschalig dus, met een piepkleine sawa ernaast....maar erg leuk om te verblijven. Via internet zal je ze denk ik niet kunnen vinden, maar misschien kan ik het adres/telefoonnr nog opzoeken...
|
|
|
|
|
Wanneer je iets meer wilt uitgeven, dan is Kokos Bar op de Champuanridge, vlak bij Sebali een paradijs op aarde. Midden tussen de rijstvelden. Het was 50 dollar per nacht voor twee personen, maar je voelt je als in duizend en een nacht.
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|